porucha spalovania

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...jo Pavle souhlasím s tebou aditiva - pánské voňavky ( nijak nesnižuji jejich význam ovšem mimo zázračných přípravků do motorových olejů ) navíc za který se platí o něco víc viz. Power u SHELLu ( plní se aditivy už v rafinérkách ) aj. si naleju třeba od STP sám a vím co jsem si tam dal, jinak snad ty pumpy co mají označení jakosti a tedy stálé kontroly ale při rozvozech taky hraje roli jestli den předtím vez naftu a dnes benzín, cisternu totiž úplně nevypustíš, to nejde viz. průšvihy u SHELLky tuším u Brna ( tam dokonce nalili snad naftu do benzínu nebo co v honbě za ziskem... ) a dokazuj následné poškození motoru, je to dlouho ale bylo to víc jak 25aut co nedojelo do Prahy, inu tak si vybírejme...
...navíc nechápu postoj ČOI s neveřejňováním hříšníků, pak jsou jejich kontroly za peníze daňových poplatníků k ničemu a je absurdní je vůbec provádět, pouze zveřejnění závadnosti tří kontrol z deseti prováděných mi nic neříká...
...inu vidíš to z druhé strany z pod vozu, tak víš svý, nijak ti nechci oponovat...je ale zajímavý za komančů jsem neměl jediný problém z benzínem a tankoval jsem obden, opravdu si nevzpomínám a to byla jenom Benzina...

inu tak Vám přeji jenom nezávadné palivo
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Krtek »

Dobře že zmiňuješ tu Shellku a průser. A určitě si pamatuješ že ve zprávách byly ještě asi 3 dlaší značky čerpaček co to tenkrát smetly. Co jsem měl možnost vidět tak kamion co zaváží OMV zaváží u nás i Hypernovu. A potvrdil mi to i kámoš co má pár kamionů a různě takhle jezdí. Na slovensku je snad všechno Slovnaft a u nás nevim (nějaká Česká rafinérská či co ?). Akorát ty speciš benzíny od Shellu jsou doopravdy dovážený od někud zvenku.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...prosím Tě Krtku dovoz benzínu " náležitě " procleného by nikdo nezaplatil ( viz. zprávy z kontrol dovozu paliv bez spotřební daně a ta tvoří podstatnou část prodejní ceny asi okolo 11,5 -12,0 Kč ), příliš velké dopravní náklady, vše se rozváží s Čepra ale pokud si myslíš, že od nás na západ je to lepší tak Tě zklamu, nedávno jsem se bavil na parkovišti s čechoněmcem jezdil v německu s cisternou a ten se jenom smál...zavážel SHELL - ku a to s armádních rezerv a ty jsou nebo byli v minulém století kumulovaný i u soukromníků ...no prostě majitel pumpy na něj čekal, včera mi odebraly vzorky a nesplnil jsem kvalitu, dostal jsem pokutu 50tisíc marek tehdy, ...no a jeho šéf mu sdělil jo už jsem to převed na jeho konto, copak to můžu vylejt aspoň jsem něco prodal a dostal jenom jednu pokutu....
...jinak samozřejmě jsou i ostatní provinilé pumpy, nechci to orientovat jenom na Shell - ku a není jich málo, navíc existuje " nastavování " benzínu složkami bez spotřební daně aceton ap., prostě na pumpách je ještě lidský faktor tohle jsem prodal jinak...a tak to musím nastavit něčím co je podobné a v minimálním poměru, to sotva někdo pozná... až na ČOI ale ta to nesmí zveřejnit, nejsem chemik a nemám na mysli oficielní mísení biopaliv, další nesmysl...

inu opravdu Vám přeji jenom dobré palivo
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Krtek »

Asi jsi mně nepochopil. Vloni tu blbě vypláchlou cisternu Shell odnesly ještě další firmy v okolí.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...ale jo, to je jenom další možnost - vypláchnutí, čím bys to chtěl dělat... prostě dřív se vozily nafta a benzín " stálými " k tomu určenými cisternami anebo ještě jinak byl jsem u toho: " ten super mi dej do speciálu, tam mám manko a v supru přebytek ", dialog řidiče cisterny s čerpadlářem... no to bylo za komančů a čerpadlo bylo " zlatej důl " a všichni čerpadláři se báli aby o ten džob nepřišli a kontroly byly dost hodně tvrdý, nebylo pajcování, nebylo na pumpách expiračně prošlé palivo ze státních zásob pro vojenské účely, vše se plánovalo a zelení stačili vždy vše spotřebovat, spíš se jim nedostávalo... nechci obhajovat to co bylo, jenom srovnávám, dnes vstupuje do hry tržní hospodářství se ziskem a kartelové dohody a ... já nevím co ještě a neznám všechny další faktory, poprvé se mi auto zakuckalo v 97 a celá nádrž šla do kopru s tím se nedalo jezdit, takže tak...

inu jak píši přeji Vám jenom kvalitní palivo
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: porucha spalovania

Příspěvek od dizl »

Serpico , nevím kolik pamatuješ z dob pumpařů od zlaté podkovy. Voda v palivu byla standard a kontroly? to si prováděla benzina sama. Stačilo se dobře kamarádit s kontrolorem a byla ruka v rukávě i s nějakou tou tisícikorunou. Měl jsem rezobraný karburátor co chvíly a čistil trysky a , sklenička bývala za dva měsíce do půlky plná vody. Je to jen o lidech. Dnes je problém v tom že jsou choulostivější technologie a stačí desetina vody nebo příměsy než to co se přilívalo na pumpách dříve a motor , spíš palivový a vstřikovací systém to odnáší.
Takže to není horší na pumpách , spíše je to v choulostivější technologii motorů.
Závěr je , výrobce paliva není schopen uhlídat kvalitu paliva až do samotného předání, a výrobci motorů dávají čím dál větší nároky na kvalitu paliva , které by za chvíli muselo odpovídat lékarnické kvalitě v čistotě. To není možné dělat do nekonečna.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...dízl já Tě zdravím na našem nettu, jo pamatuji si, že mi benzín voněl, no ale to už je dávno, můžou potvrdit Brousek, Vazoun, Vojta aj. byl tenkrát s olovnatými složkami, jinak od 80 octanů po dnešních 98 octanů a to od cen 2,10 / 2,40 / 3,00 mějme ale na paměti paritu. Jinak nehodnotím podle filmu " Pumpařů od zlaté podkovyů ". A k pajcování benzínu nedocházelo z prostého důvodu nevyplatilo by se to naproti dnešku " spotřební daň " = třetina P.C. benzínu i nafty. Ke kondenzaci benzínu dochází většinou v plechových nádrží, vzduch se mění na trochu jiné skupenství a tvoří kapičky vody na stěnách, pokud někdo nejezdil často stačilo použít tehdy velfobin, no mě se to nestalo ani jednou. Naopak karburátory byly ve své podstatě " choulostivější " na provoz, pokud budu mluvit o jihokovu tedy sedru, dvoustupňový, odcházel v čepech a přisával po chvíli za 10tisíc km falešný vzduch, kroutila se příruba no stříkačka jenom otvírá a zavírá v cyklech dle ECU, pokud se nepřicpe tak se o ní neví...( i když je podstatně dražší, jeden vstřik 2,5tisíce a více... ).
K pumpařům dříve, jako běžný motorista si neměl problémy," nepajcovali " jak už jsem jednou napsal, pro ně bylo daleko zajímavější nakoupit bloky na naftu od řidičů za 1 Kč / litr a tuto částku otočit za 1,5 DM a nepřiznat / tuzexové poukázky - vouchery na naftu ( účetně vykrýt našima blokama ) od zahraničních kamionů viz. průšvih pumpa Klecany u Prahy, tolik řekněme k minulé " stínové ekonomice ". No a dnes bloudí přes česko s určením na slovensko nespočet cisteren s naftou, benzínem aby to tady prodali bez spotřební daně, jedná se o palivo s prošlou espirací třeba z vojenských zásob, nicméně stáváme se jenom smetištěm Evropy, dokonce se k nám vozí i normální odpad jehož likvidace v zemi původu prostě stojí peníze. A ČOI má svázané ruce legislativou - nezveřejnění závadových pump - k omylům, kdy dochází k načerpání nafty do benzínu a naopak se nebudu vyjadřovat, to je o blbosti a nekvalifikovanosti obsluhy pump. Neustále záměny nafty a benzínu u soukr. dovozců - cisteren mi vadí, to dříve nebylo už jenom z toho důvody, prostě cisternu úplně nevypustíš...
Jinak nechci se přít a měj se fajn.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: porucha spalovania

Příspěvek od dizl »

To s Pumpaři od zlaté podkovy , bylo samozřejmě přirovnání. Je mi 60+ takže vím o čem to bylo . Nemám to z filmu. O tom že se vyplatilo pajcovat za totáče benzín , mohou pamětníci potvrdit, neb ten litr benzínu byla jedno Plzenské 12 pivo . Kšeftovat s poukázkama to co popisuješ je jedna věc, to trvá i nadále a věřím že pajcovat benzín vodou se vyplatilo dříve víc jako dnes. Mám pár přátel kteří vlastní pumpu nebo jsou v pronájmu, a nedovolí si palivo jakkoliv ředit . Zato dříve se lilo kýblem do zemních nádrží a svádělo se to na průsaky a kondenz ( o tom nebudu ani diskutovat , protože pokud víš něco jiné , tak v tom případě jsi mladý ušák který neví a jen plácá). O hodnotě poškozených karburátorů a vstřikovačů není pochyb rozhodně vyšší škoda je na vstřikování. A nevím čím si jezdil v dřívějších dobách , ale sám si vzpoměň kolikrát si musel čistit skleničku během měsíce. Asi si mě špatně pochopil, nebavil jsem se o tom co je prohlá příruba na karburátoru. SEDR byl velice dobrý karburátor a příruba se rozhodně neprohla proto že by bylo něco špatné v palivu. To bylo díky špatnému mechanikovi, který neuměl dotáhnout karburátor tak jak správně má být. Potom je jasné že se vychodila hřídelka na klapce když se příruba kroutila. Ale asi máš z té doby vlastní bohaté zkušenosti.
Bludné cisterny po našem území , to si snad dovolí jen kaskadér riskovat třeba 5 let za unik daně. Toto je spíše problém soukromých dopravců s vlastní pumpou . Nevím připadá mi to přitažené za vlasy abych si jako majitel pumpy nechal nalít palivo do benzinky od kohokoliv co jede napříč republikou s cisternou . No to jsi asi přehnal přemýšlej reálně.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...inu dizl, pokud máš na mysli odkalovací skleničku u karburátoru sedru, tak o ní jsem tařka nevěděl, opravdu jsem nedával příležitost ke kondenzaci vody v nádrži auta a nikdy jsem ji tam taky neměl u auta s proběhem 4tis. až 5tis. km měsíčně...

k pumpám dolévání vody do benzínu, to je snad holý nesmysl... ( dnes vyplývá z kontrol doplňování podobnými kapalinami, které podléhají menší spotřební dani... )...osobně jsem v minulosti v 80 letech viděl jak si pumpař nechal nalít super do speciálu, tam měl manko..., jinak asi nevíš jaké byly kontroly a následné postihy pumpařů, nebudu mluvit o konstrukci podzemních nádrží, to nemá smysl.

...ke karburátoru Sedru, mezi ním a sáním byl mezikus s plastu a dvě papírový těsnění, tolik ke kroucení jeho příruby a to, že po čase přisával falešný vzduch přes čepy klapek je obecně známé, jako konstrukční vada...
... ale abych jenom nehanil dávali jsme si ho i do Volhy 24 namísto ruského ochmelky a jezdilo nám to a nežralo to...

...bludné kamiony jsem si nevymyslel viz. zprávy a nejenom v naší TV, stačí jenom poslouchat, číst a řekněme mít obecný přehled viz. v nedávné minulosti záměny motorové za topnou naftu a následné miliardové daňové úniky - podvody, jejichž šetření probíhá dodnes asi proto, že předhození a tedy známí viníci jsou už dávno na Bahamách...

...jinak k Tvému vyjádření: ....tak v tom případě jsi mladý ušák který neví a jen plácá.... jenom dodávám samotné " stáří " není o všeznalosti a zrovna o tom nejlepším názoru a přehledu...

Mějte se fajn
stáří1.jpg
stáří1.jpg (128.25 KiB) Zobrazeno 4277 x
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: porucha spalovania

Příspěvek od dizl »

:lol: :lol: Serpico jsi srandista :lol: :lol: u SEDR sklenička ?? já psal něco takové ?? že je to u karburátoru?? :lol:

;) Tak tě trochu prozradím z historie , odkalovací sítko se skleničkou se dávalo před palivové čerapdlo to je ad 1.
Pokud jsi dal karburátor ze škodovky SEDR do GAZ 24 tak jsi jej za chvíli vyhodil , byla chudá směs a dělal jsi každých 6 měsíců ventily , zahořely to je Ad 2.
A neříkej že jsi to přetryskoval, protože stolici na karburátory neměl každý. Podložky nebyly plast ale Pertinax. Pertinax není plast je to termoset jehož základní složkou byla močovina.
Kontrolní otázka :lol: Když znáš tak GAZ 24 jaké bylo nejlepší řešení pro přidřený pomocný čep řízení ???
A kolik vleze do tanku T54 západoněmeckých soudruhů??? :lol:

A díky za poučný leták k důchodovému věku. Alespoň vím kdo že nám to dělá vlastně na důchody :D . My jsme se o důchody našim rodičům postaraly. Protože nebyli tak bohatí jak popisuješ :lol:
Měj se :PP: si zatím skočím na jedno , už mám na něj vydělané :PP: ;)
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...jasně sklenička byla na mechanickém čerpadle a tvořila s ním jeden díl, špatně jsem to napsal, to se prostě stane...
...karburátor ze Š 120 jsem dal na Volhu 24 bez přetryskování a kupodivu to jezdilo dobře a nebyl jsem sám..., původní rusák byl prostě žrout - benzínový ochmelka...ventily jsem nepodpálil já ani druzí a nebylo to nic neobvyklého...
...s pertinaxem máš pravdu, ten mi vypadl z paměti a tak proto označení plast ( chemik zrovna nejsem, obecně si pamatuji Mendělejovu tabulku označení jednotlivých prvků a tím končím... )
...jinak přední náprava byla složitá se záviťáky, jediná možná údržba byla neustále promazávat a promazávat, měla prostě mazací body, to mi nedělalo problém navíc volha měla obtok filtr tak každých 5tis. km vyměnit olej a tak se na mazárně i promázla přední náprava ( tedy každý měsíc ), moc jsem s ní nenajezdil asi 120 - 140tisíc km, nepamatuji si to přesně ani jsem si to nějak nevedl.
...s vojenskou tématikou to na mě nezkoušej, úspěšně jsem se ulil na náhradní vojenskou službu, tedy tři roky ve VS a pět měsíců s těma zelenejma pakama ale to nemá cenu zmiňovat, nestojí mi to za to...navíc jsi to už sám vystihl:
A kolik vleze do tanku T54 západoněmeckých soudruhů???...
...no jinak to je dobře, že si neměl tak bohaté rodiče jak popisuje ten vtip...no to byl jenom černý humor, omlouvám se...
...inu měj se fajn a vítej u nás...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Re: porucha spalovania

Příspěvek od pekrtek »

SEDR jsem dával v minulosti na Moskviče 412. Přetryskoval jsem ho (byla to kombinace osazení Š 120/125), víčko bylo ze 120 LS a sytič jsem musel dát ze Š 130. Jelo to bezvadně a žralo do 8 litrů. Vzduchový filtr včetně hrnce byl z polského fiata.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

....no pekrtek já to u Volhy 24 nepřetryskoval standart ze 120...a na přírubě zvětšit průměry pro štefty volha měla 10 a upravit ovládání...ale šlo to a výsledek velmi dobrý...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: porucha spalovania

Příspěvek od dizl »

Serpico díky za uvítání :PP:
Alespoň neztrácíš smysl pro humor a bereš to s rezervou -i
Tak to má být, není dobře když jsou lidé vepři ;) kvůli prkotinám. Najezdil si s Natašou dost a ještě si dost pamatuješ. U nás v dílně jsme s SEDRy do volhy dobré zkušenosti neměly. Když jsme dělali třetí volhu už podruhé na vetily, tak jsme SEDRy už nedávali a konec. Ventily byly prohořené až ke stopce a sedla byly taky vyhořený.
Ale necháme to tady poruchám spalování na chevykách abychom z toho neudělali web pro GAZíky :lol: pro mladý to už není až tak poučné, a ani to není nijak zábavné. :PP: ahoj a mněj se

