Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Moderátor: Blue Lanos
Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Ahoj všetci,prosím pomožte,na základnom plyne vynecháva,nejde rovnomerne,pri jazde ide bez problémov ak pridávam,ak iba udržujem napr na 50-tke,tak tak isto kašle,vynecháva.Sviečky,káble nové.Už neviem čo by som vymenil.Stredný tlmič výfuku je deravý,ale to dufam nemá s tým nič spoločné.Pomožte prosím niekto.
- Reklama
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
mne to robi tiez. Najskor to robilo len na jednotke a teraz to robi uz aj na trojke a dokonca aj pri miernom plyne. Poradte mu a poradite aj mne.
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Ahoj. Zkuste palivový a vzduchový filtr. A kolik má najeto po výměne rozvodů?
1994 BMW 318iS coupe 103KW, alu 16"/225...
2003 Matiz II klima, alu 14"/185, servo, abs, el.okna, kónický filtr...
2003 Matiz II klima, alu 14"/185, servo, abs, el.okna, kónický filtr...
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
ja som vzduchovy uz menil a nepomohlo. Palivovy este nie, lebo volakto tu nafore mi poradil ze to netreba menit kym z neho netecie benzin...alebo nieco v tom vyzname...
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
A rozdělovač? Bývá volný palec.
1994 BMW 318iS coupe 103KW, alu 16"/225...
2003 Matiz II klima, alu 14"/185, servo, abs, el.okna, kónický filtr...
2003 Matiz II klima, alu 14"/185, servo, abs, el.okna, kónický filtr...
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Tak mě to dělá taky... filtry jsem měnil,bylo to trošku lepší ,ale dělá to pořád. Intenzita "cukání" se ale mění .Podle mě to má jasnou příčinu v karburátoru.Začalo to dělat po tankování u pochybné pumpy,tankuji už jinde a pomaličku se to lepší.Na rozdělání a vyčištení karbecu jsem zatím nenašel dost odvahy.Ten palec nevím ,nevím dělá to totiž jen při určité poloze plynu.
Daewoo Tico 0.8 + Mazda Premacy 1.8 - supr auta!!!
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Me to dela taky a podle vyjadreni mojeho fachmana je to palivovou pumpou. Uvidim, jak dopadnu po vymene
Daewoo Tico r.v. 96 najeto 151000km, přezdívka Vražda, byla ve Švédsku za 63. rovnoběžkou!
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
serizeni ventilu predstihu kontrola rozdelovace a vycisteni karburatoru.to vsecko 100% pomuze.hlavne vycisteni toho karbecu.je tam prebehova tryska ktera bude asi zanesena a to same s volnobeznou.komplet rozebrat a vyfoukat vzduchem.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Konkrétne moje Tico má najazdených 108 000 km.Filtre jasne nové,aj vzduchový,aj benzinový.V servize mi povedali,že to može byť aj podhorený ventil v niektorom valci.Na úplné vyčistenie karburátora som sa ešte neodvážil,vyzerá dosť komplikovane,napr. k takej Škode 120.Inak ide v pohode,nežerie vela,len tie základné otáčky a pri malom plyne,vtedy to kašle.A ešte niečo,rozvody ešte nemal menené,myslím remeň.Može to sposobiť aj to?
Ďakujem každému aj za ochotu pomocť.
Ďakujem každému aj za ochotu pomocť.
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Rozvody - to je taky možnost. Můj matísek se značně sklidnil po výměně rozvodů.
1994 BMW 318iS coupe 103KW, alu 16"/225...
2003 Matiz II klima, alu 14"/185, servo, abs, el.okna, kónický filtr...
2003 Matiz II klima, alu 14"/185, servo, abs, el.okna, kónický filtr...
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Ahoj ALL.
Tak,problém vyriešený.
Na pravej strane karburátora,je jeden ventil,idú do neho dve gumové hadičky.Jedna ide do vzduchového filtra a aj do krytu ventilov,druhá ide na spodok karburátora na sacie potrubie.Tak ten ventil bol pokazený.Vlastne neviem presne načo tam je,ale ja som do neho zaskrutkoval skrutku priemer 5mm.Tým som ho utesnil,aby vobec neprepúšťal.Jazdím takto už 2 týždne,vobec žiadne problémy nemám.Auto ide kludne,nežerie viac,všetko ako má byť.
Ventil stojí cca 7 euro,ale nekúpim,načo,všetko ide v pohode.
Jedná sa o tento ventil -http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... a254201460
Dúfam,že niekomu s tým pomožem,ja som sa trápil skoro rok,kým som na to náhodou prišiel.
Tak sa majte a šťastné kilometre.
Tak,problém vyriešený.
Na pravej strane karburátora,je jeden ventil,idú do neho dve gumové hadičky.Jedna ide do vzduchového filtra a aj do krytu ventilov,druhá ide na spodok karburátora na sacie potrubie.Tak ten ventil bol pokazený.Vlastne neviem presne načo tam je,ale ja som do neho zaskrutkoval skrutku priemer 5mm.Tým som ho utesnil,aby vobec neprepúšťal.Jazdím takto už 2 týždne,vobec žiadne problémy nemám.Auto ide kludne,nežerie viac,všetko ako má byť.
Ventil stojí cca 7 euro,ale nekúpim,načo,všetko ide v pohode.
Jedná sa o tento ventil -http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... a254201460
Dúfam,že niekomu s tým pomožem,ja som sa trápil skoro rok,kým som na to náhodou prišiel.
Tak sa majte a šťastné kilometre.
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Načo je PCV ventil v aute?
http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve
Skrátka, ide o jednocestný prepúšťací ventil, ktorý prepúšťa časť spálených plynov čo unikli cez systém piestnych krúžkov do kľukovej skrine motora. Tam by bez tohoto nastával pretlak a plyny (už aj nasýtené olejovými výparmi) by unikali voľne do ovzdušia. Cez PCV systém sa tak odvetráva skriňa motora späť do nasávania motora na tzv "recyrkuláciu". Cieľom tohoto je znížiť emisie motora ako celku a nie len jeho spaľovania.
Po čase sa môže PCV ventil zaniesť (mastné olejové výpary) a prestane fungovať, ostane úplne otvorený, spálený plyn prúdi do sania naplno. Ale systém nasávania a vyváženosť zmesi v prebehovom režime karburátora (slabý výkon, prechod medzi voľnobehom a väčším otvorením škrtiacej klapky) nepočíta s až tak výdatným "zdrojom" spáleného vzduchu pre tento režim a tak máš zrazu nesprávnu zmes a nechce to dobre horieť. Ten ventil by sa mal otvárať naplno až pri vyššom výkone motora, kde je už bohatšia zmes (riadne otvorená škrtiaca klapka, veľa čerstvého vzduchu) a "prisávanie" spáleného sajrajtu až tak nevadí. Niekedy pomôže prečistenie, odmastenie ventilu, ale asi sa to neoplatí vzhľadom k cene nového dielu (120,-Kč, cca 5 Eur).
Problém si teda "vyriešil", upchal si to úplne. Ale teraz máš v skrini motora pretlak a mastné plyny budú aj tak musieť niekadiaľ unikať. To bude nádhera, mastný špinavý motor, napíš nám potom kde je ten "alternatívny výduch". To som ešte nespomenul, že to pôjde do vzduchu ...
Marián
http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve
Skrátka, ide o jednocestný prepúšťací ventil, ktorý prepúšťa časť spálených plynov čo unikli cez systém piestnych krúžkov do kľukovej skrine motora. Tam by bez tohoto nastával pretlak a plyny (už aj nasýtené olejovými výparmi) by unikali voľne do ovzdušia. Cez PCV systém sa tak odvetráva skriňa motora späť do nasávania motora na tzv "recyrkuláciu". Cieľom tohoto je znížiť emisie motora ako celku a nie len jeho spaľovania.
Po čase sa môže PCV ventil zaniesť (mastné olejové výpary) a prestane fungovať, ostane úplne otvorený, spálený plyn prúdi do sania naplno. Ale systém nasávania a vyváženosť zmesi v prebehovom režime karburátora (slabý výkon, prechod medzi voľnobehom a väčším otvorením škrtiacej klapky) nepočíta s až tak výdatným "zdrojom" spáleného vzduchu pre tento režim a tak máš zrazu nesprávnu zmes a nechce to dobre horieť. Ten ventil by sa mal otvárať naplno až pri vyššom výkone motora, kde je už bohatšia zmes (riadne otvorená škrtiaca klapka, veľa čerstvého vzduchu) a "prisávanie" spáleného sajrajtu až tak nevadí. Niekedy pomôže prečistenie, odmastenie ventilu, ale asi sa to neoplatí vzhľadom k cene nového dielu (120,-Kč, cca 5 Eur).
