katík
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
já bych to neviděl tak tragicky. Mě se katík spekl před půl rokem, dva dny trvalo než jsem zjistil proč nubira nejede a další dva dny trvalo ho odřezat. Pak jsem vzal trubku vymlátil jsem z něho spečený přepážky a dal zpátky na auto. Až na ten hlubší zvuk a lepší výkon jsem žádnou změnu nezaznamenal a spotřeba zůstala úplně stejná. Nevím kde má Tacuma lambdu ale nubiry ji mají hned u motoru takže na ni katík nemá vliv. A abych uklidnil voliče strany zelených větší emise než bursíkův prius nevypouštím-jezdím na LPG
- LikeableBoy
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv bře 26, 2009 23:04
- Bydliště: Telnice (severní čechy)
- Kontaktovat uživatele:
Re: katík
Zdravim všechny, chystám se vyměnit celé vyfukové potrubi ale potřeboval bych aby někdo změřil delku katalyzatoru i z přirubami (ten co je před středním tlumičem) ,ten belgičan co to měl předemnou tak tam navařil na tvrdo univerzalní katalyzator.Jedna se o 1.6 16v 77kw.
dik
dik
- Přílohy
-
- katalisator.JPG (20.26 KiB) Zobrazeno 3632 x
1,6 lpg brc zlatá metalíza
Re: katík
zdravim
jak tak koukam tak tomu normalne neverim.
pokud jde o lanose nebo nubiru tak jeste ano i kdyz zlepseni vykonu se mi nezda-ja na nubi kat nemel a auto vubec nejelo a ten strasnej zvuk .. no des
po namontovani se upravil vykon motoru tak ze byl prijemnejsi nebyly takove skoky v urcitych otackach.
a ted k tacume
ma 2 katy a 2 lambdy.Pokud jaky koliv kat odejde okamzite zacnou behat uplne jine hodnoty na lambde a tim padem to pomerne brzy vyhodi chybu.
ovsem je mozne ze ridici jednotka u daewa je tak blba ze to neresi ale tim padem to s euro 3 nema nic spolecneho.je to totiz podminka pro tuto normu -ohlidat funkci katu.
jak tak koukam tak tomu normalne neverim.
pokud jde o lanose nebo nubiru tak jeste ano i kdyz zlepseni vykonu se mi nezda-ja na nubi kat nemel a auto vubec nejelo a ten strasnej zvuk .. no des
po namontovani se upravil vykon motoru tak ze byl prijemnejsi nebyly takove skoky v urcitych otackach.
a ted k tacume
ma 2 katy a 2 lambdy.Pokud jaky koliv kat odejde okamzite zacnou behat uplne jine hodnoty na lambde a tim padem to pomerne brzy vyhodi chybu.
ovsem je mozne ze ridici jednotka u daewa je tak blba ze to neresi ale tim padem to s euro 3 nema nic spolecneho.je to totiz podminka pro tuto normu -ohlidat funkci katu.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: katík
Souhlasím s Palikxem. Bez těch katů to asi nebude ono a na spotřebu to musí mít taky nějaký vliv. Navíc jak už jsem poznal na vlastním autě- stačí sebemenší odchylka a okamžitě vyskočí na přístrojovce vrtulník (check)! Tím nechci tvrdit že mám pravdu, třeba vám auta jezdí v pohodě bez katů V tom případě jsou všichni výrobci vozidel idioti a na autě máme všichni řidiči zbytečné plechové nesmyslypalikx píše:zdravim
jak tak koukam tak tomu normalne neverim.
pokud jde o lanose nebo nubiru tak jeste ano i kdyz zlepseni vykonu se mi nezda-ja na nubi kat nemel a auto vubec nejelo a ten strasnej zvuk .. no des
po namontovani se upravil vykon motoru tak ze byl prijemnejsi nebyly takove skoky v urcitych otackach.
a ted k tacume
ma 2 katy a 2 lambdy.Pokud jaky koliv kat odejde okamzite zacnou behat uplne jine hodnoty na lambde a tim padem to pomerne brzy vyhodi chybu.
ovsem je mozne ze ridici jednotka u daewa je tak blba ze to neresi ale tim padem to s euro 3 nema nic spolecneho.je to totiz podminka pro tuto normu -ohlidat funkci katu.
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Re: katík
no jen to zkusim presne vysvetlit
lanos nubira matiz a vsecky nexie espera do roku 2001 s euro 2 maji 1 kat a 1 lambdu.tyhle auta bez katu muou jezdit a nic moc se nedeje az na zvuk a nestaly vykon.
pokud ale mate euro 3 tedy 2 lambdy a nektera auta 2 katy(nemaj to vsecky) bez katu to proste nejde.vseobecne auta od modeloveho roku 2001.
lanos nubira matiz a vsecky nexie espera do roku 2001 s euro 2 maji 1 kat a 1 lambdu.tyhle auta bez katu muou jezdit a nic moc se nedeje az na zvuk a nestaly vykon.
pokud ale mate euro 3 tedy 2 lambdy a nektera auta 2 katy(nemaj to vsecky) bez katu to proste nejde.vseobecne auta od modeloveho roku 2001.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: katík
Je to tak, já mám na autě 2 lambdy a to dvudrátovou hned za svodama a čtyřdrátovou pod autem před katem. A podle dokladů spadá moje Tacuma do eura 3
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi