Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Nexia
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Zostrojenie palubného počítača
Téma palubného počítača ma zaujíma od začiatku. Ja by som ho chcel radšej zostrojiž než zaplatiť nekrestanské prachy za hotový. Pátral som po fóre a našiel som tento link na schému:http://nexia.elektroda.net/bc.htm. pokecali sme elektrikárom o zostrojení a tá schéma má dve veľké chyby alebo nedostatky. Za prvé nesúhlasí zoznam súčiastok ich počet na pravej strane so schémou. Na schéme je niekoľko viac súčiastok a v zozname nie sú a sú tam niektoré súčiastky čo zasa nie sú na schéme. Vie mi niekto poradiť kde nájsť nejakú lepšiu schému z ktorej by sa dal zostrojiť palubní počítač do Nexie?
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přátelé, ještě než začnete nakupovat: jsou jen jedna veličina, kterou je v Nexii dobré měřit, a to průměrnou spotřebu, která se dá pomocí trojčlenky spočítat i bez tohoto computeru. Nebo si opravdu myslíte, že budete za jízdy sledovat aktuální spotřebu, dobu jízdy nebo cokoli jiného? A režim SPORT - to by mě skutečně zajímalo, jak to funguje
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
nexia
...Ivan má zřejmě na mysli sepnutí sport, které mění charakteristiku plnění a nastavení motoru pro vyšší výkon a s tím nelze počítat u této verze PP za 2,5 snad i s poštovným
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
.."oznacenie SPORT" je v podstate meranie akceleracie z 0 na 100km..
cas je konstanta, a cidlo na tachometer je na prevodovke...
v principe z meranych udajov, sa da vypocitat vsetko, co ma tento palubak "v ponuke"
meria sa dlzka vstreku, otacky motora, rychlost, a to je vsetko co potrebujeme vediet..
funkcie ktore su naviac, to je uz len vec software, a samo teplomer je dobra vec..
cas je konstanta, a cidlo na tachometer je na prevodovke...
v principe z meranych udajov, sa da vypocitat vsetko, co ma tento palubak "v ponuke"
meria sa dlzka vstreku, otacky motora, rychlost, a to je vsetko co potrebujeme vediet..
funkcie ktore su naviac, to je uz len vec software, a samo teplomer je dobra vec..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- SERG Electronics
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv kvě 03, 2007 11:11
- Bydliště: Russia
- Kontaktovat uživatele:
Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Nexia
Dobré ráno, pánové!
Dám nějaké vysvětlení na téma ...
Je nám líto, ale tento převod je automatický překladatel z ruštiny do češtiny.
------------------------
Good morning, gentlemen!
I will give some clarification on the subject ...
Sorry, but this transfer is made automatic translator from Russian into Czech.
Palubní počítač TRIP COMPUTER v. 4,2 SPORT stanovena na základě zpětné vazby a nabízí nejvíce aktivních uživatelů v minulém (4,0) verzi, což je nástupce 3.х - generace přístrojů. Konstantní zpětná vazba od koncových uživatelů, což nám umožní vyvinout zařízení, které nejlépe vyhovují potřebám motoristů. I-zavedený trh TRIP COMPUTER má nyní ještě větší seznam funkcí, zatímco ostatní, jako předtím, spolehlivé a pohodlné pro obsluhu zařízení s intuitivním rozhraním.
TRIP COMPUTER v. 4,2 SPORT má všechny funkce dostupné ve verzi 4.0. Navíc je přidán následující dodatky:
1.Sredny paliva na 100 km.
Nyní, tento parametr se vypočítá na některém z 3 algoritmy, které uživatel vybírá sám:
1,1 průměru na 100 km za současnou cestu (jako ve verzi 4.0).
1,2 průměru na 100 km za celou dobu v pohybu (jako je tomu ve full-BC).
1,3 průměru na 100 km za celou dobu, s přihlédnutím k nečinnosti v dopravních zácpách a teplého motoru.
Ve všech výpočtech speciální adaptivní algoritmus. Průměrný průtok, vypočtené v odstavci 1.2 a 1.3, a ukazuje, počítá. Je-li to nezbytné, uživatel může kdykoliv vynulovat tuto hodnotu, tedy počínaje měření toho, jak "zelené louce".
