porucha spalovania

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Re: porucha spalovania

Příspěvek od pekrtek »

Díky, je to ok, probereme ještě na srazu.
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od JRD McLAREN »

palikx píše:.........
ten olej muze mit vliv ,ale jestli je velky rozdil mezi 5w40 nebo 5w30 nevim.myslim ze tak zasadni to nebude.
....................
ja ti mozem povedat...
ze som 5W30 nalial do mojho "noveho" motoru na zabeh..
..a nexi videt co sa vali vyfukom ked pridash plyn za studena....
..a uz chapem preco VW dava liter na dolievanie ludom do auta...

a co sa tyka chyby spalovania, tak na to by mal byt FLASH na riadiacu jednotku,
co tento problem ma odstranint, ale "ktoze" v "CESKOSLOVENSKU" ma na to vybavenie..
alebo druha moznost je vymena ECU "v zaruke"... co je ale dost penazi,
a ziadny autorizovany servis si to nechce dovolit robit..
(aby im cca 30tis viselo v lufte za vyraklamovanie ECU)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od palikx »

jo je ridkej a tak ho to spaluje to da rozum ale tak zasadni to neni proti 5 w 40
a reprogram bohuzel nebyl v dobe kdy jsem ty auta delal.a muzu se zeptat zda existuje ale pochybuju.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...to JRD Mclaren přehlídl jsi u 5W / 30 asi klasifikaci A1 / B1 nižší viskozita HTHS pro menší výrobní toleranci ale dělají se i A3 / B3, tolik asi k řídkému oleji dle palikxe ( praktické zkušenosti...), mají ale delší trvanlivost specifických hodnot...
jinak Vás nechci prudit, naopak si Vás vážím, pro ostatní vše na www.oleje.cz

A tak se mějte fajn z pozdravem z Barrandova : ať je leden nebo duben, prezident je jenom jeden...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
pegas
Příspěvky: 10
Registrován: úte bře 31, 2009 14:05

Re: porucha spalovania

Příspěvek od pegas »

Zdravim vsetkych a podavam Vam priebezne info ohladom dalsieho vyvoja opravy mojho lacetti. V pondelok v servise dali dole hlavu motora a zistili, co tomu je. Su rozpadnute piestne kruzky a zvazuju aj vymenu piestov. Hlava je cela zakarbonovana a tiez kontroluju este ventily, ktore menili minuly rok. Cena opravy este nie je stanovena, ale hruby odhad technika cca (este v slovenskych korunach) 40 000 - 65 000 SKK!!! Tak teda dakujem pekne!!! To by ma ani v tom najhorsom sne nenapadlo, ze budem takto calovat pri motore, ktory ma nabehane 50000 km (a to nepatrim medzi jazdcov teamu Ferarri, skor naopak, jazdim dost opatrne). Co sa tyka tej debaty ohladom olejov, mne nalievali 5W40.
Pegas
phalanx
Příspěvky: 247
Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od phalanx »

Niesom odbornik, ale na tvojom mieste by som sa skusil obratit na importera, pretoze nutnost vpodstate kompletnej GO motora po 50tis km rozhodne nieje normalna, aspon na nejakej spoluucasti na oprave ...
Je to blbe ze tieto modely maju take probelmy s motormi ... Daewa boli zname prave tym ze motoricky boli dost bezproblemove ...
Honda Accord 1997 2.0 96kW Obrázek
Ford Mondeo 2004 96kW TDCI - to keď zneužívam otcove :)
EX: Espero 1.5 66kW, Leganza 2.0 98kW - obe bývalé rodinné
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...to pegas zajeď tam, kde ti to servisovali asi opravdu půjde o to co ti tam lili, jestli vůbec něco nalívali...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Rastos »

pegas píše: Cena opravy este nie je stanovena, ale hruby odhad technika cca (este v slovenskych korunach) 40 000 - 65 000 SKK!!! Tak teda dakujem pekne!!!
Pegas
To by som uz asi neopravoval, ale kupil rovno cely motor z nejakej buracky. Pozri napr. toto:
http://chevrolet-lacetti-sw.autobazar.e ... 30579.html
Mozno zjednas cenu o polovicu a este si aj polepsis z 1.4 na 1.6 :D
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
kuksx
Příspěvky: 12
Registrován: stř led 21, 2009 08:31

