diera v splynovaci
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
diera v splynovaci
pozdravujem. Menil som gumky v HBV a pritom som musel dat dole splynovac. Na jeho druhej strane je diera so zavitom,vidno do vnutra,nechyba tam nieco,alebo je to normalne. Je to brc klasika.
Nejde mi tu nahrat obrazok tak skusim takto
http://www.edisk.sk/stahni/23353/PICT05 ... .38MB.html
Nejde mi tu nahrat obrazok tak skusim takto
http://www.edisk.sk/stahni/23353/PICT05 ... .38MB.html
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: diera v splynovaci
V pohode to nič to je len taká pretlaková keby bola membrána nafúknutá velkým tlakom ale to sa zatial nikomu nestalo
Re: diera v splynovaci
Diky,lebo uz som tam hladal srob,dik aj za informacie co si mi dal s mclerenom v maninskej.
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: diera v splynovaci
Nemáš zač jo a inak čo Nubka šlape
Re: diera v splynovaci
diky za opytanie. Slape dobre az je to divne,27000 mam na nej za sebou od maja,az na tie brzdy. Cez zimu mi utrhlo zadne pakne tak som ich narychlo vymenil,lebo hrozne snezilo,na to sa mi zadrel predny valcek,domov som dosiel ako s dymovnicou,vycistil som ho a slape ako novy,teraz som bol vyskusat tie nove gumicky a brzdi to o cosi lepsie.S rucnou na 2 zube to aj zaflekuje,teda 1 strana,este pozriem samostavy,ale aj tak pedal pretlacim az na doraz. V pumpe sa ale nezdalo nic vydrete. No a to nestastne lpg...stale to iste 2 dni kape volnobeh potom 3 dni v poriadku,vyhodim rychlost pocas jazdy volnobeh ide na okolo 2000,s klesajucou rychlostou zacne klesat,ked zastavim klesne na 950,montaznik lpg mi akosi k tomu moc nevedel povedat,tak uz neviem
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: diera v splynovaci
No to je presne velmi slabá stránka BRC a to je ten šúpátkový atuátor ,on totiš po čase zlenivje čiže nestačí taktovať dodávku plynu Je to prosté ostatní výrobcovia majú klasický takzvaný krokový atuátor a ten okamžite reaguje na plynová pedál a chová sa ako pri benzine lenže BRC má ten velký šúlok na hadici a v nem sa to pohybuje ako vreteno čiže Ty povolíš plyn ale on ješte rozmýšlá no a keď sa snaží zatvoriť tak Ty mu zasa pridáš a ten jeho dlhý čas je vlastne to zdochýnanie Bohužial s tým sa opravdu nedá nič robiť len nový ale to je chvylková oprava
Re: diera v splynovaci
Peha prosim ta kolko by vysiel novy atuator.Stary sa neda nejak rozobrat rozhybat?
Re: diera v splynovaci
Je hezký, že to brzí už na druhém zubu. Jenže stará zkušenost praví, že je to lepší až na 4-5 zubu. Je to z jednoho prostého důvodu, celý mechanizmuz včetně lanka v bovdenu se na 2 zuby téměř nepohybuje. Pak se stává, že to někde začne reznout a je o starost a výdaj víc. Zvlášť u bovdenů se to stává dost často.rolt píše:...... a brzdi to o cosi lepsie.S rucnou na 2 zube to aj zaflekuje...........
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Re: diera v splynovaci
Samozrejme,ze to nebrzdi na 2 zube,ale priblizi to celuste k bubnu,takze sa skrati chod pedala.
Potrebujem vymenit ten atuator,lebo ma sere to skapinanie a priatelka to par krat pri preradovani znovu rozbehla na rychlosti.Tak by som bol rad keby mi Peha poradil,nablizku nikto taky nieje.Bojim sa,ze povoli rozvodak,ma nabehane len cca 25000,ale chcem pre istotu vymenit aj ten.Zvlast ked som videl minuly rok ako ho ten postarsi odbornik v Bytci nahadzuje,pacenim a napichovanim na srobovak,aj tak sa vedome sekol o par zubov,kapal volnobeh a musel som ho doma napravit. Za co som mu to zaplatil???
Som si akurat vsimol,ze za studena mi zacal motor trochu dymit,za tepla nie.Mozu to byt kruzky ci gufera?
Potrebujem vymenit ten atuator,lebo ma sere to skapinanie a priatelka to par krat pri preradovani znovu rozbehla na rychlosti.Tak by som bol rad keby mi Peha poradil,nablizku nikto taky nieje.Bojim sa,ze povoli rozvodak,ma nabehane len cca 25000,ale chcem pre istotu vymenit aj ten.Zvlast ked som videl minuly rok ako ho ten postarsi odbornik v Bytci nahadzuje,pacenim a napichovanim na srobovak,aj tak sa vedome sekol o par zubov,kapal volnobeh a musel som ho doma napravit. Za co som mu to zaplatil???
Som si akurat vsimol,ze za studena mi zacal motor trochu dymit,za tepla nie.Mozu to byt kruzky ci gufera?
Re: diera v splynovaci
mam espero a lpg lovato loveco a tiez ma trapi skapinanie motora na volnobehu, ale uz som vypozoroval, ze otacky padaju az motor skape len ked fuka vietor sprava, teda na tu stranu kde je nasavanie do filterboxu. Ked to fuak z druhej strany tak je vsetko ok, aj ked spredu. Volakedy mi to kapalo pri protivetre, ale potom som zistil ze mam na rozdvojovacom slimaku co ide z filterboxu k rezonatoru pod svetlom (ten asi vyhodili montaznici lpg) a druhou rurkou bohviekam pod blatnik, tak ze tam mam zaslepeny otvor co ide pod pravy blatnik. Po odslepeni mi to uz pri protivetre alebo vyssich rychlostiach nekapalo ale zase zacalo pri vetre sprava. Takze teraz asi budem musiet nahodit daku hrubu hadicu ktorou budem viest nasavanie aj z laveho blanitka nech sa to anuluje . Odstranenie slimaka spred filterboxu vsak neviedlo k odstraneniu problemu, ale len k zvyseniu hlucnosti (co sa dalo aj cakat).
Este ma napada, skusit povolit na splynovaci obtok co to da, ale mam pocti ze to nema a ani by nemalo mat vplyv na vysledok, pretoze kym to na volnobeh neuchlastam obtokom, tak by vsetko mal vykryt atuator, ale mozno sa mylim. Kazdopadne az bude kabel k lpg skusim to napichnut a pojazdit a uvidim co sa vlasten pocas kapania deje, bez toho to bude len loteria. A k lpg montaznikom nema vyznam ist, pretoze bocny vietor proste neobjednam
Este ma napada, skusit povolit na splynovaci obtok co to da, ale mam pocti ze to nema a ani by nemalo mat vplyv na vysledok, pretoze kym to na volnobeh neuchlastam obtokom, tak by vsetko mal vykryt atuator, ale mozno sa mylim. Kazdopadne az bude kabel k lpg skusim to napichnut a pojazdit a uvidim co sa vlasten pocas kapania deje, bez toho to bude len loteria. A k lpg montaznikom nema vyznam ist, pretoze bocny vietor proste neobjednam
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: diera v splynovaci
To rolt ten atuátor sa v cenách pohybuje od 20 - 35€ to podla výrobcu,lenže pokud si pametám tak máš BRC a ten kluzný atuátor no dá sa to nahradiť ale momentálne si nepametám ako sa tam dává ten normálný ale pozajtra Ti to objasním a ten BRCčkový neviem aká je jeho cena ale skúsim zistiť
Re: diera v splynovaci
ano je to brc,niekedy to kape tyzden,potom je zas tyzden dobre
Re: diera v splynovaci
to kapanie volnobehu mi vyriesil 1,5 cm pasik plastu prilepeny na otvor krabice vzduchoveho filtra,prisiel som na to nahodou ked som zistoval o kolko sa znizi hluk po zakryti nasavania.
Ma tak napadlo ci to nebude moc uskrtene na tej plynovej hadici do nasavania
Ma tak napadlo ci to nebude moc uskrtene na tej plynovej hadici do nasavania
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: diera v splynovaci
No dakedy to pomáhá ale vetšinou pri podtlakoch No bohužial pri BRC je atuátor asi to najhoršie zariadenie na svete lebo takto vyriešené to nemá nikdo jo mimochodom novšie BRCčka už majú taký istý ako všetci s krokovým motorčekom
Re: diera v splynovaci
Skusim na tom pobehat a ak sa to znova zopakuje,tak asi len vymena.
Bol som v Rakusku,dochadzal mi plyn a hovorim si,ze to prevetram na benzin,po prepnuti auto dusilo,strielalo do vyfuku,alebo po pridani plynu uplne skapalo,skusal som ist aj tak dalej a spotreba sa ukazala hadam aj 20l. Doma som vymenil palivovy filter,nalial cistic vstrekov a vymenil vsetky hadicky,vyblikal som chybu a ukazalo mi 3x12 a potom 13 14 13 zas 3x12 a 13 14 13,neviem co tam znamenala ta 14. Stale to iste,odpojil som lambdu a auto zacalo ist viac menej normalne,premeral som ju a bolo po nej pri akceleracii klesla na 0,na volnobehu mala 05-055. Kupil som novu univerzalnu marelli,na nu auto ide ale trha nie moc ale je to viditelne,ked som ju odpojil znova to auto islo normalne aj ked nema taky tah ako na plyn. Sviecky su uz normalnej farby. Namontujem ju a zase potrhava. Chcem ist do chorvatska,ale zacinam sa obavat cesty. Ta lambda ma na volnobeh takyto priebeh
http://www.edisk.cz/stahni/38945/PICT00 ... .41MB.html
nad 2tis klesa k 0,moze to byt chyba lambdy? mam ju reklamovat?alebo mam pozriet nieco ine? RJ som zresetoval 2x
Bol som v Rakusku,dochadzal mi plyn a hovorim si,ze to prevetram na benzin,po prepnuti auto dusilo,strielalo do vyfuku,alebo po pridani plynu uplne skapalo,skusal som ist aj tak dalej a spotreba sa ukazala hadam aj 20l. Doma som vymenil palivovy filter,nalial cistic vstrekov a vymenil vsetky hadicky,vyblikal som chybu a ukazalo mi 3x12 a potom 13 14 13 zas 3x12 a 13 14 13,neviem co tam znamenala ta 14. Stale to iste,odpojil som lambdu a auto zacalo ist viac menej normalne,premeral som ju a bolo po nej pri akceleracii klesla na 0,na volnobehu mala 05-055. Kupil som novu univerzalnu marelli,na nu auto ide ale trha nie moc ale je to viditelne,ked som ju odpojil znova to auto islo normalne aj ked nema taky tah ako na plyn. Sviecky su uz normalnej farby. Namontujem ju a zase potrhava. Chcem ist do chorvatska,ale zacinam sa obavat cesty. Ta lambda ma na volnobeh takyto priebeh
http://www.edisk.cz/stahni/38945/PICT00 ... .41MB.html
nad 2tis klesa k 0,moze to byt chyba lambdy? mam ju reklamovat?alebo mam pozriet nieco ine? RJ som zresetoval 2x