2. Měření času akceleraci vozu.
Nová verze tohoto režimu je značně rozšířené. Nyní můžeme provést měření BC na dvě možnosti - do určité rychlosti a spouštět určité vzdálenosti. Navíc, na začátku měření lze nyní nejen "ručně", na zvukový signál, jak to bylo ve verzi 4.0, ale automatické, na měření času, které se spustí automaticky, když zjistí, zařízení první impuls rychlost vozidla senzor.
2,1 měření zrychlení času do určité rychlosti. Uživatel nastaví první prahová rychlost (může být 0 km / h), druhá prahová rychlost (5 až 200 km / h) a zvolí způsob měření - manuální nebo automatické. Po dosažení prahu přístroj vydává zvukový alarm. Po zastavení auta, můžete vidět výsledky - celková doba cyklu, zrychlení až do první prahová rychlost, zrychlení z prvního do druhého prahová rychlost, zrychlení až do druhého prahové rychlosti a času brzdění.
2.2 Měření času spustit danou vzdálenost. V tomto režimu uživatel nastavuje vzdálenost v rozmezí 100 - 2000 metrů, a rozhodne o způsobu měření - manuální nebo automatické. Po dosažení určité vzdálenosti přístroj upozorní uživatele pípnutím. Po zastavení auta, přístroj zobrazuje pohyb k dosažení určité vzdálenosti a času brzdění.
3. Nastavení data.
Přístroj je verze 4.0 byla stanovena skupina zobrazí parametry. Nyní, ve verzi 4.2 má uživatel možnost požádat skupinu údajů zobrazovaných na displeji přístroje. Samostatně, skupina zřízená pro pasivní mód (stání) a aktivní (pohyb) a počet těchto souborů dat pro oba případy. Jako přednastavený přístroj zobrazuje stejné dat (horní a dolní linie), jak je ve verzi 4.0.
V případě, že uživatel chce vrátit všechna data na mysli, co je nového zařízení, je možné obnovit tovární nastavení, s využitím speciální kartě v nastavení. Tato funkce nemá vliv na žádná nastavení, kromě vytváření skupin dat.
4. Zůstatek paliva v nádrži.
Oba algoritmus výpočtu (A a B) lepší. Nyní on-deska počítače je přesnější. Přidáno algoritmus B - BC stala necitlivé k posunu paliva v nádrži při akceleraci, brzdění a tak dále
A tank pokročilé nastavení - vyberte typ senzoru, stabilizovaný nebo nestabilizovaným.
4,1 Stabilizované sondy. Některé vozy jsou vybaveny senzorem, který palubě stabilizované napětí. Tato vozidla 4,0 přístroj pracoval přesně, doklad o palivo se nezměnily od napětí on-palubě síti.
4,2 Nestabilizirovanny senzor. Jsou auta, kde jsou moc paliva úrovni snímač není stabilizovaná a jeho signál je ve spojení s napětím. Toto nastavení vám umožní zbavit závislosti na svědectví BC napětí.
Vyberte si, jaký typ snímače je instalována v autě jen - svědectví BC A neměla by záviset na napětí, tj. na skutečnost, zda je váš stroj.
Dám nějaké vysvětlení na téma ...
Je nám líto, ale tento převod je automatický překladatel z ruštiny do češtiny.
------------------------
Good morning, gentlemen!
I will give some clarification on the subject ...
Sorry, but this transfer is made automatic translator from Russian into Czech.
Palubní počítač TRIP COMPUTER v. 4,2 SPORT stanovena na základě zpětné vazby a nabízí nejvíce aktivních uživatelů v minulém (4,0) verzi, což je nástupce 3.х - generace přístrojů. Konstantní zpětná vazba od koncových uživatelů, což nám umožní vyvinout zařízení, které nejlépe vyhovují potřebám motoristů. I-zavedený trh TRIP COMPUTER má nyní ještě větší seznam funkcí, zatímco ostatní, jako předtím, spolehlivé a pohodlné pro obsluhu zařízení s intuitivním rozhraním.
