Problém s naštartovaním

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od conpet »

Vypravca píše: Nemoze to byt zle nastavenym rozvodom?

To bych vyloučil když jim to jelo . Ale kdo ví :roll:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Reklama
 

Kamila
Příspěvky: 6
Registrován: stř čer 03, 2009 07:56

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od Kamila »

:( Prosím ja som to s tým krokovým motorčekom domotala, my sme ho nenašli a dnes som už dve hodiny na fóre a nenašla som príspevok
kde ho nájdeme, len jeho fotografiu, nemôžete mi v skratke napísať ako ho nájsť? Prosím ....... a palivové čidlo je kde ? Keď je nové čerpadlo treba aj to čidlo? Skúste po lopate vysvetliť ...... ;)
Vďaka .....
macky
Příspěvky: 12
Registrován: stř zář 07, 2005 14:39

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od macky »

Zdravim,minule som dosiel na benzinku,natankoval a nenastartoval...rozdelovac cistim asi tri-krat rocne aj s kablom z inducky-tam je to najviac zaoxidovane...vytiahol som kabel z rozdelovaca strcil naspat a naskocil...odvtedy som najazdil asi 400 km a vsetko je v pohode...stalo sa mi to asi pred tyzdnom...nech jazdi
macky
Příspěvky: 12
Registrován: stř zář 07, 2005 14:39

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od macky »

Este raz ako to bolo s tym resetom-a co to resetuje? Ten problem som uz mal pred tromi rokmi ale prisiel a odysiel sam-neriesim to zatial,netreba lebo ide
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od ppp »

Krokovy motorcek je na skrini s klapkou v skratke na klapke. Klapka je to, kde sa konci plynove lanko a to s cim toci je sucast klapky. Pod tym kolieskom ktorym plynove lanko toci je maly cierny bazmek :), z ktoreho ide konektor s kablikmi. Na opacnej strane klapky teda pri motore je tiez konektor s kablikmi ale to je snimac polohy klapky a ten nie je urobeny ako demontovatelny :). Ale neviem co chcete robti s tym krokovym motorcekom. Maximalne vyskusat ci sa hybe ale ani to netusim ako.

Dalej neviem co myslite pod palivovym cidlom, o nicom takom v nasich autickach neviem, ak regulator spatneho tlaku tak ten je pri pohlade na motor spred auta pravo pri sacom hlinikovom potrubi, tam kde sa konci rurka so vstrekmi.

Este mozete spravit test ci ide benzin. Kusok na alternatorom su dve rurky s navlecenymi hadickami cez take sikovne plastove zaistenia. Da sa to celkom lahko rozpojit staci tie plastove zaistenia stlacit k rurke. Potom treba zapojit cerpadlo, asi najlepsie tym slepym kablom co sa hompala nad prevodovkou, treba ho pripojit na plus od baterie. A potom uvidite ako tlaci to nove cerpadlo. Ak bude benzin tryskat (dajte si tam daky pohar alebo hrncek aspon 2dcl.) tak benzin ide. Potom este postava po nepodarenom pokuse vyskrutkovat aspon jednu sviecku ci je mokra od benzinu a ci z valca smrdi benzin.

A potom treba spravit test na iskru, ako tu niekto pisal. Ked budete mat sviecku vonku alebo aspon kabel zo sviecky nastoknut na kabel sviecku, dotknut sa jej zavitom kostry auta, napriklad motora (kludne aj horneho krytu cize krytu ventilov) a skusit startovat. Ak bude sviecka iskrit tak iskra je ok. Radsej pouzivam dalsiu sviecku nech na mna nefuni motor cez otvor na sviecku, este by mohol nasat daky bordel co sa okolo otvoru nausadzal.

Ak je jedno aj druhe ok, tak ostava skontrolovat spraven poradie zapalovacich kablov, ak do nich od poslednej uspesnej jazdy nebabral tak tato kontrola odpada.

Potom mozete skusit startovat s trosku otvorenou klapkou, cize trosku prisliapnutym plynovym pedalom to keby bol nahodou skrtiaci motorcek obtoku klapky zadrety v uzatvorenej polohe, tak aby sa nejaky vzduch do motora dostal.

A nakoniec len nahrat zvuk alebo video ako sa pokusat nestartovat tu potvoru (tocene pri motore) a nedari sa a video ako prezerate cely motorovy preistor a umiestnit napr. na youtube a poslat cem link. ;)
Servisman
Příspěvky: 79
Registrován: úte úno 10, 2009 22:41
Bydliště: Bratislava

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od Servisman »

Ja typujem na cievku v rozdeľovači.
Chevrolet Orlando 1,8 16V 104KW r.v.2012
Chevrolet Aveo 1,2 16V 62KW r.v.2010 predané
Daewoo Espero 1,5 16V 66KW r.v.1996 predané
Škoda Felícia 1,3 50KW LPG post mortem
Škoda 105 LS 37KW post mortem
Kopaszkutya
Příspěvky: 3
Registrován: ned kvě 31, 2009 19:39

