Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned úno 15, 2009 11:07
- Bydliště: Banska Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Ahoj Drazí Nubiristi
Jsem zde úplně nový a hned k Vám mám velikou prosbu !!
Vlastním vozidlo Daewoo Nubira 1,6 16V r.v.97
Při dosažení otáček 3500 ot.min. motor nechce reagovat a má houpavý chod a je to jako by ho někdo zadusil. Svíčky a kabely jsou vyměněny.
Doposavaď s vozidlem nebyly žádné problémy a vždy jen běžná údržba.
Byla by nějaká šikovná rada čím to je způsobeno??? Čidlo na vzduch,nebo snímač otáček?!??
Děkuji za odpovědi
Jsem zde úplně nový a hned k Vám mám velikou prosbu !!
Vlastním vozidlo Daewoo Nubira 1,6 16V r.v.97
Při dosažení otáček 3500 ot.min. motor nechce reagovat a má houpavý chod a je to jako by ho někdo zadusil. Svíčky a kabely jsou vyměněny.
Doposavaď s vozidlem nebyly žádné problémy a vždy jen běžná údržba.
Byla by nějaká šikovná rada čím to je způsobeno??? Čidlo na vzduch,nebo snímač otáček?!??
Děkuji za odpovědi
- Reklama
Simone má asi recht, samo když potřebuješ hopsa, musíš dát víc ovsa pokud čerpadlo nemá tlak, těžko dosáhneš maximální výkon. Možná bych i zkouknul filtr paliva, někdy může být problém v něm, např u dieslu když ti parafín v zimě ucpe filtr, motor na volnoběh jde a do otáček už ne......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
jasne zacit palivem respektive tlakem paliva.
a jeste se koukni na podtlakove hadicky co vedou do sani.je tam klapka ktera se kolem 3000 otacek preklapi.pokud se nepreklopi muze to ztratit vykon.pri pohledu ze predu v pravo na sacim potrubi.
pa
a jeste se koukni na podtlakove hadicky co vedou do sani.je tam klapka ktera se kolem 3000 otacek preklapi.pokud se nepreklopi muze to ztratit vykon.pri pohledu ze predu v pravo na sacim potrubi.
pa
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Presne toto isté to robilo aj mne, motor sa pri cca 3300 - 3500 otáčkach akoby zadusil a ďalej sa nedal vytočiť a pri akceleráci obl taký trhavý chod. Po výmene snímača otáčok ide ako nový... )))
A robilo mi to len na benzín...
A robilo mi to len na benzín...
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned úno 15, 2009 11:07
- Bydliště: Banska Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Kolegáčkové, já Vás zdravím, hlavně Pehu. Můj problém cukání Nubiry 1 na benzín( na plynu to nedělalo nic) vyřešil dnes po urputném boji elektrikář vymazáním adaptivních parametrů v Texe. Sám tomu nevěřil, ale motor běží jako nový. Jen hleděl, že doba otevírání vstřiku je 1,1 ms, což považoval za málo - ale to by byl dotaz spíše pro Palikxe. Co vy na to?
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Mimochodem PRODÁM senzor podtlaku sání - MAp od fy. Hella - nový nepoužitý. Prostě starý byl v pořádku. Cena - 1540,- Kč. Když tak písnite do soukromých a nechte číslo, ozvu se.
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
no 1,1 ms neni moc.studeny ma 3,5ms teply ma okolo 1,8.MlMirek píše:Kolegáčkové, já Vás zdravím, hlavně Pehu. Můj problém cukání Nubiry 1 na benzín( na plynu to nedělalo nic) vyřešil dnes po urputném boji elektrikář vymazáním adaptivních parametrů v Texe. Sám tomu nevěřil, ale motor běží jako nový. Jen hleděl, že doba otevírání vstřiku je 1,1 ms, což považoval za málo - ale to by byl dotaz spíše pro Palikxe. Co vy na to?
teoreticky je ale mozne vsecko.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
si myslim, ze je zbytecny to resit... je to jizni korea a kvalita odpovida cene a stejne az na to prijdes, tak se ti vysere zas neco uplne jinyho a takhle to bude porad dokola... Daewoo sem mel jiz 3x a vic uz ne... kup si neco z koncernu VW a mas vystarano - nahradnich dilu jak sracek a hlavne... potrebovat je moc nebudes zdar
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Snaha o flame?
Keby si obhajoval aspon nejaku rozumnu znacku tak by sa bolo aspon o com hadat, ale takto?
Keby si obhajoval aspon nejaku rozumnu znacku tak by sa bolo aspon o com hadat, ale takto?
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Jasně, z VW group se mi líbí Seat...ale když bych se crátil k dílům....jak mi vysvětlíš, že za 8 let (koupena jako nová) Nubira Combi 1,6 byla v servisu jen kvůli garančkám, rozbitému zrcátku a na výměně rozvodů a oleje? Já myslím, že to co říkáš je trošku mimoBrabi píše:si myslim, ze je zbytecny to resit... je to jizni korea a kvalita odpovida cene a stejne az na to prijdes, tak se ti vysere zas neco uplne jinyho a takhle to bude porad dokola... Daewoo sem mel jiz 3x a vic uz ne... kup si neco z koncernu VW a mas vystarano - nahradnich dilu jak sracek a hlavne... potrebovat je moc nebudes zdar
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Ivoš má pravdu,ja mám Nubiru 11 rokov r.výroby 1997 a v servise ešte nebola na opravu niečoho čo sa pokazilo.Dodnes beží bez chyby a spoľahllivo ešte je tam aj pôvodna baterka.Vzhľadom na to ,že sa cesty tak nesolia ,ako v minulosti je úplne bez korozie,hoci nemá pozinkovanú karoseriu.Ochrana spodku je dokonalá.Čo ma trochu hnevá je spotreba jej priemer je 8,5l/100km benzínu.Poznám aj VW a je pravda,že sú to dokonalé autá na túto dobu,ale aj ich cena je neporovnateľná.Takže z toho vyplýva ,že každý si má kúpiť svoje auto podľa toho čo od neho očakáva.
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Tak to jsou kousky vhodné k výstavě, já měl pod rukou 3 nubiry na opravu, takže můj názor je objektivnější ( si myslím ) a hlavně když budem mluvit o motorech, nemaj výkon, ani krouťák, žerou jak svině, (já sem se s nexií gtx nedostal pod 8l/100km s normalní jizdou) a v této nexii jsem i boural, nebyla to žádná extra nehoda, součtová rychlost zhruba 40 km/h a 3 měsíce jsem probdil v posteli v nemocnici, tak si každej sám udělá obrázek o celkovosti této značky... Nejsem žádnej maxi fanda do VW ( sám mám hondu ), ale při mé práci prostě vidím, každé mouchy aut a taky jak vypadaj po kolizích. A položim-li si otázku : Mám ušetřit 30 000 nebo život svůj a své rodiny, tak prostě evropské značky vyhrajou na plné čáře a pak ještě takové bonusy, jako že to třebe 4,5l a nejsou s tím žádné problemy...
Nechť každý rozhodne sám...
Nechť každý rozhodne sám...