rozdiel medzi motormi X20SED a T20SED

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
radoooooo
Příspěvky: 6
Registrován: úte srp 11, 2009 17:30

rozdiel medzi motormi X20SED a T20SED

Příspěvek od radoooooo »

Zdravim vospolok, mam taky problem a zaroven aj otazku, aky je rozdiel medzi dvojlitrami benzinmi spominanymi vyssie.
Pre upresnenenie Xko je starsi typ a ma 98kw a T je novsi s 92kw. Oba su 1998ccm. Ako som pozeral tak spotrebny material ako rozvody,tesnenia,sviecky remene a ostatne sedi. V com su teda rozdielne? Klukovka je rovnaka? Hlavne by ma zaujimalo ci sedia ulozenia (silentbloky) a riadiaca jednotka. (inak nieje rozdiel nahodou iba v nej?)
dakujem za odpovede...
Reklama
 

Uživatelský avatar
mino
Příspěvky: 1471
Registrován: čtv pro 22, 2005 22:41
Bydliště: Rimavská Sobota

Re: rozdiel medzi motormi X20SED a T20SED

Příspěvek od mino »

Asi nesplnoval Euro normy tak ho pridusili... :lol:
Škoda Roomster TSI
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: rozdiel medzi motormi X20SED a T20SED

Příspěvek od Slam »

radoooooo píše:Zdravim vospolok, mam taky problem a zaroven aj otazku, aky je rozdiel medzi dvojlitrami benzinmi spominanymi vyssie.
Pre upresnenenie Xko je starsi typ a ma 98kw a T je novsi s 92kw. Oba su 1998ccm. Ako som pozeral tak spotrebny material ako rozvody,tesnenia,sviecky remene a ostatne sedi. V com su teda rozdielne? Klukovka je rovnaka? Hlavne by ma zaujimalo ci sedia ulozenia (silentbloky) a riadiaca jednotka. (inak nieje rozdiel nahodou iba v nej?)
dakujem za odpovede...
Těch 92kW bude asi překlep, protože všude (včetně TP k mýmu autu) je pro T20SED uváděn výkon 93kW při 5600 ot/min. A ano, nejvíce změn je v ŘJ. Vedle důsledku v podobě sníženého výkonu byl např. změněn průběh točivého momentu (lepší zátah odspodu), měla by být o něco málo nižší spotřeba a co je dnes aktuální, motor splňuje emisní limity EURO3 (tj. bez poplatku při přepisu), zatímco staší varianta umí jen EURO2. Jinak nejsem žádný motorový odborník, ale na první pohled se starší motor pozná např. podle mechanického EGR ventilu, novější ho má již elektronický... Dál třeba originální krytky na autobaterii na mou Leganzu nepasují (vypadají jinak), mé jsou shodné s originálními krytkami pro Evandu. A těchhle drobností bude určitě víc...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdiel medzi motormi X20SED a T20SED

Příspěvek od JRD McLAREN »

zakladne "zelezo", chapme polomotor, je rovnake...

rozdiel je v "riadeni"...uz spominany EGR ventil ..
dve lamdy a pod...

ak uvazujesh o zamene, malo by to ist...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“