Čo ma dnes pobavilo...
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Čo ma dnes pobavilo...
Už som nad tým rozmýšlal pár dní,že už tu máme dávno rubriku o potešení aj nepotešení,ale čo takto založiť samostatný "chlievik" kde by sme si navzájom vymieňali rôzne veselé príhodičky a postrehy,hlavne z ciest.Nemusí to byť aktuálne,môže to byť aj spomienka z minulosti,hlavne nech to pobaví.
Napadlo ma,založiť túto rubriku,pri mojej pondelkovej ceste do práce. zaradil som sa na diaľničný obchvat Nitry v smere od Ba (neďaleko Metra) a pokračoval som v jazde smero na PD,až po odbočku pri OMV,kto to tam pozná.. v Pravom prúde šli za sebou 2 kamióny.cca 80 km/h rychlosťou s odstupom tak asi 100-200 m medzi sebou. Tak som sa zaradil do ľavého a začal ich predbiehať.Lenže predo mnou ich už predbiehala zelená Tacuma rychlosťo niečo pod 100 km/h,doslo va som sa jej štveral na päty,nemyslím,že tak som sa na ňu nalepisl,ale brzdila ma.. Keďže,ale nešlo nič za mnou nachal som ho v kľude, a keď bol pre tým zadnejším kamiónom slušne za predeň zaradil. Tak som mohol zrychliť na 110 km/h a predbehnúť aj ten prvý. Hneď na to,ako som sa zaradil,prefrčala okolo mňa spomínaná Tacuma v ľavom prúde asi 130-140 kilometrovou rýchlosťou a víťazne sa zaradila predo mňa. Krátko na to sme obaja odbočili na výjazde smerom na PD a pokračovali pokojne už po dvojprúdovke,rychlosťou 80 -85 km/h,až po odbočku na naše pracoviská.Proste o nič nešlo,len musel byť prvý,asi nezniesol tú "potupu" že ho malý Maťo predbehol
Napadlo ma,založiť túto rubriku,pri mojej pondelkovej ceste do práce. zaradil som sa na diaľničný obchvat Nitry v smere od Ba (neďaleko Metra) a pokračoval som v jazde smero na PD,až po odbočku pri OMV,kto to tam pozná.. v Pravom prúde šli za sebou 2 kamióny.cca 80 km/h rychlosťou s odstupom tak asi 100-200 m medzi sebou. Tak som sa zaradil do ľavého a začal ich predbiehať.Lenže predo mnou ich už predbiehala zelená Tacuma rychlosťo niečo pod 100 km/h,doslo va som sa jej štveral na päty,nemyslím,že tak som sa na ňu nalepisl,ale brzdila ma.. Keďže,ale nešlo nič za mnou nachal som ho v kľude, a keď bol pre tým zadnejším kamiónom slušne za predeň zaradil. Tak som mohol zrychliť na 110 km/h a predbehnúť aj ten prvý. Hneď na to,ako som sa zaradil,prefrčala okolo mňa spomínaná Tacuma v ľavom prúde asi 130-140 kilometrovou rýchlosťou a víťazne sa zaradila predo mňa. Krátko na to sme obaja odbočili na výjazde smerom na PD a pokračovali pokojne už po dvojprúdovke,rychlosťou 80 -85 km/h,až po odbočku na naše pracoviská.Proste o nič nešlo,len musel byť prvý,asi nezniesol tú "potupu" že ho malý Maťo predbehol
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- Reklama
Zákulisní informace z DAEWOO-AVIA
Já sem pro zajímavost příkladám můj upravený e-mailový rozhovor (liché odstavce jsem psal já, sudé zase on) s člověkem, co dlouhou dobu pracoval v Avii na manažerském postu a od něhož jsem získal (jen za cenu poštovného!) zajímavé přírůstky do mé sbírky literatury a reklamních předmětů DAEWOO. Konkrétně se text týká jeho zážitků z dob vlády Korejců v Avii:
Vzhledem k tomu, že jsem měl zdravotní potíže, které vyústí příští měsíc v operaci, jsem nemohl včas zareagovat na dotazy. Omlouvám se. Proto Vám pošlu dokumentaci pouze za úhradu poštovného. Na Váš dotaz ohledně dalších materiálů firmy DAEWOO: V Avii jsem pracoval dvacet pět let. Firmu DAEWOO považuji za prototyp tunelářů a samolibých hajzlíků, kteří se tu chovali jako na okupované zemi. Jenom jedna ukázka jednání. Výkonný ředitel pan YUK na mou námitku, že takové jednání zákon nepovoluje mi odpověděl: Běžte do parlamentu a nechte změnit zákon. My jsme DAEWOO. To si musí vaši poslanci uvědomit. Myslím si, že se jedná obecně o korejskou mentalitu. O tom svědčí i vytunelování korejské firmy Wi Tech Slovakia jejími korejskými řediteli. Proto když slyším DAEWOO, tak se mi otevírá kudla v kapse. To se ale netýká jejich výrobků, které jsou kopiemi solidních značek jako například OPEL a SUZUKI.
