Kolego, samozřejmě záleží na Tobě, ale ať už si seženeš téměř nesehnatelný turbo motor c20let nebo lépe sehnatelný atmosférický c20xe, počítej s tím, že kromě pořizovací ceny jej budeš muset podrobit důkladnému servisu. Nezbytností jsou nové brzdy a podvozek. Když nebudu počítat práci, počítej cca 30.000 Kč motor, 20.000 Kč podvozek, brzdy kolem 15.000 Kč (ideálně kotoučové i na zadní nápravě), výfuk 5.000 Kč až 10.000 Kč. Plus připočítej běžnou údržbu, pár tisíc jako rezerva na nenadálé náklady a servis. V případě turbo motoru je potřeba velmi často měnit olej a je dost pravděpodobné, že budeš must provést repas turba (kolem 10.000 Kč). Každopádně já budu mít po zimě řadu dílů na c20let (vč. turba, řídící jednotky, výfuku, pístů, ojnic, spojky, převodovky, těsnění pod hlavou, intercooleru apod.) na prodej.Ping píše:Nejvíc mě zaujaly motory C20XE a C20LET, z nichž spíš ten C20XE, protože nepotřebuju nějaký velký výkon (i když, nebránil bych se mu).
Zároveň s motorem bych potom chtěl provést celkovou revizi (výměnu?) brzd a podvozku...
Kdybych do toho šel dnes, pořídil bych novější Astru GSi nebo kultovní Calibru 4x4 - finančně to vyjde výhodněji a nemusíš řešit složité výměny motorů a jejich legalizaci.