No nie je to zlé ale občas treba počkať lebo pokud ten motor nevytáčíš tak sa nič nedeje len pokud sú mrazy tak je dobré to troška ohriať A prečo no tak pokud je reduktor teplý ta ide do motora plyn ale pokud je zimný tak tam ide tekutá fáza a to znamená vetšiu spotrebu a možné zanesenie vstrekou a aj výkon nie je bohvie aký takže zhrnutím - pri teplotách nad bod mrazu sa môže pepnúť do plynu skoro ihned ale pod bodom mrazu je dobré troška zohrievať.Ale motou to niako neškodí len je ako stále dobré občas ho prebehnúť na benzin LPGčku zdar
nie je to opacne, ze pri velkom podtlaku, sa membrana pritiahne a tym pusti via plynu a ked je maly podtlak tak pusta plynu malo? Mal som rozobrany svoj tartariny splynovac a tam to tak je ze membrana pri podtlaku viac tlaci na vahatko ktorym sa viac otvory ventil na plyn. Takze bzdenie motorom OK, ale plynu zozere viac... Ak sa mylim tak sa ospravedlnujem. Ja dole kopcom radsej zaradim, a aj poriadne dole, ale setrim brzdy, uz som menil kotuce ked sa zvlnili
Lanos 1.5 8V, 63kW, disky 13" Alu Enzo, gumy Kleber, LPG Tartarini, spotreba leto 5.8l/100km :)
mikrovlnka Daewoo, radio Daewoo, babetta 210, 2 rychl.
cestný zavodny bycikel
pred Langosikom: s105, s120, s130, fav 136L LPG karbec,fiat polsky,oltcit,format 135LXi LPG