jak konci rychlosti u litroveho matese
Moderátor: Blue Lanos
Docela mě překvapil Yaris. Ten má litr a na dvojku něco přes 80 a trojka 128 km/h, čtyřku jsem už nadoraz nezkoušel. Zejména ve srovnání třeba s tou Nubirou je to fakt sranda. Ten motor je prostě DOKONALEJ! A teď se na mě nesypte, je to prostě tak...
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
- Reklama
já litrového Matíze nemám,ale jak ten točí jednotlivé stupně.Může to tu někdo napsat.800 stovka točí o něco méně,ale také jede slušně.Že je Yaris pěkné auto to je fakt,ale není za 200 000 Kč.A vždy je vše o penězích
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
jednicka nevim,Václav Brousek píše:já litrového Matíze nemám,ale jak ten točí jednotlivé stupně.Může to tu někdo napsat.800 stovka točí o něco méně,ale také jede slušně.Že je Yaris pěkné auto to je fakt,ale není za 200 000 Kč.A vždy je vše o penězích
dvojka kolem 80
trojka asi 120-125 (? - ted nevim, pres zimu jezdim mirnejc, takze k omezovaci skoro vubec)
... ctyrka pres 140 (resp pak uz radim petku), maximalka bude shodna s osmistovkou ...
Zrovna včera jsem trochu protáhl dvojku,nebyla sice na doraz,ale jela něco kolem 70 km/hod a již to muselo být skoro u omezovače.Určitě musí být znát vyšší obsah Matíze a tím i rychlosti.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Tak to mě dvojka končí na 65km/h, 70km/h maximálně jednou z pěti pokusů a ještě z kopce, nemáš třeba větší kola?Václav Brousek píše:Zrovna včera jsem trochu protáhl dvojku,nebyla sice na doraz,ale jela něco kolem 70 km/hod a již to muselo být skoro u omezovače.Určitě musí být znát vyšší obsah Matíze a tím i rychlosti.
Už bez Matesa
abych se přiznal moc přesně jsem nesledoval ručičučku.Ale byla někde kolem 70,možná pod ,já to doopravdy přesně nevím,jenom jsem to odpíchnul,protože za mnou byl nějaký nervóza s Favoritem a asi si myslel že mi to nejede.Tak jsem mu to ukázal,že i Matíz má slušný odpich.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
JJ taky rád předvedu co Mates umí , jinak podle toho co píše Jakub, jede ten litr o 10 až 15km/h víc, což asi odpovídá většímu obsahu a výkonu.Václav Brousek píše:abych se přiznal moc přesně jsem nesledoval ručičučku.Ale byla někde kolem 70,možná pod ,já to doopravdy přesně nevím,jenom jsem to odpíchnul,protože za mnou byl nějaký nervóza s Favoritem a asi si myslel že mi to nejede.Tak jsem mu to ukázal,že i Matíz má slušný odpich.
Už bez Matesa
Kola větší nemám.Nyní zimáky 145/70zabijec píše:Tak to mě dvojka končí na 65km/h, 70km/h maximálně jednou z pěti pokusů a ještě z kopce, nemáš třeba větší kola?Václav Brousek píše:Zrovna včera jsem trochu protáhl dvojku,nebyla sice na doraz,ale jela něco kolem 70 km/hod a již to muselo být skoro u omezovače.Určitě musí být znát vyšší obsah Matíze a tím i rychlosti.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Matýska 1.0 mám od června a tak ho moc nehoním. Pouze ze srazu v Hlinsku jsem se držel za borcem na 15". Mě nešel tachometr a tak jsem jel pořád za ním. Pak mi začal ujíždět a mě se zdálo, že už je to trochu rychlé. Tak jsem ho nechal. Když jsem se ho později ptal, kolik tam jel, tak říkal, že necelých 170 (bylo to mírně z kopce). Jinak mám otestovanou trojku - při 120 jsem dával 4 a hned 5 (předjížděl jsem Favorita a ten debil začal přidávat, když jsem byl vedle něj). A pětku otestovanou policejním radarem - 157 na dálnici. A měl jsem pocit, že tam ještě byla drobná rezerva - už abych měl otáčkoměr.
Haha, tak to bych chtěl vidět. Já si tohle vychutnávám s Yarisem, když jedu, ta dlouhá trojka je fantazie, to se škodováci nestačí divit ) Kamarád se taky moc bavil když s Microu 1,2 viděl Fabii mizet v zrcatku. Ale silnice samozřejmě nejsou zavodni draha, takže všeho s mírou, že?
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
A proc neporovnavat? Matiz ma 1,0, Yaris taktez, je to 47 ku 48 kw... Nechapu co je na tom divneho.
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No chcel som tym naznacit...
ze v dnesnej dobe je treba brat v uvahu
skor KONSTRUKCIU MOTORU...
ako objem valcov...
to ze Yaris ma taky "pruzny" motor
je skor otazka konstrukcie VVT-I
a elektroniky ktora ten motor riadi...
( a tu clovek hned zbada ten cenovy rozdiel )
proti tomu ze to porovnavate nemaam nic...
...zato som tam dal parametre "dobre vyladenej" skodovice...
ze v dnesnej dobe je treba brat v uvahu
skor KONSTRUKCIU MOTORU...
ako objem valcov...
to ze Yaris ma taky "pruzny" motor
je skor otazka konstrukcie VVT-I
a elektroniky ktora ten motor riadi...
( a tu clovek hned zbada ten cenovy rozdiel )
proti tomu ze to porovnavate nemaam nic...
...zato som tam dal parametre "dobre vyladenej" skodovice...
jojo, parametry zajimavy, Škodná asi nejede špatně, ale přece jen je to bez katalyzátoru, tak ten motor nic nebrzdí...
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz