Vzal jsem za futro u garáže pravým zrcátkem, malinko to chřuplo a teď se mi zrcátko pohybuje volněji a i se při 150 trochu klepe Jak to rozdělat, nemá tu někdo nějaké fotky? A dá se ten asi nalomenej kloub opravit, nebo je to nějakej nerozebíratelnej zmetek?
Asi je třeba zrcátko sundat ze dveří (ten plast ve dveřích), odpojit ovládání a vyhřívání a co pak? Dostanu se k tomu kloubu co se na něm zrcátko otáčí?
Pravé zpětné zrcátko uvolněné
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Pravé zpětné zrcátko uvolněné
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
Re: Pravé zpětné zrcátko uvolněné
Ahoj ak sa chceš dostat k tomu klbu nemusíš hned dávat dole celé spetné iba ak ho chceš vymenit, alebo zavarit stačí opatrne vybrat zrkadlo a tam už uvidíš také malé šrobky vrchný kryt spetného dáš dole aj spodný kryt a potom sa k tomu klbu dostaneš v pohode ak chceš zajtra Ti to pofotím čauko
Re: Pravé zpětné zrcátko uvolněné
Tu je foto neni to presne z toho auta, ale je podobné
- Přílohy
-
- P011009_10.39.JPG (88.15 KiB) Zobrazeno 1068 x
-
- P011009_10.36.JPG (50.71 KiB) Zobrazeno 1068 x
-
- P011009_10.35.JPG (98.55 KiB) Zobrazeno 1068 x
Re: Pravé zpětné zrcátko uvolněné
Dík, ten kloud se dá rozebrat? nebo to je slisovaný ....?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Pravé zpětné zrcátko uvolněné
neviem ako na nubire ale na espere bol klb tvoreny z dvoch hlinikovych odliatkov, ktore sa v sebe tocili, bola na nich nasadena pruzina a taka velka "segerovka", ktora drzala pruzinu pritlacenu. Po blizkom strete tretieho druhu zrkadlo na zrkadlo s oprotiiducim autom (este predosly majitel) sa jedna cast "klbu" alebo skor pantu rozlomila/ohla/odsekla tam kde bola ta segrovka a ta potom pruzinu nedrzala poriadne. Takze ked to uz bolo take volne, ze mi vyskocil valcek, ktory tvoril lozisko medzi oboma hlinikovymi dielmi, musel som to rozobrat, stacilo vytiahnut segrovku a potom som prevrtal jednu z tych hlinikovych rurok ktore boli sucastou odliatkov, a namiesto segrovky, ktoru som u znemal kam uchytit som tam dal spicu z bycikloveho kolesa, ale taky 2.5mm zvaraci drot by tiez mohol byt. Takze tento hruby a pevny drot teraz drzi pruzinu stlacenu tak ako predtym segrovka a zrkadlo funguje tak ako predtym.