blick kody řídící jednotky nexia
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
blick kody řídící jednotky nexia
máte někdo zkušenost z blick kody na nexii ?
Mám totiš problém ,že se mě po nějaké době(cca 5min) rozsvítí kontrolka motoru .Začalo to po tom co jsem si nechal vyměnit rozvodový řemen a spojkový ložiska.Ale auto jede normálně a žádnou změnu jsem v chování nezaznamenal.
Podle el.schematu by to mělo dělat některý z 10čidel.Zatím jsem zkusil jen čidlo teploty vzduchu u vzduchového filtru(to jsem vytáhl a proměřil a jeho ohm hodnota je při pokojové teplotě 3,3 Kohm a to sedí)
a blik kody nějak nechápu co mě blikají .bliká to po propojení a-b pinu v řídící jednotce a bez spuštěného motoru(nevím jesli mám i nastartovat nerad bych ju poslal do křemíkového nebe)
blik pauza blik blik (znamená to č.12? takový klik kod není)
to se několikrát opakuje
pak zas
blik blik pauza blik blik blik (znamená to č.23? manigold air temperature senzor)
to se několikrát opakuje
pak zas
blik blik pauza blik blik blik blik(znamená to č.24? vehicle speed senzor to bych chápal když to dělám při vypnutým motoru)
to se několikrát opakuje a pak celá sekvence jak kdyby od začátku
Mám totiš problém ,že se mě po nějaké době(cca 5min) rozsvítí kontrolka motoru .Začalo to po tom co jsem si nechal vyměnit rozvodový řemen a spojkový ložiska.Ale auto jede normálně a žádnou změnu jsem v chování nezaznamenal.
Podle el.schematu by to mělo dělat některý z 10čidel.Zatím jsem zkusil jen čidlo teploty vzduchu u vzduchového filtru(to jsem vytáhl a proměřil a jeho ohm hodnota je při pokojové teplotě 3,3 Kohm a to sedí)
a blik kody nějak nechápu co mě blikají .bliká to po propojení a-b pinu v řídící jednotce a bez spuštěného motoru(nevím jesli mám i nastartovat nerad bych ju poslal do křemíkového nebe)
blik pauza blik blik (znamená to č.12? takový klik kod není)
to se několikrát opakuje
pak zas
blik blik pauza blik blik blik (znamená to č.23? manigold air temperature senzor)
to se několikrát opakuje
pak zas
blik blik pauza blik blik blik blik(znamená to č.24? vehicle speed senzor to bych chápal když to dělám při vypnutým motoru)
to se několikrát opakuje a pak celá sekvence jak kdyby od začátku
- Reklama
Nebude to lepsie pripojit na diagnosticky pocitac? Vycita sa pamat zavad a hned budes mudrejsi. Ono to bude zrejme v nejakom cidle. Este skus odpojit na chvilu baterku a znova pripojit aby sa riadiaca jednotka resetla. Ak pojdes na ten pocitac, tak najprv s tym nejaky cas jazdi aby sa znova ulozili chyby do pamati zavad.
blick code jsou primitivnejší a orientační kody poruch .Při propojeni pinu v ecm (řidicí)jednotce by se mely blikaním kontrolky urcit cislo poruchy.bohužel to asi není morzeovka tak nevim jak se vybliká přesně třeba číslo 24.jeslli tak jak jsem to napsal hned na úvod 2xbliknout pauza 4xbliknout nebo jestli je v tom nějaký jiný systém.podle mě je to tak je, jen mě v tom falíruje ten úvodní fault cod 1xblik pauza 2x blik protože to by bylo 12 a takovou chybu jsem v el.schematu nenašel (to neznamená že není ),a nebo taky to ani chyba být nemusí .
Tak jsem nakonec byl u známeho aby mě zjistil tu chybu na diagnostickým přístroji a ten jeho stroj za 150 tisíc mě zdělil to samý jak blik kody .čily chyba 23 a 24.Pak vytáhl 3 servisní tlustý knížky a nenašel to tam, tak někde volal a dozvěděl se že je to opravdu čidlo vehicle speed senzor .A že chyba 23 souvisí z chybou 24vehicle speed senzor .A poradil mě vyčistit kontakty.
Tak jsem čistil kontakty a až tu na foru jsem se dočetl že to čistím na blbým čidle.myslel jsem že je to to čidlo na převodovce zepředu a ono je to pro zpátečku... A mě se zdálo nějaký moc jednoduchý když jsem ho vytáhl ven a on to byl jen spínač.
Tak jdu podle návodu k tomu správnému čidlu u náhonu tachometru a co nevidím rozpojený konektor.
Ale proč ho rozpojily při výměně rozvoodovýho řemeně a výměně spojkovýh talíře nevím.
Tak jsem čistil kontakty a až tu na foru jsem se dočetl že to čistím na blbým čidle.myslel jsem že je to to čidlo na převodovce zepředu a ono je to pro zpátečku... A mě se zdálo nějaký moc jednoduchý když jsem ho vytáhl ven a on to byl jen spínač.
Tak jdu podle návodu k tomu správnému čidlu u náhonu tachometru a co nevidím rozpojený konektor.
Ale proč ho rozpojily při výměně rozvoodovýho řemeně a výměně spojkovýh talíře nevím.