Děkuji za odpověď a nastínění Vašeho vztahu ke Korejcům. Nedělám si iluze, že to zaměstnanci ve firmách ovládaných obecně asiaty mají lehké, ale vždy Vám zůstává alespoň elementární právo dát výpověď a jít jinam, než snášet něco, co pro Vás není důstojné. No já jako člověk z pozice zákazníka oceňuji poměr mezi cenou a užitnou hodnotou korejských výrobků, automobilů zvláště. Dokonce má spokojenost s korejským autem vedla k tomu, že jsem začal sbírat literaturu a propagační materiály týkající se korejských automobilů. Proto jsem se Vás dotazoval na další literaturu... Náhodou té uniformy, co byla za dob vlády Korejců v Avii povinná, se nechcete zbavit, či čehokoliv s logem DAEWOO? Vím, jsem poněkud morbidní, ale sběratelská vášeň je sběratelská vášeň... Z pohledu vně mi přijde, že po Korejcích v naší Avii aspoň něco zůstalo (vybudovali např. novou a moderní lakovnu, lisovnu či svařovnu, a také navrhli a zavedli do výroby moderní modelovou řadu AD100). Přijde mi, že ty nákladné investice do Avie nestihli Korejci ani zúročit (tj. si vybrat). Indové zatím podle mě nic nepředvedli, využívají zatím jen to, co vybudovalo a zavedlo do výroby Daewoo, ničeho nového jsem si zatím nevšiml. Samozřejmě můj pohled může být zkreslen a rád se nechám poučit.
Jako pověřenec generálního ředitele pro stavbu nové lakovny jsem si zkusil své. Byl to neustálý boj o to, aby vznikla lakovna a ne paskvil. Abych Vám udělal trochu radosti, prohrábl jsem šuplata a našel svůj zlatý manažerský odznak. Ten Vám posílám na památku. Uniforma skončila v propadlišti dějin. AD100 byla vyvinuta už před příchodem Korejců. Jejich neuvážené kroky se změnou rozvodových kol a koketování se zástavbou lodního motoru STEYER (ten neměl hlavu válců, odlitek byl v jednom kuse a všechno se do něj cpalo spodem), zapříčinily krach a zrušení motorárny. A to vůbec nemluvím o opuštění tradičních trhů, které byly vytvořeny ve spolupráci a automobilkou RENAULT. Nejsem myslím žádný rozmazlenec, jinak bych nemohl pracovat šest let v Africe jako Aviácký servisní technik. Nakonec jsem ale skutečně po dvaceti pěti letech práce z Avie odešel k belgické soukromé firmě. Práce se znovu stala mým koníčkem.
Děkuji za další zákulisní informace a Avie! Za ten odznak předem mockrát děkuji a je škoda, že ta uniforma se nedožila dneška, to by byla taky pěkná rarita v mé sbírce (takhle mám ve sbírce - co se týče textilu - jenom montérkovou blůzu, kravatu, tričko a kšiltovky). Co se týče lakovny - nějak jste ale asi neodhadl kapacitu, prý je velice předimenzovaná pro potřeby Avie, nebo se pletu? Ad AD100 - já všude četl zatím jen to, že je to dítě Daewaa, minimálně ta sklopná kabina že byla vyvinuta v britském Daewoo Worthing Technical Centru? Ad STEYER - problém byl v tom, že Avii koupili Korejci spolu se Steyerem, ale ten (naštěstí?) vycouval už v roce 1998 právě z důvodu, že jeho motory montovány nakonec nebyly... Ad trhy - některé tradiční trhy Avia ztratila (třeba Rusko a Kubu), ale jiné zas přibyly (Velká Británie a Irsko a dokonce se prý zkoušely Avie prodávat přímo v Jižní Koreji?). Jinak všechno zlé je k něčemu dobré, jak sám píšete o své práci pro Belgičany, tak snad Indové Avii nyní opravdu pomůžou a taky neskončí po pár letech...
