Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Lacetti - hatchback wagon
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Re: Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Lacetti - hatchback wagon
Tak konečně se dostávám k tomu, abych dal na forum fotku tripu pro Lacetti. Jak je jasné z dřívějších příspěvků, montáž provedl Palikx, s radami, jak to celé "oživit" pomohl Vado. Dostal jsem se do stavu, kdy PP ukazoval spotřebu cca 7,6 a po přepočtu jsem tankoval 7,39 l./100 km. Pak jsem ještě ladil a ladil, až jsem to celé roz......... a můžu začít znova. Přikládám foto.
- Přílohy
-
- KIF_3916.JPG (127 KiB) Zobrazeno 1680 x
-
- KIF_3920.JPG (114 KiB) Zobrazeno 1681 x
- Reklama
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Lacetti - hatchback wagon
Vůbec to nevypadá špatně, jen nechápu, proč něco takového nemá v nabídce GM. Ale celkově vztato na Lacetti kácel (alespoň u nás) z vysoka. Pokud byste chtěli např. vidět příslušenství - originál - k Lacetti - máte smůlu - žádné není, nebylo a nebude. I pitomé koberečky jsou do Avea... Ale ten palubní počítač se rusům povedl. Pro mě ale není - ptal jsem se, a na diesel ho nedělají.pekrtek píše:Tak konečně se dostávám k tomu, abych dal na forum fotku tripu pro Lacetti. Jak je jasné z dřívějších příspěvků, montáž provedl Palikx, s radami, jak to celé "oživit" pomohl Vado. Dostal jsem se do stavu, kdy PP ukazoval spotřebu cca 7,6 a po přepočtu jsem tankoval 7,39 l./100 km. Pak jsem ještě ladil a ladil, až jsem to celé roz......... a můžu začít znova. Přikládám foto.
Re: Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Lacetti - hatchback wagon
jasne dulezite je ze uz to funguje
PeS no jelikoz je to vice mene primitvni pocitac impulzu tak to u common railu bez nejake upravy nepujde tam ten vstrik za jednu kompresi strika az 5 krat a to tim padem napocita nesmysl.chtelo by to okopirovat palubni pc z nejakeho jineho auta nebo upravit soft ale i tak to asi nebude jednoduche.
PeS no jelikoz je to vice mene primitvni pocitac impulzu tak to u common railu bez nejake upravy nepujde tam ten vstrik za jednu kompresi strika az 5 krat a to tim padem napocita nesmysl.chtelo by to okopirovat palubni pc z nejakeho jineho auta nebo upravit soft ale i tak to asi nebude jednoduche.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Lacetti - hatchback wagon
Computer a zaruka na auto asi nejdu dokopy, ze?
Re: Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Lacetti - hatchback wagon
zalezi na pristupu technika a taky na pripadne zavade.
pokud odejde neco v elektrice asi e jim to nebude libit.
pokud odejde neco v elektrice asi e jim to nebude libit.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Lacetti - hatchback wagon
Ahoj,palikx píše:tak a mame to namontovane
zapojeni neni slozite ALE
pripojeni fuel meter je na nic a musi se pripojit primo na vystup z nadrze-modry drat v parhu u ridice.
a dalsi zasadni problem
speed sensor je taky spatny ukazuje to rychlost 2,5 * vetsi nez ve skutecnosti jedete-tedy jedu 80 a ukazuje 200 km/h
a pripojeni napajeni je taky spatne ma prohozene draty ILL a ACC takze zapnete zapalovani a po 10 sec trip computer zhasne.zapne se az po rozsviceni.takze jsem je prehodil a a uz to funguje.
PLEASE SERG-ELECTRONIC why is speed wrong?really speed 80 km/h=200 km/h on TRIP COMPUTER
what i do for good speed?
doufam ze se tomu da rozumet a nekdo mi odpovi
rychlost sa da nastavit prave nastavenim computera na spravny pomer. To prehodenie ACC a ILL je nejaka chyba. Mne na lanose to najprv ukazovalo dvojnasobne otacky a tiez asi dvakrat vyssiu rychlost. Po spravnom nastaveni je vsetko OK. Drat od PP k palivomeru som pripojil priamo na drot pri konektore palubnej dosky. Sice jeho polohu moje nastavenie (nastavenie spotrebometra na "B") nevyuziva, pouziva sa len na to, aby PP vedel, ze bolo dotankovane a priblizne kolko pribudlo paliva v nadrzi.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black