Problém si teda "vyriešil", upchal si to úplne. Ale teraz máš v skrini motora pretlak a mastné plyny budú aj tak musieť niekadiaľ unikať. To bude nádhera, mastný špinavý motor, napíš nám potom kde je ten "alternatívny výduch". To som ešte nespomenul, že to pôjde do vzduchu ...
Marián
tatyo píše:Ahoj ALL.
Tak,problém vyriešený.
Na pravej strane karburátora,je jeden ventil,idú do neho dve gumové hadičky.Jedna ide do vzduchového filtra a aj do krytu ventilov,druhá ide na spodok karburátora na sacie potrubie.Tak ten ventil bol pokazený.Vlastne neviem presne načo tam je,ale ja som do neho zaskrutkoval skrutku priemer 5mm.Tým som ho utesnil,aby vobec neprepúšťal.Jazdím takto už 2 týždne,vobec žiadne problémy nemám.Auto ide kludne,nežerie viac,všetko ako má byť.
Ventil stojí cca 7 euro,ale nekúpim,načo,všetko ide v pohode.
Jedná sa o tento ventil -http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... a254201460
Dúfam,že niekomu s tým pomožem,ja som sa trápil skoro rok,kým som na to náhodou prišiel.
Tak sa majte a šťastné kilometre.
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
JJ Presne tak.
Spousta upravcu tenhle stup karburatoru zacpe a vyvod z motoru pousti do vzduchu pomoci maleho filtru. (To aby to neprskalo do motoroveh prostoru.)
Ale je to vec ktera se na technicke kontrole casto nelibi.
Spousta upravcu tenhle stup karburatoru zacpe a vyvod z motoru pousti do vzduchu pomoci maleho filtru. (To aby to neprskalo do motoroveh prostoru.)
Ale je to vec ktera se na technicke kontrole casto nelibi.
Intel E7200 @3,8ghz, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative SB Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Logitech MX518, Logitech G25, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Ahoj, autí mi taky poškubává při udržování konstantní rychlosti při mírně sešláplém plynu (svíce, kabely vyměněny, víko OK, palec zdá se taky), někdy i při deceleraci (puštění plynu) z kopce...
PCV Ventil jsem vymontoval, a zkoušel shora profouknout - je stále otevřený, ale pokud jsem foukl zespod (ze strany od spodní hadice), tak se zavřel. Má takto fungovat, nebo má být zavřený, a má se otevřít při fouknutí shora?
Odpovím si sám: Fungovat takhle má. Byl uvnitř znečištěný, proto zůstával občas po nějakou dobu "přilepený" (zavřený) a to byl problém. Stačilo jej vyčistit...
Tom
PCV Ventil jsem vymontoval, a zkoušel shora profouknout - je stále otevřený, ale pokud jsem foukl zespod (ze strany od spodní hadice), tak se zavřel. Má takto fungovat, nebo má být zavřený, a má se otevřít při fouknutí shora?
Odpovím si sám: Fungovat takhle má. Byl uvnitř znečištěný, proto zůstával občas po nějakou dobu "přilepený" (zavřený) a to byl problém. Stačilo jej vyčistit...
Tom
Naposledy upravil(a) TOMIO dne sob dub 03, 2010 06:30, celkem upraveno 1 x.
Tomio TicTac/ Spark
Re: Na základnom plyne vynecháva,kašle,inak ide normálne,pomožte
Tak mě to poškubávalo asi rok a teď to někdy přestane jet úplně. Chcípne to a většinou hned nastartuju a jede to zase normálně.Udělá to v nízkých otáčkách,začne to kuckat,vyšlápnu spojku ,přidám plyn a motor se většinou chytne.Vyměnil jsem kabely -pořád stejné. Po 6 letech a 70000km první problém
Daewoo Tico 0.8 + Mazda Premacy 1.8 - supr auta!!!