Předimenzovaná lakovna, toť otázka. Vycházelo se z dat, které mi předali obchodníci a byly schváleny v Koreji. Morální životnost lakovny je maximálně deset let a na tato čísla se počítá kapacita. Samotná lakovna byla konstruovaná společně s firmou EISENMANN Boeblingen ze SRN. Vlastní technologie byla stavěná tak, aby byla lakovna průchozí pro dvě kabiny AVIA na jednom rámu, nebo jedna kabina typu truck, eventuelně jako varianta brod karoserie osobního vozu. To je asi tak všechno, co k tomu mohu napsat. Fotky z testů nových modelů nákladních aut včetně vojenských verzí 4x4 a osobních terénních aut AUVERLAND A3 pod značkou AVIA A11 TREND, na které byla připravená výrobní linka pro naši armádu, už také nemám. Zajímavé je, že A11 si suverénně počínaly i na takových závodech, jako jsou BAHNA. Celkem jich bylo vyrobeno tuším asi 250 v letech 1994-1996. Tím končím.
Vzhledem k tomu, že jsem měl zdravotní potíže, které vyústí příští měsíc v operaci, jsem nemohl včas zareagovat na dotazy. Omlouvám se. Proto Vám pošlu dokumentaci pouze za úhradu poštovného. Na Váš dotaz ohledně dalších materiálů firmy DAEWOO: V Avii jsem pracoval dvacet pět let. Firmu DAEWOO považuji za prototyp tunelářů a samolibých hajzlíků, kteří se tu chovali jako na okupované zemi. Jenom jedna ukázka jednání. Výkonný ředitel pan YUK na mou námitku, že takové jednání zákon nepovoluje mi odpověděl: Běžte do parlamentu a nechte změnit zákon. My jsme DAEWOO. To si musí vaši poslanci uvědomit. Myslím si, že se jedná obecně o korejskou mentalitu. O tom svědčí i vytunelování korejské firmy Wi Tech Slovakia jejími korejskými řediteli. Proto když slyším DAEWOO, tak se mi otevírá kudla v kapse. To se ale netýká jejich výrobků, které jsou kopiemi solidních značek jako například OPEL a SUZUKI.
Děkuji za odpověď a nastínění Vašeho vztahu ke Korejcům. Nedělám si iluze, že to zaměstnanci ve firmách ovládaných obecně asiaty mají lehké, ale vždy Vám zůstává alespoň elementární právo dát výpověď a jít jinam, než snášet něco, co pro Vás není důstojné. No já jako člověk z pozice zákazníka oceňuji poměr mezi cenou a užitnou hodnotou korejských výrobků, automobilů zvláště. Dokonce má spokojenost s korejským autem vedla k tomu, že jsem začal sbírat literaturu a propagační materiály týkající se korejských automobilů. Proto jsem se Vás dotazoval na další literaturu... Náhodou té uniformy, co byla za dob vlády Korejců v Avii povinná, se nechcete zbavit, či čehokoliv s logem DAEWOO? Vím, jsem poněkud morbidní, ale sběratelská vášeň je sběratelská vášeň... Z pohledu vně mi přijde, že po Korejcích v naší Avii aspoň něco zůstalo (vybudovali např. novou a moderní lakovnu, lisovnu či svařovnu, a také navrhli a zavedli do výroby moderní modelovou řadu AD100). Přijde mi, že ty nákladné investice do Avie nestihli Korejci ani zúročit (tj. si vybrat). Indové zatím podle mě nic nepředvedli, využívají zatím jen to, co vybudovalo a zavedlo do výroby Daewoo, ničeho nového jsem si zatím nevšiml. Samozřejmě můj pohled může být zkreslen a rád se nechám poučit.
