výmena radiatora kurenia
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Kitte, jak tak člu, naše Nůby jsou s těma problémama asi z jednoho vrhu. No nic, k radiátoru jsem se ještě nedostal, auto jsem odstavil ke tchýni na dvorek. Nějak se mi do té demontáže palubky nechce. Leda tak frexou vyříznout sloupek a i s novým radiátorem to tam nalepit montážní pěnou :Dkitt2002 píše:mam stejny problem, dej vedet, jestli ti to pomohlo...zkusim jeste tam nalejt nakou tu chemii na ovolneni "sazi" a pak vylejt a naplnit, ale myslim, ze to bude beznadejne
Ale co píše kolega ppp, to je jsná věc, že pokud se to budě měnit, nebude to na sucho. Zahradní hadice to jistí. Jakmile bude něco nového, dám vědět. Možnosti jsou jen dvě: duď to přeinstaluji sám, nebo to dám nějakému mechošovi, ale do servisu ani omylem.
Daewoo Nubira 2.0 kombál
Lancia Kappa 2.0 Turbo - Amore Motore
Lancia Kappa 2.0 Turbo - Amore Motore
Taky to tak vidim, az bude čas, tak se asi na kuchani palubky vrhnu.Kopirky rozebiram pomalu do posledniho sroubku, tak tohle nebude jiny.Navic sem toho uz rozebral dost na Nubi a i slozil.Ohledne toho stejneho vrhu to je scestny.Zalezi dost na tom, jak se k tomu auto predchozi majitel choval.Mel sem a porad mam s ni pekne problemy, ale dam ji dohromady.Stejne nechapu, proc se neda ten radiator vyndat z motoroveho prostoru, misto tam je a vyresit by to taky slo...No holt je to takto dnes v mode.
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
chemia "na uvolnenie sadzi" nepomoze, pretoze prave tie "sadze" uvolnene ochrannymi latkami z nemrzky upchali pravdepodobne radiator, aspon u mna to tak bolo a aj je. Preto u mna pomohlo pretlacit ten bordel obacnym smerom von z radiatoru rovno do vedra. Blbe je ze toho bordelu v podobe supiniek az supin hrdze (kyselina hrdzu nerozpusti, len odlepta od kovu) plava v okruhu este dost a tak sa radiator zas upcha, novy, nenovy. Takze preplachnutie bude treba opakovat. Blbe je ze v tomto pocasi sa mi nechce liezt pod auto. Asi budem musiet vyuzit sluzby dakeho servisu.
Rozhode se do toho nepoustej ted v zime,je to prace pro kutila-kaskadera a trvalo mi to v lete 2 dny.Mne praskl radiator topeni a nez jsem na to prisel kudy ta voda ubyva,mel jsem pod sedadly rybnik.Musel jsem vyhazet a vysusit cely vnitrek.Podrobnosti muzu napsat.Nafocene to nemam Takze ted bud servis nebo to vydrzet az bude lepsi pocasi,pokud si na to troufas(je to jen pro moto-masochisty ).kitt2002 píše:Taky to tak vidim, az bude čas, tak se asi na kuchani palubky vrhnu.Kopirky rozebiram pomalu do posledniho sroubku, tak tohle nebude jiny.Navic sem toho uz rozebral dost na Nubi a i slozil.Ohledne toho stejneho vrhu to je scestny.Zalezi dost na tom, jak se k tomu auto predchozi majitel choval.Mel sem a porad mam s ni pekne problemy, ale dam ji dohromady.Stejne nechapu, proc se neda ten radiator vyndat z motoroveho prostoru, misto tam je a vyresit by to taky slo...No holt je to takto dnes v mode.
DAEWOO Nubira II SE(social edition) hatchback, 1.6 16v , 76kW, zlatá metalíza, LPG ELPIGAS Stella Nord, r.v.2001, rádio JVC KD-G631,160tis. km, dovoz z Holandska.
Dovolil bych si nesouhlasit.Mám klimu a radiátor jsem měnil,nic se nemusí s klimou dělat a ventilátor taky zůstal na svém místě.Jen bylo nutné odstrojit palubku od úrovně volantu komplet pryč.Je to porod,ale dá se to udělat.Jen mi pak při montáži zpět nešel přesně zaklapnout spodní plastový kryt topení, tak mi to "trochu" fouká vedle.Už jsem neměl nervy si s tím hrát.megajvr píše:je to stím radiatorem největší problém Nubir Chemie nepomáhá a bez demontáže radiat. nic nepomáhá. Horší je to ještě u modelů s klimou, kde se myslím musí vypustit náplň (potřeba odpojit trubky do výměníku klimatizace). Jinak se to celé monstrum včetně ventilátoru nedá vytáhnout
A to jsou i auta kde se musí kvůli tomu sundat CELÁ palubka ....
DAEWOO Nubira II SE(social edition) hatchback, 1.6 16v , 76kW, zlatá metalíza, LPG ELPIGAS Stella Nord, r.v.2001, rádio JVC KD-G631,160tis. km, dovoz z Holandska.
Zapoměl jsi dodat, že motor byl neustále podchlazený a výfuk nesměl být děravej, jinak sice bylo teplo, ale jen jednou a krátkou dobumegajvr píše:klobouk dolů že se ti to tak povedlo Jó když jsem za mlada jezdil s Olcitem, takové problémy jsem neměl. Motor byl clazený vzduchem, teplo do topení šlo od výfuk. potrubí a topilo to jak v pekle
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502