Re: porucha spalovania

Příspěvek od kuksx »

abych taky přidal svou zkušenost, tak předchozí majitel auta mi říkal, že se mu něco podobnýho stalo po roce (čili naštěstí v záruce) - rozsvítila se kontrolka porucha motoru a auto netáhlo. Čili to dal do servisu (Srba), kde mu poté řekli něco neučitýho s výbrusem čehosi (nepamatoval si to). V servisní knížce je pak psaný něco jako Stružení vodítek (je to tam dost načmáraný) - každopádně od tý doby motor ok.
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Re: porucha spalovania

Příspěvek od karstn »

No mel jsem ze spalovanim problem jeste v 1 roce (v zaruce) taky vybrus .... a byl klid do ted.

Ted to skube na benzin i na plyn a jednou se objevil check (300). Nez se motor zahreje na standardni teplotu tak to proste desne skube pri akceleraci a na neutral sem tam zakasle. Vetsinou to ani na LPG nechce jet. Dela mi to rano jak jedu do prace. Jak se vracim (auto stoji cca 4-5h) tak nic je to ok. Pokud lije v noci tak rano je skubani vice citelne.
Před 2tydny jsem byl na servisce 90tis. O zaneseni nemuze byt rec pac jsem byl ted na dovolene u more a vetsinu cesty jsem jel po dalnici 160-170. Jel jsem i na benzin (95 v power schell) i na plyn.

Nenapada nekoho kde by mohl byt problem?
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Rastos »

Skus si pozriet toto, ci nieco nenajdes
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=13&t=9312
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Re: porucha spalovania

Příspěvek od karstn »

Rastos píše:Skus si pozriet toto, ci nieco nenajdes
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=13&t=9312
bohuzel. me to necuka jen chvilku ale az se teplota vody prehoupne pres 1/4 na budiku. (standardne se zastavi pred 1/2). cca 6km musim ujet.
ikdyz bych mohl ric ze se to muze prechlastavat pac jak tomu pridam plyn tak do cca 3tis. ot. to cuka pac to zacne tahat normalne.

musim to zavest do servisu na noc ad se to odstoji pac jak prijedu s teplym motorem tak nic nezmeri ale bez auta to bude trochu problem
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od palikx »

koukam ze ty motory nic moc.
mam taky ted jednu perlicku.1,9 dci renault v suzuki vitara.motor ma najeto 45tis.7 km po prohlidce a vymene vseho se zastavil.
vylitala voda z prehrati,utavily se 3 vstriky a ukaply do motoru roztavily se 2 pisty,a pri rozenbirani jsem zjistil zadrene olejove cerpadlo s utrzenou hnaci hridelkou a totalne vylagrovany motor.
zavada ale neni ve vymene oleje ale v dlouhodobem problemu ktery shodou okolnosti vygradoval po vymene oleje a filtrů.
cena opravy v soucasne dobe cca 120000.a aby toho nebylo malo to vse se stalo 6 dni po konci zaruky.
suzuki se k tomu postavilo castecnym podilem na oprave ale zakaznik stejne zaplati cca 45000 za dily a asi 8 za praci.
ve finale mi v renaultu rekli ze tento motor je zcela bezproblemovy
u chlapa co motory dela zase ze jsou to srace u kterych odchazi cerpadla oleje a celkove ty motory nic moc
reknu vam renaulta do domu to je jako nepritel na zadech.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...to palikx asi mi poopravíš ale nejsou motory pro renault, peguet, citroen a teď jsou i v japoncích stejný, myslím co se vyvíjeli HDI...překvapili mi poruchy olejových čerpadel nesetkal jsem se s tím řada 100 - 120, favorit, felicie 1,3 - 1,6, volha, žiguli, to je základ a teď ty s tou totálkou...kam ta globalizace a výroba buhvíkde povede

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od palikx »

nastesti HDI je citroen peugeot a mozna jste nekdo a jaks taks to funguje az na spatnou naftu a poskozena cerpadla nafty.
DCI je renault a to je proste spatne.ale je to taky o stesti a o materialech.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“