Jako pověřenec generálního ředitele pro stavbu nové lakovny jsem si zkusil své. Byl to neustálý boj o to, aby vznikla lakovna a ne paskvil. Abych Vám udělal trochu radosti, prohrábl jsem šuplata a našel svůj zlatý manažerský odznak. Ten Vám posílám na památku. Uniforma skončila v propadlišti dějin. AD100 byla vyvinuta už před příchodem Korejců. Jejich neuvážené kroky se změnou rozvodových kol a koketování se zástavbou lodního motoru STEYER (ten neměl hlavu válců, odlitek byl v jednom kuse a všechno se do něj cpalo spodem), zapříčinily krach a zrušení motorárny. A to vůbec nemluvím o opuštění tradičních trhů, které byly vytvořeny ve spolupráci a automobilkou RENAULT. Nejsem myslím žádný rozmazlenec, jinak bych nemohl pracovat šest let v Africe jako Aviácký servisní technik. Nakonec jsem ale skutečně po dvaceti pěti letech práce z Avie odešel k belgické soukromé firmě. Práce se znovu stala mým koníčkem.
Děkuji za další zákulisní informace a Avie! Za ten odznak předem mockrát děkuji a je škoda, že ta uniforma se nedožila dneška, to by byla taky pěkná rarita v mé sbírce (takhle mám ve sbírce - co se týče textilu - jenom montérkovou blůzu, kravatu, tričko a kšiltovky). Co se týče lakovny - nějak jste ale asi neodhadl kapacitu, prý je velice předimenzovaná pro potřeby Avie, nebo se pletu? Ad AD100 - já všude četl zatím jen to, že je to dítě Daewaa, minimálně ta sklopná kabina že byla vyvinuta v britském Daewoo Worthing Technical Centru? Ad STEYER - problém byl v tom, že Avii koupili Korejci spolu se Steyerem, ale ten (naštěstí?) vycouval už v roce 1998 právě z důvodu, že jeho motory montovány nakonec nebyly... Ad trhy - některé tradiční trhy Avia ztratila (třeba Rusko a Kubu), ale jiné zas přibyly (Velká Británie a Irsko a dokonce se prý zkoušely Avie prodávat přímo v Jižní Koreji?). Jinak všechno zlé je k něčemu dobré, jak sám píšete o své práci pro Belgičany, tak snad Indové Avii nyní opravdu pomůžou a taky neskončí po pár letech...
Předimenzovaná lakovna, toť otázka. Vycházelo se z dat, které mi předali obchodníci a byly schváleny v Koreji. Morální životnost lakovny je maximálně deset let a na tato čísla se počítá kapacita. Samotná lakovna byla konstruovaná společně s firmou EISENMANN Boeblingen ze SRN. Vlastní technologie byla stavěná tak, aby byla lakovna průchozí pro dvě kabiny AVIA na jednom rámu, nebo jedna kabina typu truck, eventuelně jako varianta brod karoserie osobního vozu. To je asi tak všechno, co k tomu mohu napsat. Fotky z testů nových modelů nákladních aut včetně vojenských verzí 4x4 a osobních terénních aut AUVERLAND A3 pod značkou AVIA A11 TREND, na které byla připravená výrobní linka pro naši armádu, už také nemám. Zajímavé je, že A11 si suverénně počínaly i na takových závodech, jako jsou BAHNA. Celkem jich bylo vyrobeno tuším asi 250 v letech 1994-1996. Tím končím.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Veru špeciálne o Kórejcoch som počul svoje,ako zamestnávatelia sa naozaj nechovajú demokraticky,mám kolegov,čo robili v Samsungu Galanta a radšej sa dali na dochádzanie 30 km do Nitry,teraz robíme u japoncov atí nám napr.nedovolia rozprávať sa,keď robíme (alebo aj stojíme,vinou technolog.prerušenia) pri páse
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Soudě podle informací od jednoho z nejlepších kamarádů, ani u nás ve Foxconnu to není lepší....teda hlavně na dělnických pozicích....v kancelářích to relativně jde, ale jinak je to doslova "robota"....ale zase je otázka, co je podle tebe tvrdá práce....neodvažuju se nějak hodnotit pracovitost, to a ni v nejmenším....jen jsem se bohužel setkal s tím, že např. na střední škole mě spolužák odrazoval od brigády v Globusu, že je to šílená makačka a dřina....nastoupil jsem tam a když jsem se snažil, tak se to dalo krásně zvládnout....
Takže asiati hodně lpí na pracovitosti za jakoukoliv cenu....to je jejich styl...s tím se holt nedá nic dělat...
