Krokový motorek
Moderátor: Blue Lanos
Krokový motorek
Zdravím, mám menší problém. Opět zřejmě tradiční krokový motorek, chystám se ho vyčistit. Akorát já vlastně nevím, kde se v leganze nachází Nejsem zrovna ten typ co se v tom vrtá... A není v tom nějakej zádrhel?
Díky za pomoc
Díky za pomoc
- Reklama
Re: Krokový motorek
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... vy#p193344 a inac hore v pravo je Hledat, skus to najprv predtym....
Daewoo Leganza 2.0 CDX (1998),
Daewoo Espero, 1.5 DOHC(1996),
Daewoo Espero, 1.5 DOHC(1996),
Re: Krokový motorek
Díky moc. Hledal jsem to, ale nějak neúspěšně
Re: Krokový motorek
Je to pořád dokola. Těsně před vánocema mi kolísaly otáčky a pak se zastavily na hodnotě 1700 ot/min. V servise mi asi za 1900 kč vyčistili krokovej motorek. Tuhle věc už mám za sebou nejmíň čtyřikrát. Nejdřív ho vyčistí, chvíli to funguje. Pak to začne dělat znova, vymění ho a chvíli to funguje. Vyčistí, funguje atd... Nutno ale podotknout, že tyhle problémy jsou téměř vždy v zimě, nevím proč. Neexistuje někde třeba nějaký instruktážní video jak bych si ten krokovej motorek mohl sám vyčistit? Nebo není někdo z vás kdo to umí z Prahy nebo třeba středních čech. Chtěl bych se to naučit dělat sám, protože nemám prachy na to pořád dokola to nechávat čistit v servisu. Sice nejsem zrovna dvakrát zručnej, ale snad bych se to nějak naučil. Děkuju vám za pomoc
Re: Krokový motorek
Ked uz pises ze hladas niekoho z Prahy, tak skus poprosit kolegu Palixa. Uz vela ludom tu poradil a pomohol.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: Krokový motorek
Ahoj. Není problém ti to ukázat, protože na tom opravdu nic není. Ja jsem ho poprvé čistil před asi dvěma lety a když na to člověk přichází, tak to trvá ale teď už to mám hotové během 10-15min Koukni se ale ještě na forum, protože jsem tu myslím viděl fotky od Pehy, kde ten motorek je a jak se k němu dostat. Jinak v Praze pracuju, tak až Leganza zase bude mít na volnoběh 1700 ot tak se ozvi
PS: Bez toho abys to čistil by ti měl pomoci i reset ŘJ. Na noc odpoj baterku a ráno než budeš vyjíždět, tak otoč klíčkem do polohy dva počkej 10s a to opakuj ještě 2x a potom můžeš vesele nastartovat a tvůj problém by měl být alespoň na chvíli vyřešen.
Lukáš.
PS: Bez toho abys to čistil by ti měl pomoci i reset ŘJ. Na noc odpoj baterku a ráno než budeš vyjíždět, tak otoč klíčkem do polohy dva počkej 10s a to opakuj ještě 2x a potom můžeš vesele nastartovat a tvůj problém by měl být alespoň na chvíli vyřešen.
Lukáš.
Re: Krokový motorek
Jo a ten topic na který ti dával odkaz janodvt by ti měl stačit, aby si viděl kde ten morek je. Odpojíš dva kontektory a povolíš dva šroubky a olá motorek je venku (máš to tam vyfocený).
Re: Krokový motorek
Sice Leganzu už více než rok nemám ale krokový motorek byl můj každodenní problém,několikrát jsem ho čistil,pak resetoval jednotku a po nějaké době jsem si řekl,že koupím motorek nový,asi necelých 14 dní jsem učůrával blahem jak je vše OK...pak začal zase zlobit,zasekávaly se otáčky a po startu ať už v zimě nebo v létě chvilku kolísaly než se ustálily...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Re: Krokový motorek
Za co jsi Leganzu vyměnil? Nebyl jsi spokojený nebo už byl pouze čas na změnu?
Re: Krokový motorek
Ja som dal krokáč nový a 2 roky v pohode otáčky stále ok
Re: Krokový motorek
LukasV píše:Za co jsi Leganzu vyměnil? Nebyl jsi spokojený nebo už byl pouze čas na změnu?
No šáhl jsem po ne zrovna vydařeném kuse,takže jsem do ní musel trochu více investovat,ale bylo to pořád v normě,pak mi jí jednoho dne vykradli,rozbili okénko u spolujezdce,polámali některé plasty na palubce okolo rádia,to hlavní zničili rádio s dvd,který mi vydrželo sotva měsíc a dal jsem za něj přes 12000...takže auto šlo do servisu a rovnou se nechalo udělat těsnení pod hlavou,bylo to i s rovnáním a byla to větší investice,pár dní na to jdu k autu a pod autem velká louže,odešla vodní pumpa a všechna voda vytekla,nechal jsem udělat vodní pumpu a když jsem měl auto doma tak za pár dní odešel termostat,takže jsem musel měnit termostat,to byla pro mě poslední kapka a ikdyž jsem měl k autu hodně velký vztah tak jsem se rozhodl ho prodat a to ani nemluvím o tom,že začla odcházet spojka,nefungoval tempomat a byl prasklý chladič klimy...takže asi tak...po Leganze jsem pořídil Opel Vectra B Caravan v edici 100 a naprostá spokojenost,jelikož mám motor 1.6 tak se nemůže rovnat výkonově Leganze ale jinak super,auto jsem kupoval loni v únoru,takže ho mám už rok a za tu dobu jsem měnil jen vodící kladku klínového řemene,která mě vyšla na 2000 a nějaké dolívání oleje...na Vectru jsem si rychle zvyknul a moc si jí oblíbil,ale na Leganzu stále vzpomínám...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Re: Krokový motorek
Páni. To se ti pokazilo celkem dost věcí. Tak to se mám asi taky ještě na co těšit:-( Přeju ať Vectra slouží.
A ještě by mě jen trochu zajímalo jestli se tedy můžu zeptat. Za kolik se ti podařilo Leganzu prodat? Řešil si to inzerátem
nebo přes nějaký výkup?
A ještě by mě jen trochu zajímalo jestli se tedy můžu zeptat. Za kolik se ti podařilo Leganzu prodat? Řešil si to inzerátem
nebo přes nějaký výkup?
Re: Krokový motorek
No podle zkušeností tady z clubu je Leganza super auto,jen já měl nejspíš smůlu na špatný kus...Leganzu jsem prodal tuším za 40000,- což byla vzhledem k těm závadám ideální cena,nechtěl jsem už do ní dál investovat...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Re: Krokový motorek
Aspoň že tak! To já si zatím nemůžu vůbec stěžovat (ťuk ťuk), naposledy jsem v březnu 2008 měnil snímač vačkové hřídele, jinak nemuselo být na auto ani sáhnuto, šlape jako hodinky a to se mi dost radikálně změnil způsob života v půlce minulého roku, takže jezdím denně, jezdím hodně a Leganza nemá už takovou prioritu jako dřív. V podstatě je můj seznam oprav za (zatím) 4 roky s Leganzou velmi stručný a jednalo se přitom většinou o preventivní údržbu nebránící provozu auta:Goose píše:na Vectru jsem si rychle zvyknul a moc si jí oblíbil,ale na Leganzu stále vzpomínám...
124 700 km - výměna motorového oleje (5W40), olejového filtru, vzduchového filtru, svíček, zadních brzdových kotoučů, pružných uložení ramen přední nápravy, koncového dílu výfuku, vyčištění brzdového systému
124 800 km - výměna zadních brzdičů, štítů s obložením, pružných uložení ramen zadní nápravy, pák zadní nápravy
125 700 km - výměna vlnovce výfuku, těsnění katalyzátoru
127 000 km - výměna stahovacího mechanismu okna PZ dveří
127 200 km - výměna stahovacího mechanismu okna LZ dveří
127 500 km - výměna kondenzátoru, naplnění klimatizace
131 000 km - výměna filtru klimatizace, dezinfekce klimatizace sprejem
131 800 km - dezinfekce klimatizace ozónem
132 000 km - oprava ovladače stahování PZ okna na LP dveřích
133 000 km - seřízení geometrie náprav, nástřik spodku a dutin
134 500 km - výměna snímače otáček vačkové hřídele
138 140 km - výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40), olejového filtru
V podstatě větší investice byla akorát hned na začátku a to jen proto, že v servisu takto "hledali" příčinu pazvuku, který byl nakonec způsoben těsněním výfuku za pár korun...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Krokový motorek
Tak a je to. Krokovej motorek je vyčištěnej a přiznávám, že jsem to zvládl i já a to jsem na tyhle věci fakt levej:-) Ještě jednou díky Lukášovi za instruktáž, teď už si tyhle problémy budu řešit sám. Musel jsem se s váma o tuhle radost podělit.