Nazdar všetci......mám poškodené tesnenie pod hlavou, ale presakuje mi asi kvapka oleja za deň....našiel som na nete toto, a chcem sa vás opýtať, či by mi to nemohlo pomôcť.....nechce sa mi vrážať euríčka za výmenu tesnenia a ja toho moc nenajzdím práca-domov...
ďakujem za každý názor
Valvoline Engine Stop Leak 500ml
motor
Elastomerické tesnenia majú pri kontaktu s horkým olejom sklon k tvrdnutiu, kontrakcii a tým strácajú svoju pružnosť. Výsledkom je unikanie oleja. Jednou z možností je výmena netesného
tesnenie, ďalšie je jednoducho doplniť Valvoline Engine Stop Leak do motorového oleja. Valvoline Engine Stop Leak obsahuje syntetické aditíva spôsobujúce napuchnutie t.j. návrat rozmeru tesnenia do pôvodnej veľkosti a pomáha mu opäť získať pôvodnú pružnosť. Valvoline Engine Stop Leak pôsobí len do doby, kým nenadobudne tesnenia pôvodnej veľkosti. Ak by tesnenia napučali viac, ako je normálna veľkosť, môžu sa stať chatrnými a presakovať. Valvoline Engine Stop Leak obsahuje aj zložky na zvýšenie viskozitného indexu, aby spomalil unikanie oleja do tej doby, než sa prepúšťajúce tesnenia znova oživia. Ak sú tesnenia poškodené a popraskané, musia byť vymenené. Valvoline Engine Stop Leak neobnoví poškodené alebo popraskané tesnenia.
Valvoline Engine Stop Leak 500ml
Čo hovoríte na toto.....
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Re: Čo hovoríte na toto.....
...pokud máš " načatý " těsnění pod hlavou, tak je jediné řešení vyměnit než Tě to někde nechá...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Čo hovoríte na toto.....
No já bych to až tak zle neviděl, podle toho co napsal Kajo 79 zřejmě teče olej okolo víka ventilů a ne pod hlavou. Pokud trochu rosí olej moc to navadí, jen příroda zapláče ale určitě bych nedával něco na utěsnění do oleje, určitě to "utěsní" nejen to co teče, ale i hydroštely (pokud jsou) a olejové kanálky ve vačce nebo v klice prostě žádnej sajrajt na utěsnění ať oleje nebo chladiče nedoporučuju používat.... je pak víc škody než užitku
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Čo hovoríte na toto.....
Ďakujem za názory....chcem len podotknúť, že to začalo tiecť po výmene oleja....Menil som 5W-40 na 10W-40.....
Re: Čo hovoríte na toto.....
Ja som mal podobný problém s tesnením pri technickej prehliadke, keď mi pri vysokých otáčkach prasklo tesnenie. Cez STK som neprešiel, lebo mi voda tiekla prúdom. Hneď odtiaľ som šiel do predajne zháňať náhradné diely kde mi došla voda a nedopatrením som do chladiča dolial nemrznúcu zmes do ostrekovačov asi do -20 stupňov celzia, ktorá pravdepodobne uvolnila utesňovaciu zmes , ktoré som dával do motora asi pol roka predtým a toto mi utesnilo poškodené miesto natoľko, že som o 10 dní bez problémov prešiel cez STK. Takto som vydržal až pol roka, kým sa oteplilo (stalo sa mi to na začiatku januára) a dal so vymeniť tesnenie spolu s rozvodmi, remeňom a vodnou pumpou. Odvtedy mám pokoj.
Mal som šťastie že sa nepoškodil motor, ale jazdil som len na krátke vzdialenosti. Neodporúčam pridávať žiadne utesňovacie zmesi, treba vymeniť tesnenie a pri tej príležitosti vymeniť rozvody, remeň, vodnú pumpu a dať prečistiť prechodové časti ventilov a nasávania. Všetko spolu to vyjde oveľa lacnejšie.
Ahojte
Mal som šťastie že sa nepoškodil motor, ale jazdil som len na krátke vzdialenosti. Neodporúčam pridávať žiadne utesňovacie zmesi, treba vymeniť tesnenie a pri tej príležitosti vymeniť rozvody, remeň, vodnú pumpu a dať prečistiť prechodové časti ventilov a nasávania. Všetko spolu to vyjde oveľa lacnejšie.
Ahojte