porucha spalovania

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...inu tedy materiály a výrobní tolerance, díky Pavle


Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Reklama
 

Uživatelský avatar
jindrasourek
Příspěvky: 16
Registrován: čtv bře 11, 2010 21:27

Re: porucha spalovania

Příspěvek od jindrasourek »

Ahoj všem,
já se s poruchou spalování taky setkal. V servisu Dojáček mi před asi 15000 km bylo řečeno, že se přidírají výfukové ventily a že není jiná cesta než jejich výměna.
Tak jsem zkusil nalít do benzínu přísadu na vyčištění motoru a zatím pomohlo - motor i po nastartování jede bezproblémově. Nicméně Engine check pořád svítil a teď jsem pomocí diagnostiky zjistil následující:

Stored DTC (S)
P0420 -- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0172 -- Fuel Trim too Rich (Bank 1)
Pending DTC (S) Detected During Current or Last Completed Driving Cycle
P0420 -- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0172 -- Fuel Trim too Rich (Bank 1)
P0400 -- Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

Neměl jste někdo podobné závady? Eventuelně nevíte čím jsou způsobené?
Předem díky.
bývalý majitel Lacetti 1,6 LPGi r.v.2005
mustafa
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 25, 2010 12:45

Re: porucha spalovania

Příspěvek od mustafa »

jegi píše:Tam tiež zablindujú EGR, robia výmenu ventilov /od roku 2007 sa dávajú tkzv inovované/, menie sviečky, káble-všetko to má dočasný úspech. .

tie inovovane ventily su tiez rovnako problematicke?

zaslepenie EGR tiez nic neriesi?
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od palikx »

jindrasourek píše:Ahoj všem,
já se s poruchou spalování taky setkal. V servisu Dojáček mi před asi 15000 km bylo řečeno, že se přidírají výfukové ventily a že není jiná cesta než jejich výměna.
Tak jsem zkusil nalít do benzínu přísadu na vyčištění motoru a zatím pomohlo - motor i po nastartování jede bezproblémově. Nicméně Engine check pořád svítil a teď jsem pomocí diagnostiky zjistil následující:

Stored DTC (S)
P0420 -- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0172 -- Fuel Trim too Rich (Bank 1)
Pending DTC (S) Detected During Current or Last Completed Driving Cycle
P0420 -- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0172 -- Fuel Trim too Rich (Bank 1)
P0400 -- Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

Neměl jste někdo podobné závady? Eventuelně nevíte čím jsou způsobené?
Předem díky.
ahoj takze prvni chyby jsou jasne-NEFUNKCNI KATALYZATOR-VYMENIT
a posledni je ucpany nebo zaslepeny egr ventil
u techto aut uz se nemuze zaslepit oni to ty svine poznaji.jedine co pomaha je vycistit komplet vedeni egru a i egr samotny.
pokud to nepomuze musi se vymenit a zase to chvili pojede.egr je proste prusvih.
Jo a porucha spalovani
ano prej se pridiraj ventily ale ja jsem to jeste na zadnem aute nenasel.vzdy to vsecko chodilo ale mozne je vsecko.
na druhou stranu podle me je to spatne tesnici ventil tedy spatna sedla ventilu ktera se zkrouti a zacnou podfukovat.
takze poradna oprava hlavy za par korun vyresi tento problem.
jen vymena ventilu nic neopravi pokud se nezabrousi sedla.
to jsou moje zkusenosti
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Krtek »

Já mam stejnej motor a mně si EGR zaslepil, tak mam průšvih ? CHECK už ani neblikne (teda za jízdy) tak jsem spokojenej.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od palikx »

ahoj
no nemas stejnej mas to jeste starsi rizeni motoru a jinou jednotku ktera to nepozna.
ale kde je presne ten rozdil nebo jak to poznat nevim.
jen vim ze kalos to pozna novejsi lacetti taky.ted resim matize z roku 2002 ale jeste nevim vysledek po zaslepeni-chyba se nejaka rozsvitila ale zatim se mi auto nevratilo abxh to precet.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

quote="jindrasourek"]Ahoj všem,
já se s poruchou spalování taky setkal. V servisu Dojáček mi před asi 15000 km bylo řečeno, že se přidírají výfukové ventily a že není jiná cesta než jejich výměna.
Tak jsem zkusil nalít do benzínu přísadu na vyčištění motoru a zatím pomohlo - motor i po nastartování jede bezproblémově. Nicméně Engine check pořád svítil a teď jsem pomocí diagnostiky zjistil následující:

takze poradna oprava hlavy za par korun vyresi tento problem.jen vymena ventilu nic neopravi pokud se nezabrousi sedla.
to jsou moje zkusenosti