Takže asiati hodně lpí na pracovitosti za jakoukoliv cenu....to je jejich styl...s tím se holt nedá nic dělat...
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Tááááááák,to bola "podívaná,ako sa patrí,keď u nás v robote expert- Japončík,použil na "zakrucanie" skrutky s krížovou hlavou do dreva ten najjemnejší a najdokonaleší nástroj - SEKERKU
Nuž,mý Európania,obzlášť Slovania sme proti nim naozaj nekúlturni nevzdelanci,keď my na to použijeme najpv hrot,len obyčajné mydlo,ktorým potrieme skrutku a krížový skrutkovač. No holt a vraj prečo nás majú tí vyspelí Aziati za zaostalých
Nuž,mý Európania,obzlášť Slovania sme proti nim naozaj nekúlturni nevzdelanci,keď my na to použijeme najpv hrot,len obyčajné mydlo,ktorým potrieme skrutku a krížový skrutkovač. No holt a vraj prečo nás majú tí vyspelí Aziati za zaostalých
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
-
- Příspěvky: 347
- Registrován: úte led 13, 2009 15:32
Re: Čo ma dnes pobavilo...
Co mě dnes pobavilo?
Poslouchal jsem relaci Besipu na ČT2 a asi jsem nějak zaspal dobu. Dozvěděl jsem se, že při běžné kontrole na silnici Policií ČR mi můžou oznámit počet bodů na mé kartě řidiče a případně (nevím jak přesně), že jsem překročil 12 bodů, mě a "odeslat" na příslušný úřad k odevzdání ŘP. K tomu nemám připomínku, ale: celá relace podle mě byla postavena tak, jako by ani jednotlivé přestupky, za které jsem obdržel body nemusely být se mnou projednány (na místě nebo ve správním řízení). Prostě: jednoho dne se probudím, vyjedu s autem a za nejbližším rohem se od policisty dozvím, že už mám 12 bodů a tedy smůlu. Zdá se mi to nebo ne?
Poslouchal jsem relaci Besipu na ČT2 a asi jsem nějak zaspal dobu. Dozvěděl jsem se, že při běžné kontrole na silnici Policií ČR mi můžou oznámit počet bodů na mé kartě řidiče a případně (nevím jak přesně), že jsem překročil 12 bodů, mě a "odeslat" na příslušný úřad k odevzdání ŘP. K tomu nemám připomínku, ale: celá relace podle mě byla postavena tak, jako by ani jednotlivé přestupky, za které jsem obdržel body nemusely být se mnou projednány (na místě nebo ve správním řízení). Prostě: jednoho dne se probudím, vyjedu s autem a za nejbližším rohem se od policisty dozvím, že už mám 12 bodů a tedy smůlu. Zdá se mi to nebo ne?
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo ma dnes pobavilo...
Mňa najviav poslednom čase JRD-ho nový Avatar. Výstižne,pravdivé,stiahol som to do mobilu a u nás v robote to malo veľký úspech. ja som si zas vzal za nový podpis úryvok z textu Mirka Černého. No občas si tak doma prpadám,pri mojej drahej polovičke Ešte šťastie,že ona sem nechodí.
Tu je tan úryvok v plnom znení,tam som musel šetriť miestom
Všechno co dělám je tak dokonale chráněno, že vlastně ani sám nevím
jestli mi tu něco patří, protože neustále mě někdo podezřívá,
kontroluje, vyslýchá, obviňuje, pronásleduje, špehuje, den co den
dostávám nové dotazníky, dodatky k dotazníkům, dotazníky k dodatkům,
výzvy, upozornění, urgence, varování a posílám hlášení, výpisy, vysvětlení,
prohlášení a žádosti, takže mi na vlastní práci moc času nezbývá.
Tu je tan úryvok v plnom znení,tam som musel šetriť miestom
Všechno co dělám je tak dokonale chráněno, že vlastně ani sám nevím
jestli mi tu něco patří, protože neustále mě někdo podezřívá,
kontroluje, vyslýchá, obviňuje, pronásleduje, špehuje, den co den
dostávám nové dotazníky, dodatky k dotazníkům, dotazníky k dodatkům,
výzvy, upozornění, urgence, varování a posílám hlášení, výpisy, vysvětlení,
prohlášení a žádosti, takže mi na vlastní práci moc času nezbývá.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re:
presne tak,hruba sila bez rozumuTelekom [Bot] píše:njn, v Asii už totiž dávno přišli na to, že tam, kde se nedá použít kladivo, se musí použít ještě větší kladivo .