Dnes už je to o něčem jiném, v servisech si myslí že pokud jim neukáže chybový kod kouzelná skříňka, že je vše v pořádku a ničím se nezabývají. Žádná profesionalita. Spíše ubohost a lenost najít problém v motoře. Motor má neustále i s elektronikou mechanické části. Má rovněž své parametry , které signalizují vadu v motoře ať mechanickou nebo v seřízení. I bez elektroniky podle zvuku je poznat co se v motoře děje, podle výfukových plynů které jsou přesycené, nebo podle spotřeby paliva oleje nebo vody a nepotřebuji elektroniku abych poznal že něco není v pořádku. Jenže líní mechanici řeknou to je dobré však to jezdí co by jste chtěli.
Bohužel, servis čeká až se rozsvítí kontrolka MIL která ovšem signalizuje již obyčejně hrubou závadu které šlo předejít a předešlo by se větším ztrátám.
Proto se divím firmě CHEVROLET že si neudělá kolem sebe pořádek a nechá takové fušery kazit jméno chevroletu. Stačí se podívat do historie , kdy OPEL byla kvalitní značka, a jen díky SERVISNÍM opravnám OPEL je dnes prodej Opela kdesi u spodku tabulek. To samé , ldyž si chevrolet nedá pozor udělají autorizovaní prodejci a servisi s vozy CHEVROLET protože to převzali pohrobkové z OPELA. Za pár let CHEVROLETY nebude nikdo kupovat. Proč taky když se vozům budou věnovat takovíto machři co vás pošlou s defektním vozem jezdit a ještě vám řeknou aby jste zavolal až se rozsvítí MIL kontrolka.
A takoví poctivci jako Palikx , ldyž jsem tady pročítal, to nezachrání, palikxů je v této republice 1.
Právě takovému bych dal autorizované zastoupení a nebo bych jej nechal dělat v odboru vnitří kontroly kvality u CHEVROLET Servisní služby.
Je to hlavně na mladých aby se nedali a vyžadovali svý co mají dostat. Když koupím auto tak za něj bude výrobce odpovědný jako za kartáček na zuby , nebo za tellevizor.
Páni ze CHEVROLET groupe zamyslete se, vaše místa až tak jistá nejsou. Naše je jisté protože my si kupujeme auta a je na Vás jestli ty Vaše ještě budeme kupovat.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...to dízl problém zn. servisů je jak píšeš v nekvalitní práci a já s Tebou plně souhlasím, viz. zkušenosti zde a servisy si neuvědomují, že jeden nespokojený zákazník jim odradí další a další je to vlastně obrácená pyramida jejich sebezničení a je to tak dobře, prostě to je dnešní tok informací internet, média ap. Jenom položím zásadní otázku co je důležitější dobrý meccanico nebo dobrý manager. Zde je podstatný rozdíl v platu, odměně! Manager spočítá zadá někomu ekonomiku provozu a sazby, nákup režiji ap. ale to podstatný zůstává a je na mechanikovi a na toho zbývá z hodinové sazby 400 až 700 Kč a i mnohem více u premiových značek, jenom 100 - 120 Kč. A jen tak mimochodem servisy účtují " skladovou obrátku " i když ji většinou nedrží, předražují oleje i když mají množstevní marže a nákupy v sudech tedy velkoodběry, tedy v nižší ceně za litr než běžná nákupka jednotlivého spotřebitele a přesto je olej od nich dražší. Zanedbávání školení mechaniků a to je dnes nutnost, nové technologie ap..
Příklady účtování test diagnostikou 600 - 1 200 Kč a mnohdy nezjištění závady. Geometrie na laseru 600 - 1 400 Kč smluvní cena za přibližně 20 minut, spočítejte si hodinovou sazbu. A to nepíši o nevykonané práci, výměně čehokoliv. Běžný zákazník to většinou neodhalí! Dlouhá je a bude cesta k nápravě.

Inu mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“