TRIP COMPUTER v. 4,2 SPORT má všechny funkce dostupné ve verzi 4.0. Navíc je přidán následující dodatky:
1.Sredny paliva na 100 km.
Nyní, tento parametr se vypočítá na některém z 3 algoritmy, které uživatel vybírá sám:
1,1 průměru na 100 km za současnou cestu (jako ve verzi 4.0).
1,2 průměru na 100 km za celou dobu v pohybu (jako je tomu ve full-BC).
1,3 průměru na 100 km za celou dobu, s přihlédnutím k nečinnosti v dopravních zácpách a teplého motoru.
Ve všech výpočtech speciální adaptivní algoritmus. Průměrný průtok, vypočtené v odstavci 1.2 a 1.3, a ukazuje, počítá. Je-li to nezbytné, uživatel může kdykoliv vynulovat tuto hodnotu, tedy počínaje měření toho, jak "zelené louce".
2. Měření času akceleraci vozu.
Nová verze tohoto režimu je značně rozšířené. Nyní můžeme provést měření BC na dvě možnosti - do určité rychlosti a spouštět určité vzdálenosti. Navíc, na začátku měření lze nyní nejen "ručně", na zvukový signál, jak to bylo ve verzi 4.0, ale automatické, na měření času, které se spustí automaticky, když zjistí, zařízení první impuls rychlost vozidla senzor.
2,1 měření zrychlení času do určité rychlosti. Uživatel nastaví první prahová rychlost (může být 0 km / h), druhá prahová rychlost (5 až 200 km / h) a zvolí způsob měření - manuální nebo automatické. Po dosažení prahu přístroj vydává zvukový alarm. Po zastavení auta, můžete vidět výsledky - celková doba cyklu, zrychlení až do první prahová rychlost, zrychlení z prvního do druhého prahová rychlost, zrychlení až do druhého prahové rychlosti a času brzdění.
2.2 Měření času spustit danou vzdálenost. V tomto režimu uživatel nastavuje vzdálenost v rozmezí 100 - 2000 metrů, a rozhodne o způsobu měření - manuální nebo automatické. Po dosažení určité vzdálenosti přístroj upozorní uživatele pípnutím. Po zastavení auta, přístroj zobrazuje pohyb k dosažení určité vzdálenosti a času brzdění.
3. Nastavení data.
Přístroj je verze 4.0 byla stanovena skupina zobrazí parametry. Nyní, ve verzi 4.2 má uživatel možnost požádat skupinu údajů zobrazovaných na displeji přístroje. Samostatně, skupina zřízená pro pasivní mód (stání) a aktivní (pohyb) a počet těchto souborů dat pro oba případy. Jako přednastavený přístroj zobrazuje stejné dat (horní a dolní linie), jak je ve verzi 4.0.
V případě, že uživatel chce vrátit všechna data na mysli, co je nového zařízení, je možné obnovit tovární nastavení, s využitím speciální kartě v nastavení. Tato funkce nemá vliv na žádná nastavení, kromě vytváření skupin dat.
4. Zůstatek paliva v nádrži.
Oba algoritmus výpočtu (A a B) lepší. Nyní on-deska počítače je přesnější. Přidáno algoritmus B - BC stala necitlivé k posunu paliva v nádrži při akceleraci, brzdění a tak dále
A tank pokročilé nastavení - vyberte typ senzoru, stabilizovaný nebo nestabilizovaným.
4,1 Stabilizované sondy. Některé vozy jsou vybaveny senzorem, který palubě stabilizované napětí. Tato vozidla 4,0 přístroj pracoval přesně, doklad o palivo se nezměnily od napětí on-palubě síti.
4,2 Nestabilizirovanny senzor. Jsou auta, kde jsou moc paliva úrovni snímač není stabilizovaná a jeho signál je ve spojení s napětím. Toto nastavení vám umožní zbavit závislosti na svědectví BC napětí.
Vyberte si, jaký typ snímače je instalována v autě jen - svědectví BC A neměla by záviset na napětí, tj. na skutečnost, zda je váš stroj.
