problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Peterek
Příspěvky: 112
Registrován: čtv led 15, 2009 10:30
Bydliště: Ostrava Poruba

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu + el.okna)

Příspěvek od Peterek »

To Dimco: na srazu v Jedovnici budu mít s sebou svíčky orig. Bosch pro Leganzu 2,0 CDX. Můžeš je vyzkoušet pokud budeš mít zájem tak i levně prodám. Jsou již jeté (cca 10 000 km) ale OK. Izolátor byl na všech krásně cihlový. Jely perfektně ale získal jsem nové NGK a tak jsem je vyměnil.
stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu + el.okna)

Příspěvek od palikx »

kolisani u noveho auta je divne.tipuju to na nejaky divny benzin.svicky by to mohly delat ale zalezi co tam je za typ.
zaroven zalezi kolk maji auta najeto a kdy se menily filtry paliva.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu + el.okna)

Příspěvek od Dimco Nubira 97 »

palikx píše:kolisani u noveho auta je divne.tipuju to na nejaky divny benzin.svicky by to mohly delat ale zalezi co tam je za typ.
zaroven zalezi kolk maji auta najeto a kdy se menily filtry paliva.
N opráve palivový filter tam menili lebo ked sme objavili závadu samo že sme išli do servisu...ešte aj blbo štartuje vymenili palivový a nič.. spravili aj diagnostiku a nič... keď sa štartuje za tepla je to všetko ok ale za studena aj zle štartuje aj kolísajú otáčky... je to 2.0 VCDI takže nafta... neviem čo by s tým mohlo byť skúsim nové sviečky mohlo sa stať že tá tuhá zima im ublížila ?
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu + el.okna)

Příspěvek od palikx »

hmm
tak VCDI
to asi neni zapalovacima svickama :D
trosku zasadni informace
tohle uz resi v sekci lacetti
kazdopadne pokud kolisa common rail po startu tak-
vadna zhavici svicka-svicky
nizky tlak paliva-poskozene ucpane cerpadlo v nadrzi-pokud ho auto ma
zadreny nebo spinavy ovladaci ventil cerpadla-vysokotlaky ventil-
poskozeny vstrikovac
takze pokud kolisa VCDI a filtr je novy tak vycistit ovladaci ventil na cerpadle(pripadne ve vysokotlake liste)nevim jak to tenhle motor presne ma
pokud nepomuze vycisteni nasleduje kontrola vstrikovacu a pokud budou dobry nasleduje vymena ovladaciho ventilu

no a jelikoz tady probehla zprava o REPROGRAMU RJ zacal bych s tim.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu + el.okna)

Příspěvek od Dimco Nubira 97 »

Super Palix tak teraz niekedy pôjde do servisu potrebujeme prestriekať polku auta :D tak nasmerujem technikov podla teba lebo tam sú lamy :D a k tomu prestriekaniu to ste ešte nežrali páni... v zime prosím pekne cestár letel jak také hovado a tolko kamínkov čo sypal .... všetky vyleteli presne na auto... otec zastavil a išiel sa pozrieť keďže to bolo o 5:30 ráno bola tma a auto od soli a za ďalšie hustá premávka takže moc tam stáť ani nemohol tak išiel do práce. Ked z nej prišiel so špongiou umyl prednú časť auta aby viede čo sa stalo.... komple tcelý spiler celá kapota a spätné zrkadlá dotlčené ale totálne celé pootĺkané a ešte aj vo svetlách sú ryhy a dierky tak išiel policajtom a ten zadre že to oni nezapíšu že to mal ráno chytiť toho cestára a potom ich zavolať... pritom nemal sa tam ako otočiť aby naháňal niejakého cestára a v tej tme jak bolo auto od soli nebolo vidieť nič... takže sme si to museli dať z vlastnej havarijnej poistky... jako nemám slov
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Uživatelský avatar
Matusak
Příspěvky: 69
Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu)

Příspěvek od Matusak »

zdravim,

po dlhej dobe som vyriesil problem s otackami... po odporucani Koniqa na Carex v BA som sa tam dnes stavil, zdiagnostikovali to hned na mieste, zresetovali riadiacu jednotku, otacky su na normale :PP:

chalanisko mi povedal ze je to v AUTOBATERII ze mam nekvalitnu bateriu v aute (jednoducho ze tam kolisalo napatie a riadiaca jednotka sa s tym nevedela vysporiadat), mam ju uz asi treti rok, znacka AEE, pri kontaktoch mam nieco vyoxidovane, neviem co,... cize aj tomu zacinam verit ze tie problemy mohla sposobit bateria. ale radsej sa spytam Vas,
je mozne ze to sposobila chybna autobateria ???

a este by som sa vas chcel spytat ze aku si mam teda kupit ?

velke VDAKA vsetkym ktori mi radili a samozrejme aj Koniqovi ze bol ochotny aj dojst a pozriet sa na to ze co to moze byt :)
Uživatelský avatar
Matusak
Příspěvky: 69
Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

Příspěvek od Matusak »

este ma teraz napadlo, ked dam kluc do polohy kedy sa mi rozsvietia kontrolky, tak mi obcas vyskoci rucicka tachometra na 100km/h a hned padne na 0.... akoby ked dam kluc do tej polohy tak dostala elektricky sok a vyskoci...
co to moze byt ????
Uživatelský avatar
koniQ
Příspěvky: 309
Registrován: stř led 14, 2009 17:42
Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