...nojo Pavle ale to platí jenom u T E B E, v servisu nemají ten správný přístup degraduji je jenom na roboty, kteří jenom vymění určitý díl a už nepřemýšlí dál a navíc mu naúčtují i to, že je třeba posledního v měsíci...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
jindrasourek
Příspěvky: 16
Registrován: čtv bře 11, 2010 21:27

Re: porucha spalovania

Příspěvek od jindrasourek »

palikx píše:ahoj takze prvni chyby jsou jasne-NEFUNKCNI KATALYZATOR-VYMENIT
a posledni je ucpany nebo zaslepeny egr ventil
u techto aut uz se nemuze zaslepit oni to ty svine poznaji.jedine co pomaha je vycistit komplet vedeni egru a i egr samotny.
pokud to nepomuze musi se vymenit a zase to chvili pojede.egr je proste prusvih.
Jo a porucha spalovani
ano prej se pridiraj ventily ale ja jsem to jeste na zadnem aute nenasel.vzdy to vsecko chodilo ale mozne je vsecko.
na druhou stranu podle me je to spatne tesnici ventil tedy spatna sedla ventilu ktera se zkrouti a zacnou podfukovat.
takze poradna oprava hlavy za par korun vyresi tento problem.
jen vymena ventilu nic neopravi pokud se nezabrousi sedla.
to jsou moje zkusenosti
Ahoj, tak EGR mam skutečně zaslepený. Asi ho odslepim - stejně nepozoruju žádnej rozdíl v ničem - ani vlastně nevím k čemu má EGR sloužit. Auto jede dobře.
Katalyzátor - to mě teda moc netěší. No, uvidíme na technický. Nemůže mít vliv to, že jezdím na plyn?
A ty ventily - jednou za čas (tak po 8000 km) to začne zlobit - po nastartování studenýho motoru to chvíli nechce jet, tak v tom případě naleju do benzínu čistič palivového systému a to pomůže.
bývalý majitel Lacetti 1,6 LPGi r.v.2005
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od palikx »

jelikoz jezdis na plyn tak je jednoznacne ten kat v haji diky tomu,a samozrejme i chyba spalovani je chyba vstrikovacu ktere nefunguji dobre.
egr vraci spaliny do sani takze po jeho zaslepeni se nekdy zlepsi chovani motoru.ale u elektronickeho egr ventilu ten rozdil uz neni tak patrny jelikoz funguje jen za urcitych podminek.
u podtlakovych egr ventilu je to jine ten se otevira v podstate porad.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Krtek »

Ehm... mam si tu zas dovodit že díky LPG mam taky počítat že mi odejde katalizátor ? :?:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
silmarill
Příspěvky: 29
Registrován: ned říj 18, 2009 21:08

Re: porucha spalovania

Příspěvek od silmarill »

hehe vidím že tu niesom jediný, ktorý bojuje s kontrolkou poruchy spaľovania :roll:
náhodne sa mi tá kontrolka zapínala a zhasínala, skutočne som nevedel prísť na to čo to ovplyvňuje.
bol som s tým v servise, chlapík mi povedal že motor beží OK a poruchu vymazal...
poradil mi aby som netankoval pri hypermarketoch ale aby som si sosnul niečo kvalitnejšie (priznal som sa že tankujem výlučne 95ku pri Metre :oops: ).
istý čas som skúšal Shell VPower racing, kontrolka si však veselo svietila a zhasínala ďalej.

odvtedy ako som začal tankovať 98ku (naďalej pri modrožltom hypermarkete :mrgreen: ) už kontrolka prestala otravovať.
auto šlape ako má, a to aj napriek tomu že očas do toho ešte črpnem troška 95ky ;)
mustafa
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 25, 2010 12:45

Re: porucha spalovania

Příspěvek od mustafa »

zeby v hypernove nemali benzin od slovnaftu? pokial viem, tak na slovensku maju okrem shellu vsetci benzin zo slovnaftu. ci to tak nie je?
silmarill
Příspěvky: 29
Registrován: ned říj 18, 2009 21:08

Re: porucha spalovania

Příspěvek od silmarill »

neviem, ale nebolo to prvý x čo by som počul niekoho pindať na benzín z hypermarketu...
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Krtek »

Jo benzín bejvá všude stejnej. Ale při přečerpávání u pumpy si do něj různý firmy dávaj různý aditiva.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od palikx »

s benzinem i naftou jsou problemy vsude.
nevim ze by nekdo nekde pridaval nejaka aditiva urcite ne primo u pumpy.mozna v rafinerce ale tezko rict.
treba pumpy ONO maji pry benzin z nemecka od armady-stare armadni zasoby ktere se jednou za cas vymenuji.
hypermarkety maji pry zbytky z rafinerky takove to nejhorsi co nikdo nechce.
vic o tom nevim
idealni je si koupit lahvicku s cisticem vstrikovaciho systemu a nalit do nadrze idealni je tak kazda 2-3 nadrz a vycisti se cely system.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“