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od Kopaszkutya »

Kamila píše:Dobrý deň, prosím Vás o radu pri riešení nasledujúceho problému. Máme DAEWO ESPERO r. v. 1996, 1500/16 V a problém so štartovaním. Problémy boli najskôr s centrálom, so sťahovaním okien, nezasúva anténu, nezamyká zadné ľavé dvere a pod. Niektoré sa časom vyriešili sami, opravili sa samé od seba a niektoré pretrvávajú. A začali ´dalšie problémy, najskôr len keď
bolo vlhko-mokro a teraz už stále, auto malo problém s naštartovaním. Batéria je v poriadku, benzín dáva, iskru hádže, ale máme pocit že slabú.
Čerpadlo palivové je už vymenené. Je problém v elektrike? Poradíte čo ešte rozobrať, prečistiť, príp. vymeniť.
Ďakujem za každú dobrú radu.

Nič viac ti netreba robyt len vymenit rozdelovač nie celi len thlavu tym mislim to naco sa zapoja kable zo sviečky!a plus este vymenit unas takzvany palec to sa nachadza vo vnutri rozdelovača!To najdeš tak že odmontuješ hlavu rozdelovača z 5,5 kluč najlepšie gola s nastavcom!A to palec sa odmontuje velmi jednoducho len silno ho chytiš a stiahneš ho dole!Potom pozry sa na kabeláž či vo vnutri pri kontakte nie je hrdza ked hej bud ho vyčistiš alebo ich vymeniš!Ked to všetko urobyš uvydiš prestaneš mat problemy!Hlava rozdelovača stoji 23€/palec 7-12€/kábeláž komplet 27€
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od Vypravca »

No Kamilka tak ako ste dopadli? Esperko Casperko už štartuje?
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od Dark69 »

Kamila píše:Páni ďakujem, auto naštartovalo, ale nejde motor tak ako by mal.
motor zdochýna.
Ďakujem.
Tvoj problem je v zapalovacich kabloch, ak su koncovky na nich zhrdzavene tak kable treba okamzite vymenit nie cistit! 16V motory su na tie kable velmi haklive.. A preto mas aj dojem ze auto nejde ako ma a veru ze nejde kedze hrdza znizuje prietok prudu k svieckam. Vymen zapalovacie kable a uvidis ako auto od razu ozije, budes milo prekvapena! Pri tejto prilezitosti vymen aj veko rozdelovaca kedze budu zaoxidovane aj kontakty na nom zvonku alebo zvnutra uplne vypalene aj s uhlikom! . A aby som nezabudol, vycisti prefukni alebo vypras aj vzduchovy filter aby sa autu lepsie dychalo a sa upravi aj volnobeh k lepsiemu.Krokovy motorcek zatial nechaj tak, on len riadi volnobeh po nastartovani, a ked je zasvineni vzduchovy filter tak potom krokovy motorcek uplne sam nezvlada prisuvat vzduch k vstrekovaniu, takze jeho cistenie nechaj na koniec a i tak je tam strasny pristup .... ak by si mala chybnu cievku v rozdelovaci tak auto vobec nenastartujes, ak by bola vadna indukcna cievka tak sviecky by neiskrili a kedze vravis ze iskria slabo tak su uz na konci zivotnosti zapalovacie kable + veko rozdelovaca..a lambda sonda zacne pracovat az po nahriati na urcitu teplotu, takze lambda tiez to nebude kedze po starte motoru este nepracuje..
To je moj nazor, maj sa pekne.

Na tych nasich 16V motoroch by som odporucal vymenit naraz Sviecky, Zapalovacie kable, Veko rozdelovaca + palec a hlavne tiez vzduchovy filter a na dlho budete mat pokoj. A potom sa nebudete stacit cudovat co to mate doma za zihadlo :lol: :lol: Da to autu uplne druhy dych a hlavne vykon ;)
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
massic
Příspěvky: 100
Registrován: čtv pro 03, 2009 23:23

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od massic »

Dark69 píše:
Kamila píše:Páni ďakujem, auto naštartovalo, ale nejde motor tak ako by mal.
motor zdochýna.
Ďakujem.
Tvoj problem je v zapalovacich kabloch, ak su koncovky na nich zhrdzavene tak kable treba okamzite vymenit nie cistit! 16V motory su na tie kable velmi haklive.. A preto mas aj dojem ze auto nejde ako ma a veru ze nejde kedze hrdza znizuje prietok prudu k svieckam. Vymen zapalovacie kable a uvidis ako auto od razu ozije, budes milo prekvapena! Pri tejto prilezitosti vymen aj veko rozdelovaca kedze budu zaoxidovane aj kontakty na nom zvonku alebo zvnutra uplne vypalene aj s uhlikom! . A aby som nezabudol, vycisti prefukni alebo vypras aj vzduchovy filter aby sa autu lepsie dychalo a sa upravi aj volnobeh k lepsiemu.Krokovy motorcek zatial nechaj tak, on len riadi volnobeh po nastartovani, a ked je zasvineni vzduchovy filter tak potom krokovy motorcek uplne sam nezvlada prisuvat vzduch k vstrekovaniu, takze jeho cistenie nechaj na koniec a i tak je tam strasny pristup .... ak by si mala chybnu cievku v rozdelovaci tak auto vobec nenastartujes, ak by bola vadna indukcna cievka tak sviecky by neiskrili a kedze vravis ze iskria slabo tak su uz na konci zivotnosti zapalovacie kable + veko rozdelovaca..a lambda sonda zacne pracovat az po nahriati na urcitu teplotu, takze lambda tiez to nebude kedze po starte motoru este nepracuje..
To je moj nazor, maj sa pekne.

