poskakovanie, dusenie, check engine ....
Moderátor: Blue Lanos
Mne isiel dost tazko. O krokaci sme tu davnejsie pisali, pozri prip. fotky cez link v mojom podpise... Mari sa mi cislo 2,8 cm , co je MAX hodnota vysunutia pri montovani krokaca spet do diery. Menej je OK ale viac ako 2,8 by to nemalo byt (meria sa po spic myslim).
Uplne von ho ale netahaj, nemusel by si ho uz zasunut spet. A ano, pohnut by sa mal pri skuske vonku.
Uplne von ho ale netahaj, nemusel by si ho uz zasunut spet. A ano, pohnut by sa mal pri skuske vonku.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- Reklama
nezapoměň seřídit volný chod motoru podle návodu a neudělej chybu jako já - také mi zde poradili kluci od Daewoo, za což dotatečně děkuji. Je to zde i někde popsané.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Vývod je šikmo dolů.Nahoru by snad ani délkově ten svazek nevyšel,a nebo dost krkolomněTvarůžek píše:Tak jsem koupil noví "krokáč" ale zlepšení jenom částečné Třikrát volnoběh normální po čtvrté otáčky hore dole.Počkám nějaký čas, možná si to Ř.J.rozmyslí a naučí se
Ještě jedna věc: Vývod na konektor je šikmo nahoru místo šikmo dolů ???
Koupeno v autodíly Krč !!!
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Ak je ten krokac presne symetricky, tak je teoreticky fuk ako je otoceny. Presne - ak kable dociahli...mne sa to tiez zdalo dost kratke. Ten postup "naucenia volnobehu" bol tusim:
1, dat kluc do polohy 1
2, do polohy 0
3, do polohy 1 a zacat startovat (ale iba tuknut, aby nenastartovalo uplne)
4, vytiahnut kluc von na 10 sekund
Mne to ale takto fungovalo, inokedy nefungovalo. Proste to vyriesilo par dni jazd a bolo. Cim viac startov a cim viac zahriati motora na prac. teplotu, tym skor to bude ok.
1, dat kluc do polohy 1
2, do polohy 0
3, do polohy 1 a zacat startovat (ale iba tuknut, aby nenastartovalo uplne)
4, vytiahnut kluc von na 10 sekund
Mne to ale takto fungovalo, inokedy nefungovalo. Proste to vyriesilo par dni jazd a bolo. Cim viac startov a cim viac zahriati motora na prac. teplotu, tym skor to bude ok.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Trošku tě RADO opravím:
-zapnout zapalování na 10 sekund
-vypnout zapalování
-otočit klikovým hřídelem pomocí startéru (nenastartovat motor)
a pak vypnout zapalování (event.rozběh motoru je přípustný)
-nastartovat motor.
Nastavení otáček běhu naprázdno je dokončené.
Doslovně opsáno z JAK NA TO ?
Mikeši : Svazek šikmo hore dosáhne ale je to dost krkolomně napjaté
-zapnout zapalování na 10 sekund
-vypnout zapalování
-otočit klikovým hřídelem pomocí startéru (nenastartovat motor)
a pak vypnout zapalování (event.rozběh motoru je přípustný)
-nastartovat motor.
Nastavení otáček běhu naprázdno je dokončené.
Doslovně opsáno z JAK NA TO ?
Mikeši : Svazek šikmo hore dosáhne ale je to dost krkolomně napjaté
Daewoo Matiz r.v.1998 60 000 km
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
mne sa teraz 2x po sebe v krátkej dobbe objavilo kolísanie otáčok pri prechode do vyšších. v prvom prípade svietil aj CHECK a motor vôbec neťahal.,muselo to ísť do servisu,bol upchatý vstrekovač.
Dnes sa to objavilo znovu,ale nič nesviteilo,aj na ťahu motora bolo všetko OK,tak som šiel ma diaľnicu,trochu ho prehnal a bol pokoj
Dnes sa to objavilo znovu,ale nič nesviteilo,aj na ťahu motora bolo všetko OK,tak som šiel ma diaľnicu,trochu ho prehnal a bol pokoj
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
ahojda, tak to samy..
Mates uz nam minimalne pul roku skakal.. vetsinou jen kdyz byl uz teply motor... Do vysokych otacek vubec nesel a zacal poskakovat.. vzdy pri tom svitilo check engine.
Tak jsem vyndal krokac a trosku ho promazal a rozchodil...
pak jsem rozdelal rozdelovac az na cidlo, trosku jsem to profouknul, ale zadny bordel tam nebyl...
no a le byl jsem to projet a matysek uz neskace...
jen volnobeh byl potom velmi vysoky a ani po tom, co jsem udelal, to co jsem tady nasel... zapnout zapalovani na 10 sekund, vypnout, zatocit s tim, vypnout a nakopnout, tak to nezabralo.. tak jsem to jel projet a volnobeh se snizil, tak snad bude drzet...
takze diky moc za pomoc.. a za to, ze tady tohle forum je...
Mates uz nam minimalne pul roku skakal.. vetsinou jen kdyz byl uz teply motor... Do vysokych otacek vubec nesel a zacal poskakovat.. vzdy pri tom svitilo check engine.
Tak jsem vyndal krokac a trosku ho promazal a rozchodil...
pak jsem rozdelal rozdelovac az na cidlo, trosku jsem to profouknul, ale zadny bordel tam nebyl...
no a le byl jsem to projet a matysek uz neskace...
jen volnobeh byl potom velmi vysoky a ani po tom, co jsem udelal, to co jsem tady nasel... zapnout zapalovani na 10 sekund, vypnout, zatocit s tim, vypnout a nakopnout, tak to nezabralo.. tak jsem to jel projet a volnobeh se snizil, tak snad bude drzet...
takze diky moc za pomoc.. a za to, ze tady tohle forum je...
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
To nastavenie volnobehu niekedy nefunguje a proste si to treba odjazdit
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
takze, kdyz to nejde nastavit volnobeh tim klckem, tak proste jezdit a on se sam nastavi, ze? Jinak se to asi ovlivnit moc neda predpokladam...
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
zacit odpojenim baterky a pak uz to jde skoro samo.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Ahojte vsetci. Mam takyto problem. ked pridavam na plyne(stredny plyň) auto zacne poskakovat a tak sekat. Otacky su v pohode ale po cca hodine jazdy mi ostavaju visiet otacky na motore . Na pocitaci mi ukazuje poruchu EGR ventilu. Chcel by som sa opytat ci je tam chyba alebo moze byt problem aj niekde inde.
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
no pokud je tam chyba egr tak je asi problem nekde v nem.
ale bohuzel muzes byt vyjimka ktera muze mit problemy i po vymene.
neni ale jak to zjistit.poze vymenit a doufat.
mam ho novy.
ale bohuzel muzes byt vyjimka ktera muze mit problemy i po vymene.
neni ale jak to zjistit.poze vymenit a doufat.
mam ho novy.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: poskakovanie, dusenie, check engine ....
Ale také škľbaníčko,či mierne trhaníčko,bez toho,že by čokoľvek svietilo,či inak signalizovalo,pri pridaní,či ubratí plynu,má úplne banálnu príčinu.
Kto mal voľakedy Š100-120 vie o tom svoje,ako sa to odstraňuje,na matízkovi podobne,akurát netreba nič demontovať,meniť ani rozoberať,iba do akceleračného prevodu nad motorom strektnúť trošku WD40,po zime sa to oplati,takisto zospodu na mechanizmus vypínania spojky a potom všetko odrazu ide neuveriteľne ľahšie a citlivejšie
Kto mal voľakedy Š100-120 vie o tom svoje,ako sa to odstraňuje,na matízkovi podobne,akurát netreba nič demontovať,meniť ani rozoberať,iba do akceleračného prevodu nad motorom strektnúť trošku WD40,po zime sa to oplati,takisto zospodu na mechanizmus vypínania spojky a potom všetko odrazu ide neuveriteľne ľahšie a citlivejšie
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L