chiptuning atd.
Moderátor: Blue Lanos
chiptuning atd.
Chcel by som sa opytat na viacej veci. Da sa niejak upravit motor u tica na tych 100-150koni a ako sa da upravit zadna naprava na to aby som tam mohol dat kotucove brzdy? diky moj e-mail:oration@azet.sk
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning atd.
Samozřejmě. Rozpočet je typicky 1000kč/+1HP (po tvém 37e/+1HP).oration píše:Da sa niejak upravit motor u tica na tych 100-150koni
Odstraněním bubnů a montáží kotoučů a brzdičů.oration píše:a ako sa da upravit zadna naprava na to aby som tam mohol dat kotucove brzdy?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
no on nechce ani druhej motor ale načipovat ten puvodni a ten druhej dotaz na 16 kola to je stejné.Při vší uctě se dostal ven z klecového lužka nebo děti na základni škole pouštěj na internet jinak to nevidímdobeš Miroslav píše:Teoreticky to jde,jen bude trochu problém s místem abys tam dostal ten druhý motor
no to tico má rychlost dost a akceleraci také ono když posoudíš výkon motoru na kg tak se nediv a dát tam trošku větší motor a turbo je možné ale určitě tam nenarveš nákej 2 litr.ale chtít načipovat ten origoš motor na 100 až 150 to o něčem napovídá.Ono to tico je opravdu super autíčko ale bezpečnost asi jako pohybovat se na cestě v pláštěnce ale na druhou stranu tvrdím že všechna abs a jiná zařízeni jsou na nic sedí li za volantem blbec člověk je ten nejslabší článekdobeš Miroslav píše:Nejsem odborník, ale jen tak ze srandy by mě zajímalo kolik se dá z toho motoru dostat. já tipuju tak 60koní.U nás měl borec něco podobného ticu a měl tam 1,0turbo a zesměšňoval s tím octávkáře a jim podobné šašky,protože to jelo jako svině.
Dá se všechno, je to jen otázkou peněz a je zapotřebí si uvědomit, zda chceš mít auto na exibice či na normální ježdění. Známí do Trabíka nacpali cca 150 tisíc a maj ho na 17" kolách.
http://www.ceskatelevize.cz/program/amr/clanek121/
Jinak tento týpek ze Slovenska si s mototrem vyhrál a dostal z něj 51kW.
Viz článek:
http://www.tuning.sk/dokument-fiat-600- ... avene-auta#
http://www.ceskatelevize.cz/program/amr/clanek121/
Jinak tento týpek ze Slovenska si s mototrem vyhrál a dostal z něj 51kW.
Viz článek:
http://www.tuning.sk/dokument-fiat-600- ... avene-auta#
ano dá se všechno i raketovej motor tam dát.Ale bavíme se tu doufám teda o autu které by se mohlo ukázat na cestě a o vytunění origoš motoru což bude hranice někde jak říkáš u toho kámoše.A to potom jeho požadavek je hodně ujetá fantasmagoriePepino_99 píše:Dá se všechno, je to jen otázkou peněz a je zapotřebí si uvědomit, zda chceš mít auto na exibice či na normální ježdění. Známí do Trabíka nacpali cca 150 tisíc a maj ho na 17" kolách.
http://www.ceskatelevize.cz/program/amr/clanek121/
Jinak tento týpek ze Slovenska si s mototrem vyhrál a dostal z něj 51kW.
Viz článek:
http://www.tuning.sk/dokument-fiat-600- ... avene-auta#
- tulen
- Příspěvky: 119
- Registrován: čtv led 22, 2009 16:33
- Bydliště: Topolcany SR
- Kontaktovat uživatele:
viem aký je to pocit prehánať sa v 129 koňovom aute a potom sadnút do TICA (aj naopak)
teraz ked som zohnal 139 koňový motor tak som zo srandy rozmýšlal že dať ten starý 129 PS cez leto do TICA ale akosi by tam už nezostal priestor na prevodovku
ale kažpopádne nevidím dôvod na tak silný motor v ticu, z toho čo tam je by sa dalo ešte niečo dostať (karburátor weber, ostrá vačka, zvody, turbo na tak malý objem si neviem predstaviť - kompresor už možno hej) ale pýtam sa aký by to malo zmysel životnosť motoru by klesla na pár stovák možno tisícok km (podla úpravy) do šprintov sa nezaujímam ale myslm si že najnižsia kategória je asi do 1,0 takže z tico je zbytočne o 0,2 ukratene
každopádne tico je na vozenie a nie bláznenie, a kto ho chce na bláznenie nech siahne pekne hlboko do penaženky
teraz ked som zohnal 139 koňový motor tak som zo srandy rozmýšlal že dať ten starý 129 PS cez leto do TICA ale akosi by tam už nezostal priestor na prevodovku
ale kažpopádne nevidím dôvod na tak silný motor v ticu, z toho čo tam je by sa dalo ešte niečo dostať (karburátor weber, ostrá vačka, zvody, turbo na tak malý objem si neviem predstaviť - kompresor už možno hej) ale pýtam sa aký by to malo zmysel životnosť motoru by klesla na pár stovák možno tisícok km (podla úpravy) do šprintov sa nezaujímam ale myslm si že najnižsia kategória je asi do 1,0 takže z tico je zbytočne o 0,2 ukratene
každopádne tico je na vozenie a nie bláznenie, a kto ho chce na bláznenie nech siahne pekne hlboko do penaženky
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: úte led 13, 2009 15:32
- tulen
- Příspěvky: 119
- Registrován: čtv led 22, 2009 16:33
- Bydliště: Topolcany SR
- Kontaktovat uživatele:
tak myslím si že vek niekedy nehrá velkú rolu, je vela takych čo zistia že "benzín v motore vybuchuje" až v 18 ked maju vodičak a potom sú smrtelné búračky a pod a najhoršie že doplácajú na to nenivný...
inak to sériové zrýchlenie je prinajmenšom pozoruhodné ale mne sa ešte nepodarilo ho ovládnuť lebo ked tomu trošku stupím tak hned hrabe ako sprosté, chcelo by to ASR
inak to sériové zrýchlenie je prinajmenšom pozoruhodné ale mne sa ešte nepodarilo ho ovládnuť lebo ked tomu trošku stupím tak hned hrabe ako sprosté, chcelo by to ASR