Uplne staci ak lambda najpr oklame RJ ze je v poriadku, napriklad na volnobehu pekne meria a vidno ako uroven napatia cykluje pod a nad 0.5V a po pridani je na nej zrazu 0V. Na espere to RJ nadherne zmatie. Po odpojeni lambdy (za co clovek nic neda maximalne si zaspini prsty ak je konektor prilis zasvineny od prachu) uz ide RJ len podla MAT, MAP a beznych snimacov ako je poloha skrtiacej klapky, otacky z rozdelovaca, teploty motora a rychlosti z prevodovky (ak som na nieco zabudol tak doplnte
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
). Ale ak si RJ mysli ze je lambda (kyslikovy senzor/sonda) v poriadku tak ide podla nej a vysledkom u mna bolo rovnake spravanie sa auta ako tu bolo popisovane. jednoducho sa ide, ide a zrazu sa motoru zacne znizovat vykon az zastavi. Nie je to sprevadzane ziadnym trhanim, skakanim akurat na nizkom volnobehu tesne pred skapanim to samozrejme vibruje ale to je pri nizkom volnobehu normalne. Na volnobehu prisliapnutie pedalu nepomoze, motor namiesto zvysenia otacok este spomali, vtedy sa mozno zakucka ale to si uz poriadne nepamatam, obvkle to bolo v hustej vecernej BA premavke
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
. Hned to take prechlastane nastartovat nesloz az po chvili ked sa lpg trochu odvetralo a/alebo benzin asi odparil zo sviecok.
Ak by to lambdou nebolo tak potom ostava uz len premerat ostatne cidla ale toto je proste na tychto nasich skutocne jednoduchych tatosoch najsamprva vec ktora sa oplati otestovat nez s tym pobezime na diagnostiku.