Na tych nasich 16V motoroch by som odporucal vymenit naraz Sviecky, Zapalovacie kable, Veko rozdelovaca + palec a hlavne tiez vzduchovy filter a na dlho budete mat pokoj. A potom sa nebudete stacit cudovat co to mate doma za zihadlo :lol: :lol: Da to autu uplne druhy dych a hlavne vykon ;)



s 250000 na tachaku bych si uz tak jistý nebyl :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
foose
Příspěvky: 12
Registrován: čtv úno 25, 2010 10:07

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od foose »

aloha mam podobný problem... rozdelovac mam uz novy len som domotal poradie svieckovych kablov ako zistim ktory kabel ma ist do ktoreho vyvodu na rozdelovaci prosim?? :(
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od Dark69 »

Napisal som ti to v prispevku v sekcii Nexia.
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
sonakaj
Příspěvky: 11
Registrován: stř bře 23, 2011 14:07

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od sonakaj »

zdravim vie mi niekto poradit....mam espero 1,5 16ventil noo a hladam tzv.krokovy motorcek kde sa nachadza??? a moze to mat nieco so startom?? lebo mi vobecnechce nastartovat..dakujem..
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od ppp »

Krokovy (aj ked ci je naozaj krokovy to netusim) motorcek skrtenia obtoku klapky je presne tam kde podla nazvu by mal byt. Takze pohladaj na motore teleso skrtiacej klapky, to je ten kus hlinikoveho odliatku medzi sacim potrubim (tiez z hliniku, len vacsi kus :) ) a gumenym kolenom, ktore spaja skrtiacu klapku s filterboxom. Druhy sposob hlaania, je, ze najdes v motorovom priestore plynove lanko a ides po nom az kym sa nedostanes na koliesko, na ktorom plynove lanko konci. A toto koliesko je sucastou telesa skrtiacej klapky. A motorcek je pod tymto klieskom, ide do neho konektor z kabelaze. Tusim je este zakryty aj hadicou vyhrievania klapky. Motorcek je z cierenho plastu a je vacsi nez to druhe cudo, zvane snimac polohy skrtiacej klapky, ktore je na opacnej strane telesa klapky. Motorcek velmi nevycistis, kym ho nerozoberies a to som si zatial netrufol. Skor je dobre vycistit kanal obtoku, ten som mal zasvineny olejovym blatom.
Na startovanie to vplyv moze mat, ale ci az taky velky aby auto ani nemalo snahu chytat, to sa mi nezda. Navyse ak skusi startovat s mierne prisliapnutym plynom, tak nema uz ziaden vplyv ani keby mal kanal obtoku upchaty betonom.
Ak ti auto nechce startovat, tak musis zistit, ci ti ide benzin do motora, teda ci mas po neuspesnom starte benzin vo valcoch (podla smradu, podla mokrych sviecok, a nazretim do valcov cez otvor pre sveicku pripadne). Ak je benzin na mieste, tak musis este skontrolvoat iskru. Cize kazdy kabel postupne vytiahnes zo zviecky a skontrolujes, ci hadze iskru oproti hlave napriklad a aku dlhu. na 10kV by mala urazit cca 1cm a espero ma tusim az 34kV, cize aspon cm alebo dva by mala skocit. Ak iskra skace benzin benzinuje tak uz ostava len moznost, mechanickeho problemu, napriklad poprehadzovane kable :) alebo voda vo valcoch alebo kaput sviecky. Tie sa daju tiez otestovat aj ked nie 100%, vo valci sa mozu chovat inak aj ked pocas startu nemaju dovod, to skor za jazdy ked je uz motor zahriaty.
Toto su univerzalne zasady pre takmer kazdy benzinak.
Ako som uz pisal, tak dnes uz ma mobil s kamerou aj macka, pes a sliepky na dvore a na youtube sa da tiez lahko dostat, takze nie je problem nahrat chovanie motora a co si skusal.
sonakaj
Příspěvky: 11
Registrován: stř bře 23, 2011 14:07

Re: Problém s naštartovaním

Příspěvek od sonakaj »

no skusal som cievku kable a motorcek huciii tak ja neviem a kable som si prehodil podla druheho daewa espera
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“