Zdravím,
skorotchán vlastní Nubiru 2, *00, 1.6. Před cca měsícem mu auto začalo dělat problém. Po ujetí cca 40 km mu auto začne kuckat, až chcípne. Po nějaké době v pohodě nastartuje a může jet dalších cca 40 km. Další projev souvisí se zatáčením, když projede pod plynem levou zatáčku, tak auto začne kuckat, když má hodně benzínu v nádrži, tak prý v pořádku.
Autům nehoví a já daewoo ani opely neznám, tak se chci zeptat, zda už někdo řešil stejný/podobný problém.
Osobně mám podezření na palivové čerpadlo, že bude problém v něm.Usuzuji právě z projevu v zatáčce a prý když auto dlouho stojí (několik dní), tak jde před nastartováním zezadu "divný" zvuk, prý jakoby bylo zarezlé.
Není mezi vámi nějaký daewoo odborník s okolí Třebíče - MB - Znojma??
Případně někdo, kdo by byl ochotný zapůjčit na zkoušku palivové čerpadlo?
Problém Nubira 2, asi pal.čerpadlo
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř úno 11, 2009 20:06
- Reklama
- koniQ
- Příspěvky: 309
- Registrován: stř led 14, 2009 17:42
- Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň
Re: Problém Nubira 2, asi pal.čerpadlo
ja som na tom az takto zle nebol len som citil ze ked chcem akclerovat na benzine tak auto len velice pomaly zrychlovalo, po vymene ktora sa da zvladnut cca do hodiny myslim ze poznatelny rozdiel, jinak palivove cerpadlo sa nachadza pod zadnymi sedadlami na pravej strane v smere jazdy. cena cca co som videl autodilykrc tak kolo 3800 - 4400 ceskych. ak sa rozhodnes pre vymenu prajem vela stastia
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km
blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.