Daewoo Nubira , sedan , Zelená metalíza , 1.6 16V , 1997 , servo , klima , 4x el.okna
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Ja to poznam trochu inak:Telekom [Bot] píše:njn, v Asii už totiž dávno přišli na to, že tam, kde se nedá použít kladivo, se musí použít ještě větší kladivo .
1. Ked to nejde po dobrom, skus silu.
2. Ked to nejde, skus vaecsiu silu.
3. Ked to ani potom nejde, skus este viac vaecsiu silu.
4. Ak neuspejes, pouzi naaajvaecsiu silu.
5. Ak sa to ulomi, slo o vadnu zuciastku
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo ma dnes pobavilo...
ja zas,že čo nejde zdravým rozumom a logikou musí ísť hrubou silou a naopak
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: Čo ma dnes pobavilo...
Tak dnes mi prisla na mail tato fotomontaz a fajne som sa zasmial.Ide totiz o nasho primatora Trencina a ten,kto toto vyprodukoval,trafil kliniec po hlavicke.presne cely on.
- Přílohy
-
- 9122_1154219692535_1138963578_30402980_6636883_n.jpg (58.48 KiB) Zobrazeno 13231 x
Daewoo Nubira , sedan , Zelená metalíza , 1.6 16V , 1997 , servo , klima , 4x el.okna
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo ma dnes pobavilo...
Ako som spomínal v Maníne,že sa učím po chorvátsky,už mám doma aj konečne učebncu,nemusím len zhľadúvať slovička na NEte,ako doteraz,hneď pri štúdiu 1.lekcie som sa nasmial,až mi slzy tiekli.
Žeaako sa povie po chorvátsky manželstvo ?
Prosím pekne - BRAK no chytrý to národ
a to už asi všetci určite viete,ako sa povie po chorvátsky,že nieje čo piť.... a nápoje vôbec
Žeaako sa povie po chorvátsky manželstvo ?
Prosím pekne - BRAK no chytrý to národ
a to už asi všetci určite viete,ako sa povie po chorvátsky,že nieje čo piť.... a nápoje vôbec
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: Čo ma dnes pobavilo...
...sice reaguji po roce ale vůbec mi to nepřekvapuje Slame, podobná situace v Panasonicu na borských polích - Plzeň, teď jsem četl V HN růst HDP o 7,3 % v Číně a v Italii, kde Čína koupila celé textilky se pracuje 12hodin a 7dní v týdnu což domácí italové pochopitelně odmítly, není snad Čína komunistická? ...to je normální vykořisťování...nebyl jsem ovšem v Číně aneb jak lze dosáhnout růst ekonomiky malé vstupní náklady - materiál, provozní náklady + nízké mzdy = cenově bezkonkureční výrobek (... no kvalita u čínských výrobků toť však otázka v ACI jsem viděl v ceníku pro opravny celé spodní rameno nejspíš z číny na koktu za 380 Kč s DPH tak nevím jak to udělali s dovozním clem nejsou v unii, nevím...)
u daewoo-a jsem překvapený kvalitou originálního dílu a to jsem nečekal, měnil jsem kuláky spodních ramen po 100tisících a obě, menší vůli vykazovalo jenom jedno ale udělal jsem komplet nápravu, to při provozu v Praze jak honosně to zní, já však dodávám po lunární krajině a to bohužel je podstatné.
Inu mějte se fajn
u daewoo-a jsem překvapený kvalitou originálního dílu a to jsem nečekal, měnil jsem kuláky spodních ramen po 100tisících a obě, menší vůli vykazovalo jenom jedno ale udělal jsem komplet nápravu, to při provozu v Praze jak honosně to zní, já však dodávám po lunární krajině a to bohužel je podstatné.
Inu mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo ma dnes pobavilo...
Nám v Číně vyráběli zboží...je potřeba mít tam kontrolu a když je nad nimi dráb, tak je to zboží kvalitní...viz. například i Adidas, Puma a další renomované značky....dokladovat se to dá i na fotovoltanice....náklady jsou minimální, jelikož před lety Čína odkoupila skoro veškerý šrot ze světa a mzdy jsou směšné, takže pohoda:)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza