Prosím o radu
Moderátor: Blue Lanos
Prosím o radu
Ahoj, před 4měsíci jsem koupil Captivu 2.0VDCI a od začátku i když byla zima se mi spouští větrák na chladič. Podotýkám že nemám puštěnou klimu, auto je celkem rychle zahřáté a jeden dílek před polovinou na budíku chladící kapaliny mi to spouští ten blbej větrák. Nepustí ho to vždy a když zastavím a nechám ho schládnout dokud se nevypne tak potom se už znovu za žádných okolností nerožne. V servisu mě řekli že to asi dělá klima a ať to neřeším že na to mám záruku ale rád bych měl auto v pořádku. Když se mi to pouští teď v zimě tak v létě ten větrák odrovnám. Má někdo podobnou zkušenost?
- Reklama
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu
no normalni to urcite neni, pokud nemas nastaveno klimu na automat tak by se ti nemel zpoustet. resil byvh to ted a necekal na zhorseni, pokud v servisu nejsou ochotni zavolal bych primo na dilera.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Re: Prosím o radu
Už jsem v servisu byl a to zrovna když ten větrák jel, ale bohužel laxní přístup na příjmu v servise zapříčinil že než se milostivý pán k autu doštrachal což bylo nějakých 10minut tak se větrák vypnul a servisák jen řek ať dojedu až to bude zase dělat. Bohužel mám ten servis trošku z ruky cca35km tak jsem na ně celkem nasr...
-
- Příspěvky: 112
- Registrován: úte led 13, 2009 21:38
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Prosím o radu
Já jsem měl s přijímacím technikem taktéž problémy. Docela mi pomohlo promluvit si s prodavačem na téma, zda u nich budu kupovat další auto a nadále jezdit na servis. Výsledkem bylo, že mě již přijímá někdo jiný a rozumější.
Jinak jakoukoliv závadu reklamuj, případně si nech dát vyjádření že je to OK - budeš krytej před vyjádřením, když to zlobilo, proč jste čekal než se to rozbije ...
Good luck
Jinak jakoukoliv závadu reklamuj, případně si nech dát vyjádření že je to OK - budeš krytej před vyjádřením, když to zlobilo, proč jste čekal než se to rozbije ...
Good luck
Re: Prosím o radu
Ahoj, precital som si tvoj problem s Captivou ja mam tu istu a zatial ventilator funguje ako ma ale co sa tyka servisu a reklamacie je to podobne ako u teba citaj moje clanky, reklamoval som cuvaci senzor v Roznavskom Chevrolete a bola to tragedia premna aja tam musim ist cca70km. Vsetko je o ochote ludi a u impartera tiez v dnesnej dobe moc nepochodis ako vsetci vieme ako natom je GM v tejto krize. takze drzim palce a kazdopadne ako ti uz poradil kolega neodkladaj reklamaciu na neskor ale tlac nanich cim skor.
Re: Prosím o radu
Zdravím tě, a nespouští se ti náhodou větrák, když máš zapnuto odmlžování předního skla, myslím tím fukary dané na sklo, protože při tom se automatický zapíná klimatizace a tím pádem to je normální, že se spouští větrák.
Re: Prosím o radu
Ahoj, ten větrák se pouští i když je ventilace úplně vypnutá. Za týden jedu do servisu a doufám že mi k tomu už konečně něco řeknou.
Re: Prosím o radu
Luky tak co ti povedali v servise? Kamaratovi sa to stalo na CHV lacetti 2.0 TCDi a bol to len
nejaky chybny spinac za par korun.
nejaky chybny spinac za par korun.
Re: Prosím o radu
Takže nakonec to prý bylo tím že se chtěl vypalovat filtr pevných částic, prý si auto pustí vše co může aby co nejvíc zatížilo motor a ten se co nejvíc zahříval tak nevím.
Re: Prosím o radu
Určitě je to tím vypalováním filtru pev. částic. Opravdu si auto pustí co může samo (vyhřívání zad. okna zrcátek, ventilátory atd.) Bohužel nebo bohudík nevím co je lepší při vypalování filtru nic toto nesignalizuje (kontrolka nesvítí) Filtr se vypaluje tak po 800 -1200km a musí být splněny jisté podmíny: zahřátý motor, jízda rychlostí vyšší než 50km) proces trvá asi 15 minut. Vypalování vás stojí 3% životnosti oleje. A to i tehdy pokud nebylo dokončeno. Klidně se může stát že pokud jezdíte s dieslem kratší trasy a regenerace neproběhne celá skoro vždy bude chtít auto měnit olej např po 8000 km. a hlavně filtr se může ucpat. Každopádně pokud se rozvítí kontrolka fitru jeďte na výlet jen tak ujeďte aspoň 100km nejlépe po dálnici a nepodceňujte to!!!
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Prosím o radu
Mám tu Captivu fungl od listopadu, za tu dobu se mi kontrolka vypalování rozsvítila jen jednou a to před týdnem. Čuměl jsem na to jak péro a opatrně pomalinku jsem zajel na parkoviště a študoval manuál kde to bylo popsáno přesně jak píšeš. No a asi díky té opatrné jízdě se mi po znovurozjetí rožla kontrolka na výměnu oleje takže místo ve 30000km jsem musel jet vyměnit olej za 4500kč už ve 22000km. Mechanik taky říkal že to vidí poprvé že by se ta kontrolka rožla,prý to už párkrát zkoušeli a ani jednou se jim ji ještě nepodařilo vidět rožlou a to ani u jejich servisních aut. Já ji viděl svítit v průběhu těch 20000km vůbec poprvé.
Re: Prosím o radu
Jo,jo chtělo by to přečíst návod vím je to nuda ale občas se něco důležitého najde
No osobně si myslím, že asi diesly to maj spočítaný, teda aspoň ty co mají Euro4. Tam se bez filtru pev. častic neobejdeš, a pokud se počubčí (krátké jízdy neustále) jde filtr do kytek třeba po 10000 km ( tedy pokud jsi ignorant a svítící kontrolky filtru a poté Check ti nic neříkají ev. když křísneš výfukem o zem nebo o pohozenou cihlu) ta sranda týkající se výměny filtru přijde asi na 100000,-
Takže: za diesel dáš o 100000,- víc, po 100000km jsi na svém a začneš teprv šetřit, pokud se ti podělá jeden vstřikovač jsi v tom za 15000,- a začínáš zas od nuly ve 150000km jsi zas na svém a odejde ti druhý vstřik
Takže asi tak!!!
Fakt si radši koupím benzín ev. předělám auto na LPG a jezdím možná levněji než s naftou.....
No osobně si myslím, že asi diesly to maj spočítaný, teda aspoň ty co mají Euro4. Tam se bez filtru pev. častic neobejdeš, a pokud se počubčí (krátké jízdy neustále) jde filtr do kytek třeba po 10000 km ( tedy pokud jsi ignorant a svítící kontrolky filtru a poté Check ti nic neříkají ev. když křísneš výfukem o zem nebo o pohozenou cihlu) ta sranda týkající se výměny filtru přijde asi na 100000,-
Takže: za diesel dáš o 100000,- víc, po 100000km jsi na svém a začneš teprv šetřit, pokud se ti podělá jeden vstřikovač jsi v tom za 15000,- a začínáš zas od nuly ve 150000km jsi zas na svém a odejde ti druhý vstřik
Takže asi tak!!!
Fakt si radši koupím benzín ev. předělám auto na LPG a jezdím možná levněji než s naftou.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu
Tak koukam svět dieselů se v řiť obrací... Takovou dobu jim trval nafťák a teď je to takovejhle paskvil. Bohužel ten ekoteroristickej filtr bude asi časem povinnej u všech
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Prosím o radu
Jedine benzin.
S naftou su len problemy a smrad z vyfuku...
S naftou su len problemy a smrad z vyfuku...
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: Prosím o radu
Krtku,
flitr pevnejch částic (DPF) není u benzínu potřeba, protože z něj saze neunikají...... Ono dřív diesel produkoval saze větší a ty když šly z výfuku padaly na zem, a pokud chvilku poletovaly chytly se ti v krku a v nose a ty jsi v klidu vykašlal........
Ale čím vyšší vstřikovací tlaky tím menší kapky paliva a tím menší saze už nespadnou na zem ale poletují, už je nechytneš v krku a v nose, ale dostávají se pěkně až do plicních sklípků a odtud je už nedostaneš ven nikdy a tvoje zchátralý ostatky se stanou nebezpečným odpadem..........
Tak proto je ten filtr tak důležitej
Celkově myslím, že doba všech spalovacích motorů (ne aut) pomalu končí, možná to bude rychlejší než si teď myslíme
flitr pevnejch částic (DPF) není u benzínu potřeba, protože z něj saze neunikají...... Ono dřív diesel produkoval saze větší a ty když šly z výfuku padaly na zem, a pokud chvilku poletovaly chytly se ti v krku a v nose a ty jsi v klidu vykašlal........
Ale čím vyšší vstřikovací tlaky tím menší kapky paliva a tím menší saze už nespadnou na zem ale poletují, už je nechytneš v krku a v nose, ale dostávají se pěkně až do plicních sklípků a odtud je už nedostaneš ven nikdy a tvoje zchátralý ostatky se stanou nebezpečným odpadem..........
Tak proto je ten filtr tak důležitej
Celkově myslím, že doba všech spalovacích motorů (ne aut) pomalu končí, možná to bude rychlejší než si teď myslíme
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502