Palivové čerpadlo ?

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od fosgen72 »

Takové jsem si udělal.
Přílohy
P1100414.jpg
P1100414.jpg (212.65 KiB) Zobrazeno 2534 x
Naposledy upravil(a) fosgen72 dne sob úno 07, 2009 12:49, celkem upraveno 1 x.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od palikx »

jen prosim te muzes zhruba popsat jak presne to meris?
jak ze stareho filtru?
pokud predpokladam spravne navrtal jsi filtr z boku a vytahnul hadicku na pripojeni budiku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
curdyus
Příspěvky: 97
Registrován: úte led 13, 2009 21:17

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od curdyus »

Zkus ještě rzdelovač v oplu mi to jezdilo taky nekdy na tri a byla chyb v nem..
_________________________________________________________________________________________________________________
Daewoo Nexia 1,5 8V 75HP haftback 5dv,,výfuk Remus 13cm průměr :o),,audio Autosonic,LG,,dálkovky Wessem 18cm,,výbava Gl
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od fosgen72 »

Ne,ne.Když mi to začlo blbnout,tak jsem vyměnil co se dalo.I palivový filtr.Ten pak stačí rozřezat a koncovky vlepit to trubky na vodu a do té vyvrtat díru na budík a je hotovo.Odpojil jsem filtr a místo toho jsem připojil přípravek a ten naměřil 2,8 baru.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od fosgen72 »

Rozdělovač Nubira nemá.Jenom cívku.To jsem zkoušel přehodit,mezi 2-3 válcem,ale nepomohlo to.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Uživatelský avatar
megajvr
Příspěvky: 198
Registrován: stř led 14, 2009 19:05
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od megajvr »

fosgen72 píše:Je to druhý válec,černá svíčka,ale né mastná,jenom okouřená.Taková jako kdyby byla špatná směs.Ona je taková jako kdybych ji okouřil na normální voskové svíčce.Ten ERG ventil ještě zkusím.Těsnění a hlava by měly být v pohodě,né?Tlak ve válci je dobrý a olej a ani voda neubývá.Jinak nezbude než zajet do servisu.
Problém asi bude s největší prvděpodobností na tom 2 válci. Zkus ještě jednou změřit tlaky ve válcích (na sucho) a potom při druhém měření vždy do každého válce vstříkni trochu oleje. Pokud tam bude nějaká odchylka, tak buď kroužky na pístu nebo ventily. Spíš mi to ale připadá jakoby svíčka neházela jiskru (jinak by nebyla začouzená) Dej vědět.
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od fosgen72 »

Díky.Vyzkouším.Svíčku když mám venku,tak jiskru háže.Někdy sice svíčka háže jiskru venku,ale pod tlakem už ne.Já jsem zkoušel přehodit svíčku z válce který jede,ale nepomohlo to.Ještě bych se chtěl zeptat na jakém principu funguje ten ERG ventil?Ta malá hadička co do něho vede ho má podtlakově zvedat?Zkoušel jsem prstem jestli saje,nebo fouká,ale nic.Ani tlak a ani podtlak.Zkoušel jsem to jak při volnoběhu,tak i při zvýšených otáčkách.Ještě mám jednu věc.Dost mi kape voda z výfuku.Jezdím denně do práce a z práce,tak 8 km.Možná se to za ten kratší čas teď v zimě nestačí odpařit,ale zdá se mi to divné. :?:
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Uživatelský avatar
megajvr
Příspěvky: 198
Registrován: stř led 14, 2009 19:05
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od megajvr »

Taky to teoreticky může dělat (chod na 3 válce) špatné těsnění na sacím potrubí ;)
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
platon6
Příspěvky: 10
Registrován: ned bře 29, 2009 00:00

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od platon6 »

fosgen72 píše:Díky.Vyzkouším.Svíčku když mám venku,tak jiskru háže.Někdy sice svíčka háže jiskru venku,ale pod tlakem už ne.Já jsem zkoušel přehodit svíčku z válce který jede,ale nepomohlo to.Ještě bych se chtěl zeptat na jakém principu funguje ten ERG ventil?Ta malá hadička co do něho vede ho má podtlakově zvedat?Zkoušel jsem prstem jestli saje,nebo fouká,ale nic.Ani tlak a ani podtlak.Zkoušel jsem to jak při volnoběhu,tak i při zvýšených otáčkách.Ještě mám jednu věc.Dost mi kape voda z výfuku.Jezdím denně do práce a z práce,tak 8 km.Možná se to za ten kratší čas teď v zimě nestačí odpařit,ale zdá se mi to divné. :?:
Mám taký istý problém, vyskúšal som všetko možné, ale zatiaľ nič. Napíš či si to už nejako vyriešil, a keď áno, tak ako??
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od fosgen72 »

Vyzkoušel jsem snad všechno možné co se dá doma udělat a co mi radili tady.Teda kromě sundání hlavy a kontrola pístů a ventilů a nalívání oleje do válců a měření tlaku.To podle mně není dobrý nápad.Kontroloval jsem vstřiky,přehodil jsem mezi sebou,koupil nové kable,svíčky,filtry jak vzduchový,tak i benzínový,měřil tlak paliva,tlak ve válcích,nové těsnění pod sacím potrubím,ale všechno marně.Pořád je ten druhý válec nějaký nemocný.Při poslouchání u vyfuku se občas ozve takové probublání.Když jsem auto na chvíli protáhnul kolem 4000 otáček,tak ten zvuk přestal.Nevím už co stím je.Asi nezbude zajet na diagnostiku do servisu.Už mi to hlava nebere. :?:
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
platon6
Příspěvky: 10
Registrován: ned bře 29, 2009 00:00

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od platon6 »

Ďakujem za odpoveď, vyskúšal som skoro všetko ako ty, ale tiež marne. Keď som však auto prebehol väčšou rýchlosťou začerňaná sviečka bola pekne vypálená. Skúsim spraviť pár dlhším jázd a uvidím čo bude, keď sa to neumúdrí bude na rade servis - posledná spása.
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od fosgen72 »

Přesně.Nejezdíme náhodou stejným autem? ;)
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Uživatelský avatar
lechi142
Příspěvky: 154
Registrován: stř led 14, 2009 00:35
Bydliště: Sobrance ale častejšie Košice

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od lechi142 »

tak chlapci pridavam sa k Vam , problem mam velmi podobny... tazke starty, lenivy chod, zadymena sviecka v poslednom valci, vynechavanie chodu, nekludny volnobeh a bublanie z vyfuku...

menil som kruzky, tesnenie pod hlavou, zabrusili mi ventili, vymenil som sviecky, kable proste vsetko mozne a stale nic... vy uz ste na nieco prisli?
Lanos 1,5, 5D, strieborna metaliza, bez klimy a ABS, folie, JBL GT4.12, JBL GTO75.2, JBL GT5.502, BM Boschman 6.9 (SPL 130,8 dB), šiška JDM Performance, šošovkové hmlovky s angel eyes a 10 000k HID
jaaty10
Příspěvky: 19
Registrován: sob bře 28, 2009 20:46
Bydliště: Košice

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od jaaty10 »

Cafko.Mne zatial cerpadlo iba piska ;) ,zeby uz bolo pred exitom :?: .Vela ho ale nepouzivam lebo
jazdim na lpg -i
daewoo nubira combi 1,6 16v 1998 LPG
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od Serpico »

...to fosgen72 tlaky se měří bez stříkání jakéhokoliv oleje - nehraje roli hodnota kompresních tlaků ale jejich případné rozdíly víc jak 1 díl na stupnici ať už měříš jakoukoliv hodnotou baar, atm. ap....

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“