No a to je právě to snížení. Když tam nakydáš 2 metráky kytu tak auto klekne, nevím proč tady na foru řešíte nějaký tuningový pera kratší o 3 cm. Kydněte na auto 200 kg kytu a hned máte auťák o 3 cm níž. Takhle se to dělá !!! Říkám Vám Rusko to je zem neustálých překvapení, tam se prý, když se dělal Ivan (Moskvič) odlil ingot 5x2,5x2 m a auto se z něj vydlabalo!Dano píše:On podla mna neni znizeny, ale ma podbehy az po zem uplacane z gytu.
rusky tuning - este sa musime vela ucit :)
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
smiech ....
tak pani tak z chuti som sa uz davno nezasmial...
to bola pecka s tou ruurou aj to znizenie!!!
to bola pecka s tou ruurou aj to znizenie!!!
Podívej se na porovnání výšky kapot a hrany oken s tím co je před ním .On podla mna neni znizeny, ale ma podbehy az po zem uplacane z gytu. Laughing Laughing Laughing
Já pamatuju že Moskvičům se říkalo Leninovi sáně a žiguli byly dlabanej ingot
tak pod těmahle přezdívkama je znám jákdyž se dělal Ivan (Moskvič) odlil ingot 5x2,5x2 m a auto se z něj vydlabalo!
Tady se Petře musím ohradit Dlabanej ingot byl starej Moskvič 407- 403. Např. nárazník byl z pochromovanýho plechu aspoň 3 mm tlustýho. Měl jsem ho do roku 1978 a když se o mě na křižovatce zastavil frajer s Š 110R Coupé tak silně zaplakal. Všechny 4 světla v háji přední čelo taky a nárazník byl jako kousek rovnýho plechu připláclej v čele. No a já měl na nárazníku trochu červené barvy a škráblou SPZ
Žigul byl proti němu měkejš !!!
Žigul byl proti němu měkejš !!!
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Já sem psal že pod těmahle přezdívkama sem je znal já ale to bylo hodně o tom od kud si protože se to měnilo podle bydliště někdo to zaslechl někde na návštěvě a když přijel domu tak jen věděl že to byl ten ruskej verk ale kterej přesně už né a tak se to podle mě měnilo stejěn jako Čaušeskova pomsta jako olcit
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Mam MOSKVIC 2140,1500ccm. Je sice zakonzervovany v garazi,ale je to pamiatka po dedovi. Kedykolvek ho mozem nastartovat a jazdit. Len nema poistku,ani beznin. S nim som zazil najkrajsie zazitky a nikdy ma nenechal v stichu - prvy smyk,prva hudba Kenwood vratane zosilnovaca a subwoofru,prvy sex,prve opravy atd. Skoda,ze tie casy su prec ale historia sa moze kedykolvek zopakovat.Richard píše:Tady se Petře musím ohradit Dlabanej ingot byl starej Moskvič 407- 403. Např. nárazník byl z pochromovanýho plechu aspoň 3 mm tlustýho. Měl jsem ho do roku 1978 a když se o mě na křižovatce zastavil frajer s Š 110R Coupé tak silně zaplakal. Všechny 4 světla v háji přední čelo taky a nárazník byl jako kousek rovnýho plechu připláclej v čele. No a já měl na nárazníku trochu červené barvy a škráblou SPZ
Žigul byl proti němu měkejš !!!
Technická lahůdka pro Petra i pro ostatní: Víte jak byly poháněné u Moskviče 407 stěrače?
Jako tachometr bowdenem a to přímo od vačkového hřídele. Když si chtěl stírat vytáhl jsi takový cucák a v takový malinký převodovce se zařadila rychlost a už makaly stěrače. Bohužel , makaly tak rychle jak jsi točil motor!
Tak že když lilo jak z konve jel jsi na trojku 80 a auto skoro vzlítlo jak stěrače makaly. A ty stíraly hezky proti sobě jako u Medvěda!!
Pořád říkam Rusko je studnice nepřeberných nápadů
No a ten sex, prostě super, řadící páka u volantu, ruční brzda taky, sedadla vpředu nedělený, neanatomický lavice s dvěma polohama lůžkovou úpravou, nebo sedět , no prostě super
Jako tachometr bowdenem a to přímo od vačkového hřídele. Když si chtěl stírat vytáhl jsi takový cucák a v takový malinký převodovce se zařadila rychlost a už makaly stěrače. Bohužel , makaly tak rychle jak jsi točil motor!
Tak že když lilo jak z konve jel jsi na trojku 80 a auto skoro vzlítlo jak stěrače makaly. A ty stíraly hezky proti sobě jako u Medvěda!!
Pořád říkam Rusko je studnice nepřeberných nápadů
No a ten sex, prostě super, řadící páka u volantu, ruční brzda taky, sedadla vpředu nedělený, neanatomický lavice s dvěma polohama lůžkovou úpravou, nebo sedět , no prostě super
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
... a lahko umyvatelny kozenkovy interier. Proste tie spomienky a nostalgia ostanu navzdy. A v roku 1979 motor OHC,vpredu kotucove brzdy,kozenkove sedadla,rychlost okolo 160 km/h,vnutorna cirkulacia vzduchu (so zavretou vonkajsou klapkou),vyhrievane zadne sklo atd. Proste Rusi boli aj budu vzdy frajeri.Richard píše:Technická lahůdka pro Petra i pro ostatní: Víte jak byly poháněné u Moskviče 407 stěrače?
Jako tachometr bowdenem a to přímo od vačkového hřídele. Když si chtěl stírat vytáhl jsi takový cucák a v takový malinký převodovce se zařadila rychlost a už makaly stěrače. Bohužel , makaly tak rychle jak jsi točil motor!
Tak že když lilo jak z konve jel jsi na trojku 80 a auto skoro vzlítlo jak stěrače makaly. A ty stíraly hezky proti sobě jako u Medvěda!!
Pořád říkam Rusko je studnice nepřeberných nápadů
No a ten sex, prostě super, řadící páka u volantu, ruční brzda taky, sedadla vpředu nedělený, neanatomický lavice s dvěma polohama lůžkovou úpravou, nebo sedět , no prostě super
Ještě si dovolím tě doplnit pro technický fajnšmekry:Radoslav Hološka píše:
... a lahko umyvatelny kozenkovy interier. Proste tie spomienky a nostalgia ostanu navzdy. A v roku 1979 motor OHC,vpredu kotucove brzdy,kozenkove sedadla,rychlost okolo 160 km/h,vnutorna cirkulacia vzduchu (so zavretou vonkajsou klapkou),vyhrievane zadne sklo atd. Proste Rusi boli aj budu vzdy frajeri.
Celohliníkový motor OHC, dvouokruhové brzdy vpředu kotoučové se čtryřpístkovými třmeny (obšlehnutý z Medvěda) jeden okruh dva menší pístky vpředu + zadní brzdy, druhej okruh dva větší pístky vpředu. Při poruše na brzdách vždy brzdily obě přední kola! To už se dneska asi v běžných autech nedělá! Ale ten interier uz nebyl k hrátkám tak vhodný, jako u 407 - překážela tam šaltpáka a ručka a i sedacky byly dělené, narozdíl od jedné lavice vcelku se sklápěcíma opěradlama
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502