Utopená Nubira
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Re: Utopená Nubira
tak vesele suším... Kdyby ty špunty, které jsou v podlaze byly přístupné přes koberec, nemusel jsem tahat z auta vodu půl hodiny hadicí...
http://picasaweb.google.com/david.vybiral/SuseniAuta#
http://picasaweb.google.com/david.vybiral/SuseniAuta#
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
- Reklama
Re: Utopená Nubira
Máš pravdu. Když jsem to psal, nevěděl jsem jak vysoko má nubi vstup do sání a vycházel jsem ze své zkušenosti s utopeným firemním Puntem. To jsme měli v 97mém zaplavené až po střechu a ve válcích sucho, protože vstup do sání je níž než ventily a vzduchová bublina tam prostě vodu nepustí. Ale nepsal jsem, že nemůže, ale že by neměla. Takže jsem měl asi fakt štěstí, že vody nebylo trošku víc, protože ve válcích ani oleji určitě nebyla. Olej jsem měnil a svíčky jsem měl taky venku. Taky se musím přiznat jak moc jsem se pletl, když jsem tady psal, že se voda nedostane do ECU. Holt jsem se ještě neseznámil s ŘJ na nubiře a všechny co jsem doteď viděl, byly hermeticky uzavřené. Jaké bylo mé překvapení, když jsem vymontoval plechovou krabičku složenou z několika kusů, ze které vesele vytékala voda Tak jsem ji teda rozebral, všechno umyl od bláta a je zase ve formě. Dneska už jsem obě auta cvičně nastartoval a zdají se být OK.palikx píše:opravdu si myslis ze se nemuze dostat do valcu voda pres sani?
ano dostala by se pres krouzky az do oleje.pokud se ti nezvedla hladina oleje ani o kousek snad se nic nestalo.urcite by to bylo videt v saci hadici.
hodne zalezi na vysce hladiny ale pokud byl motor uplne pod vodou urcite se tam voda dostala pres filtr a otevrene ventily ve 2 valcich.
i kdyz je klapka uzavrena neni zcela a krokovy motorek je taky otevren.takze dira pro vodu dostatecna.
ale jeste me napadlo ze jelikoz neni voda v oleji mozna nebyla hladina dostatecne vysoko a voda se nenatlacila vsude a tedy ani do odvetrani klikovky a sani.takze asi velke stesti.
ale jen o trochu vic vody a 100 %se voda do motoru dostane.
To: Cobyll
Problém s kontrolkou airbagu jsem měl taky. Po chvíli váhání jsem ŘJ airbagu odpojil (je to ta krabička pod ruční brzdou se žlutým kabelem-žádný konektor pod sedadlem) rozebral a vyčistil stejně jako ECU. A je po problému. Nezapomeň nejdřív odpojit baterku!
Re: Utopená Nubira
Neboj Vladane, baterku jsem si stejně vybil, když jsem nechal otevřené kvůli cirkulaci 5. dveře. Ale pod kobercem pod sedadlem řidiče jsem opravdu nějaký konektor našel !!! A taky ho zkusím rozpojit, vysušit, vystříkat kontoxem a uvidíme...Vladan píše: To: Cobyll
Problém s kontrolkou airbagu jsem měl taky. Po chvíli váhání jsem ŘJ airbagu odpojil (je to ta krabička pod ruční brzdou se žlutým kabelem-žádný konektor pod sedadlem) rozebral a vyčistil stejně jako ECU. A je po problému. Nezapomeň nejdřív odpojit baterku!
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: Utopená Nubira
To bude jen od kontrolky zapnutých pásů , pochybuju , že by to mělo dvojí funkci .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Re: Utopená Nubira
to nebude...od pásů je konektor nad kobercem, tento byl POD kobercem na svazku, který vede z pravé strany auta na levou a z něhož mezi sedadly část svazku odbočuje právě k ŘJ airbagů a zbytek pokračuje dál...Tomáš píše:To bude jen od kontrolky zapnutých pásů , pochybuju , že by to mělo dvojí funkci .
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: Utopená Nubira
Tak jak se zdá, tak zítra by měly být suché i nejodolnější koberce (i takové ty molitany s gumou co jsou pod kobercem). Už 4 dny se suší na sluníčku na dvoře přehozené přes ráhno. Ale mám problém. Měl jsem auto u autoelektrikáře (dle doporučení prý dobrého) a ten si nedokázal poradit se dvěma věcma: 1/ nedokázal ukecat kontrolku airbagů aby po nastartování zhasla a za 2/ a to se mi zdá být větší problém - nekomunikuje mu s diagnostikou řídící jednotka. Ale auto normálně vrčí, popojížděl jsem s ním po dvoře (sedíc na cívce od kablíku - celkem prča se udržet) a mimo kontrolek zapnutých pásů a airbagu nesvítí nic - ani check, takže si myslím že s motorem a ostatní elektronikou ŘJ komunikuje. Nemáte někdo nějakou radu? ŘJ auta i ŘJ airbagů jsou vysušené - pod vodou byly více či méně obě, konektory taktéž vysušeny a vystříkány kontaktolem...
Až auto poskládám dohromady (což by mohlo být příští týden) tak ještě zkusím zajet do Kopřivnice. Prý je tam borec, který dělá diagnostiku na úplně všechno co má ŘJ...
Až auto poskládám dohromady (což by mohlo být příští týden) tak ještě zkusím zajet do Kopřivnice. Prý je tam borec, který dělá diagnostiku na úplně všechno co má ŘJ...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: Utopená Nubira
A co jsi s těma ŘJ dělal? Jenom vysušil, nebo rozebral a vyčistil? Já jsem všechny otevřel a pečlivě vymyl vodou a kartáčkem. Pak vysušil a stříknul sprejem na elktroniku. Musel jsem to udělat i s ŘJ ABS, protože ta taky blbla. Teď už všechno funguje. Mám sice ještě vlhké sedačky, ale už jsem obě auta dal dohromady a dovezl domů. Ještě že jsem to mohl dělat v práci. Vzal jsem si dovolenou a makal na tom osm dnů od rána do večera. Teď jsem ještě zvědav kdy se to projeví na altíku a ložiskách v kolech.
Re: Utopená Nubira
Jelikož se věcí s názvem JEDNOTKA bojím, měl jsem auto u autoelektrikáře a ten jednotky prý rozebral, vyčistil, vysušil, vystříkal a složil, ale ty airbagy prostě svítí furt. A jelikož se nedomluvila jeho diagnostika a mojí ŘJ ( teda mojí nubiry - ne moji) tak ještě až poskládám koberce a sedačky, tak zajedu do Kopřivnice - byl mi tam doporučen jeden diagnostikář, který prý udělá diagnostiku i na tříkolce...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: Utopená Nubira
Pokud by to nevyšlo a měl bys zájem, můžu ti dát kontakt na fakt dobrého borce který mimo jiné opravuje ŘJ. Je to sice v Katowicích, ale možná by to stálo za zkoušku. Jednou nám odešla ŘJ na Actrosu a tady si s ní nikdo nevěděl rady. V Mercedesu mi nutili novou za 80 000, ale polák ji opravil asi za 10.