Příspěvek od koniQ »

tak matusak jeden problem vyrieseny, dalsie este mas, ale neboj, aj to bude OK :) a treba si pomahat to urcite, -i :PP: nemas začo
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km

blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

Příspěvek od Dimco Nubira 97 »

K tým oknám. Aj ti to vydáva nejaký zvuk ? Napr mne nešli okná, raz išli raz nešli. A ked nešli neišlo žiadne.... ale vždy keď to neišlo a podržal som niektorý spínač na okno vydalo to zvuk podobný zamknutiu auta ked sedíš vo vnútri. Je to aky keby tam niečo škrklo. Potom som hladal závadu bol som donútený. Mal som totiž otvorené okná a blížil sa večer, bývam v činžiaku takže otvorené auto nechať pred domom nič moc :D Každopádne som mal aj plán B napojiť dva kábliky priamo na motorček z 12V zapalovača a tak ich prakticky manuálne zavrieť. No závadu som odhalil. Ked som rozobral tapacír pri dverách a následne aj pod volantom a okolo poistkovej skrinky v kkabínke vodiča nedopatrením som pritlačil ten velký zväzok káblom a okná zrazu išli. Výsledok sú teda zlomené káble pod volantom. Je to hrozná guča tak som to nechal tak a nemenil...len som ich nasmeroval do takej polohy v akej okná fungujú :D
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Uživatelský avatar
Matusak
Příspěvky: 69
Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

Příspěvek od Matusak »

no vtedy co mi nefungovali tak vobec, som stlacil a bolo ticho... nastastie okna uz su vyriesene...

teraz akurat este poriesit to, ci tie vysoke ot. nesposobuje bateria ako povedali v servise - len ako to zistit ze :o)
a este tu rucicku tachometru :)
Uživatelský avatar
Arendal
Příspěvky: 1083
Registrován: stř led 23, 2008 23:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

Příspěvek od Arendal »

Matusak píše: teraz akurat este poriesit to, ci tie vysoke ot. nesposobuje bateria ako povedali v servise - len ako to zistit ze :o) a este tu rucicku tachometru :)
Nenechej ze sebe delat blba, pokud mas auto nastartovane, tak se bere elektrina z alternatoru.
A pokud tedy altik nevyrabi dost nebo je kolisave napeti, ktere muze RJ rozhodit. Pripadne malo naplej klinak.
Pokud by byla baterka fpr.... tak ani nenastartujes.

Chybu hledej pripadne jinde. Prd tomu rozumim, ale zkus ukostreni, draty v palubce a zkontrolovat pojistky.
V zime me zhorely pojistky ventilatoru a rychlosti a rafika me litala jak poblaznena.
Daewoo Nubira 1.6 16V kombi SX, tmavozelena
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Uživatelský avatar
Matusak
Příspěvky: 69
Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

Příspěvek od Matusak »

on hovoril ze pri starte bateria mala kolisave napatie, preto riadiaca jednotka zblbla, preto tie vysoke otacky...
diagnostika nic neukazala, ked bola Nubira napojena na komp, tak aj popozeral vseliake hadicky a neviem co vsetko a nic nenasiel... tak ja uz neviem a nemam financie na to aby som povymienal vsetko co sa len da - aj to neni zaruka zeby tie otacky nestupli :roll:
asi tak ako mi povedali v servise Fancar v BA, treba vymenit klapku.... potom treba vymenit krokovy motorcek... a nakoniec zistujem ze klapka v pohode, krokovy motorcek tiez... a VZDY tento problem nastal v ZIME... baterka prituhne, nedokaze dat pozadovanie napatie pri starte tak to asi preto zblbo...

jednak baterka neviem ci je udrzbova alebo bezudrzbova (ja som ju nekupoval, ked bola kupovana som ja este vodicak nemal), dnes skusim dodat foto tej oxidacie... lenze aj to neni zaruka ze ked vymenim bateriu za inu ci v zime zase nebude problem s otackami :roll:


PS: a ten tachometer nikto nevie co to je ? ked dam kluc do polohy kedy sa mi rozsvietia kontrolky tak mi niekedy poskoci.. poslednu dobu sa to stava dost casto... moze byt pricina tiez bateria ?
Uživatelský avatar
Matusak
Příspěvky: 69
Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

Příspěvek od Matusak »

pridávam fotky batérie
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

čo to môže byť??? batéria nebola ničím poliata...
Uživatelský avatar
Matusak
Příspěvky: 69
Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

Příspěvek od Matusak »

medzičasom som si pozistoval a ze hento je vyoxidovana kyselina z baterie. cize v auguste idem kupovat novu. mozete mi volaco odporucit ???

inak napadlo ma este k tomu kolisaniu napatia v baterii, tusim aj tu som pisal ohladom alarmu v zime, ze mi zacal hucat len tak z nicoho nic, uz mozno vtedy v baterke kleslo napatie az na taku hranicu kedy alarm to vyhodnotil ako vniknutie do auta tak zacal pipat ??? je to celkom logicke nie ?
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: problemy s nubirou II (vysoke ot.volnobehu) strana 4.

Příspěvek od ppp »

ak nezozenies nieco lepsie (cenovo, kvalitou, farebnym obalom, podla toho co ti vyhovuje) tak pripaden toto:
http://www.rumida.sk/index.php?option=c ... Itemid=115
dovezu az domov a stoji menej nez bannerske stare sracky v autodieloch, do nasich auticok vlezie az 62Ah, otec ju ma v nubire
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“