Nepravidelný chod motora.

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
maros26
Příspěvky: 53
Registrován: ned úno 22, 2009 11:11

Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od maros26 »

Pekny podvecer vsetkym.
Mam problem na nubire s nepravidelnym chodom na benzin.
Citim aky bi trhal a nema vykon ani pravidelnu axceleraciu. Na volnobeho ako by sem tam daco zabublalo.
Ka by zle spalovalo benzin.
Na LPG ide normalne bez problemov.
Viete mi poradit prosim?
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od palikx »

ahoj
ano umime-nevstrikuje jeden vstrikovac,a nebo vstrikuje velice spatne.
jednoduche pri behu motoru odpojuj jednotlive konektory a po odpojeni spatneho vstriku se na chodu motoru nic nezmeni.
to je asi jasne.
musi se ale sendat plastovy kryt motoru a pak tenkym sroubovakem odjistit pojistku a vytahnout konektor.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
maros26
Příspěvky: 53
Registrován: ned úno 22, 2009 11:11

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od maros26 »

Dakujem vyskusam ked trochu prestane prsat.
ale pocas jazdy to spravy sem tam.
je mozne ze keby dam do benzinu sajrajt na precistenie vsrekov ze to bude fungovat normalne?
nechce sa mi hned menit vstrek.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od palikx »

no vetsinou to pomuze na chvili nebo vubec.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
maros26
Příspěvky: 53
Registrován: ned úno 22, 2009 11:11

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od maros26 »

tak pani mam diagnozu nepravidelneho chodu.
Zacalo mi aticko ist na tri valceky a para z vifuku a minula sa mi voda - hlavny naznak roztrhnuteho tesnenia pod hlavou.
Auto je u mechanika- rozobrate.
Tesnenie pod hlavou je death a ako bonus vyzrate diery na hlave na chulostivych miestach. Predosly majitel bol asi antitalent a nevedel ze do motora ide nemrznuca zmes do AL motorov.
Momentalne sa vyvyra malo by to byt spravene na buduci tyzden.
Uz nech to slape
Nubiram cest.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od palikx »

jo tak tahle strasna varianta me nenapadla.
diry v hlave jsou docela bezne.kazda chlad.kapalina to zere.udajne nejmene ta cervena.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
maros26
Příspěvky: 53
Registrován: ned úno 22, 2009 11:11

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od maros26 »

palikx to nenapadlo ani mna. uvazoval som uz aj nad svieckami kablami ale ako zacalo cmudit a na tri valce slapat tak som bol na istom. Uz len nech to poriadna vyvaria a pekne prebrusia.
Uživatelský avatar
koniQ
Příspěvky: 309
Registrován: stř led 14, 2009 17:42
Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od koniQ »

:D maros26. Sak ty budes mat nove vozitko
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km

blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
sosák
Příspěvky: 1
Registrován: pát led 01, 2010 16:04

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od sosák »

Mám podobný problém, prosím o radu.

Na LPG jede vše v pohodě, kvůli vysoké spotřebě jsem před rokem(ihned po koupi auta) měnil automatické "škrtítko" hadičky lpg za manuální. První asi tři měsíce s autem v pohodě i na benál, pak to začalo cukat.

Na benzin to do cca 3000 otáček nepravidelně cuká. Když např vyjíždím z garáže a dám tam jen nějakých 1500 ot., tak to má tendenci chcípnout. Největší cukance jsou když jedu na čtverku nějakých 40 a sešlápnu plyn, prostě čím nižší otáčky, tím horší. Naopak v nějakých 3000-3500 a výš bych řekl, že to přestane a jede to jak drak. Před dvěma měsící jsem tam dával novou lambdu (u staré zrokorodoval drátek). Beze změny. Na benzin jezdím jen první cca 2km, pak přepínám na plyn.

Pročetl jsem si tady toho dost, nevím co mám udělat jako první - diagnostika, vyjet plnou nádrž na benzin, vstřiky, ...?

Mám nubiru II, r.v. 2000, 1,6 16V
Údaje z posledního měření emisí:
HC benzin 98 LPG 77
lambda benzin 1,103 LPG 1,123
CO benzin 0,184 LPG 0,008

Děkuji všem za rady.
Uživatelský avatar
koniQ
Příspěvky: 309
Registrován: stř led 14, 2009 17:42
Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od koniQ »

no mas asi 3x vyssie hodnoty na HC benzin a CO benzin ako ja, kukol by som sviecky a este cidlo teploty vzduchu, lambda vyzera OK
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km

blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Nepravidelný chod motora.

Příspěvek od ppp »

Tie hodnoty mozu znamenat ze je katalyzator kaput, pri elektronicky neriadenom lpg by to bolo normalne, navyse ktovie kolko km ma to auto.
Ale co sa tyka cukatury na benzin tak popis pouzivanie benzinu nasvedcuje tomu co som mal aj ja. Cize benzin sa zmenil na nechutnu sracku, ktora sice este hori ale uz ma o dost ine vlastnosti nez N95 a tak sa autu velmi nan nechce ist. Popisovany sposob chovania motoru na benzin je presne ako u mna ked som jazdil na vyse rocny benzin. Alebo sa podarilo do uz stareho benzinu natankovat este nejaku horsiu sracku na benzinke.
Odporucam tankovat raz za 1/4 roka len max 10 litrov a po stvrtroku benzin vyjazdit az do skapania a natankovat cerstvych 10l. Akurat to nemusi zvladnut potom natiahnut cerpadlo, potom je potrebne pomoct bud striekackou alebo hubou :).
Cize moje odporucanie, vyjazdit alebio vyliat benzin a natankovat novy, obycajny N95 niekde na benzinke kde je furt vela aut. Ziaden premiovy nema vyznam, za par mesiacov sa aj tak zmeni na grc. Neviem ci to bolo benzinom alebo cim ale mne po tom roku vrocnom shell v-poweri plavali nejake chumace niecoho a cerpadlo bolo zvonku aj zvnutra zalepene nejakym tvrdym sajrajtom niecim ako lak alebo epoxid.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“