Trip Computer vers. 4.xx SPORT
http://www.tripcomputer.ru/
http://www.tripcomputer.ru/
To je všechno krásný,ale neříkejte mi,že to píchnu n konektor od hodin a ono to bude fachat jak má. Doted jsem nepochopil,jak to zapojit.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
kuk sem http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... ntry981792
aj ked nepochopish pismenkam, tak fotky ti napovedia...
pripojish to na cidlo na tachometer, vstreky, pri merani stavu nadrze - na plavak na elektriku
a su tam dve teplotne cidla pribalene...
ide o to.. ze ten plac na hodiny, nahradish palubnym pocitacom, bez "zasahu do interieru"..
kazdy palubny pocitach potrebuje namerat udaje o rychlosti, dobe vstreku a pod. na to aby vedel vypocitat pozadovane udaje..
aj ked nepochopish pismenkam, tak fotky ti napovedia...
pripojish to na cidlo na tachometer, vstreky, pri merani stavu nadrze - na plavak na elektriku
a su tam dve teplotne cidla pribalene...
ide o to.. ze ten plac na hodiny, nahradish palubnym pocitacom, bez "zasahu do interieru"..
kazdy palubny pocitach potrebuje namerat udaje o rychlosti, dobe vstreku a pod. na to aby vedel vypocitat pozadovane udaje..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- SERG Electronics
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv kvě 03, 2007 11:11
- Bydliště: Russia
- Kontaktovat uživatele:
Good day,Petr Soukup píše:To je všechno krásný,ale neøíkejte mi,že to píchnu n konektor od hodin a ono to bude fachat jak má. Doted jsem nepochopil,jak to zapojit.
Excuse me, but I do not understand your question ...
--------
Dobrý den,
Promiňte, ale já nerozumím svůj dotaz ...
Trip Computer vers. 4.xx SPORT
http://www.tripcomputer.ru/
http://www.tripcomputer.ru/
- SERG Electronics
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv kvě 03, 2007 11:11
- Bydliště: Russia
- Kontaktovat uživatele:
Good day,Robin píše:To SERG
hello, please could you send a copy of an instalation manual for better understanding of the instalation? If you coldn't write something about how exactly is the trip computer connected in the car.
Thank you
Instructions for installing TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Nexia, you will receive a kit with the purchase TRIPCOMPUTER.
Do not worry, everything is easy!
-----
Dobrý den,
Návod k instalaci TRIP COMPUTER v. 4,2 SPORT - Nexia, obdržíte kit s nákupem TRIPCOMPUTER.
Nemějte strach, vše je jednoduché!
Trip Computer vers. 4.xx SPORT
http://www.tripcomputer.ru/
http://www.tripcomputer.ru/
O Nexii ani prd,pořád z toho nejsem chytrej.JRD McLAREN píše:kuk sem http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... ntry981792
aj ked nepochopish pismenkam, tak fotky ti napovedia...
pripojish to na cidlo na tachometer, vstreky, pri merani stavu nadrze - na plavak na elektriku
a su tam dve teplotne cidla pribalene...
ide o to.. ze ten plac na hodiny, nahradish palubnym pocitacom, bez "zasahu do interieru"..
kazdy palubny pocitach potrebuje namerat udaje o rychlosti, dobe vstreku a pod. na to aby vedel vypocitat pozadovane udaje..
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
- SERG Electronics
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv kvě 03, 2007 11:11
- Bydliště: Russia
- Kontaktovat uživatele:
Dobré ráno, pánové!Franta P. píše:a to se dá nìkde koupit???
Zkontrolujte, prosím, na mou otázku.
-----------
Good morning, gentlemen!
Check, please question.
Trip Computer vers. 4.xx SPORT
http://www.tripcomputer.ru/
http://www.tripcomputer.ru/
Re: Super TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT - Nexia
Akože vsetko je to krasne ale moc to nevonia.A ak by som chcel vedieť aku mam akceleraciu 0-100 alebo 0-400 pojdem na tuningovy zraz a dam par drobnych nech mi zmeraju cas a hotovo a spotrebu neriešim lebo by ma asi vystrelo keby som vedel presnu.takto viem ze okolo 8 litrov na 100 a hotovo a neriešim
Daewoo Nexia HB GLX 1.5 16V
Skoda 120 L
Skoda 120 L