jakub píše:
blowoff je imho ventil, co pusti prebytecny tlak pryc ...
Já vím co to je
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Blue Lanos
jakub píše:
blowoff je imho ventil, co pusti prebytecny tlak pryc ...
jasny, tak ja myslel jak upravit mechanicke casti - do preprogramovani ridici jednotky uz bych nesel - imho to chce profika a tech je pomalu (na daewoo asi vubec - nebo se hlasis petre?petrm píše:No tak komplet by to bylo odlehčit kliku a sertrvák , vyleštit kanály zaslepit EGR , určitě svody a asi i sání by chtělo , předělat komplet výfuk a spešl svíčky včetně filtru , přeprogramovat řídící jednotku ale to sme stále u série samozřejmě jde udělat extrém speciální extrémně lehké písty , zvětšit ventily , jinak si poskládat převodové a stálý poměr , třeba i nějaké přeplňování s chladičem turba stačí ???? Je toho strašně moc co můžeš na motoru upravit záleží kolik do toho chceš investovat ale někdy to vyjde za cenu dvou sériových aut
hrat si s omezovacem mi ale opet prijde jako krok, ktery se primo podepise na zivotnosti motoru - nebo to chapu blbe a je to vlastne tak, ze vsechny ty kroky, co jsem popsal to delaji taky a omezovac uz to nijak nezhorsi ?Ondras píše:ad ventily - tam by "stačila" ostrá vačka (vyšší zdvihy, jiná rachlost náběhu, souběh ventilů). Co se týče ŘJ možná by bylo nutné posunout výš omezovač, protože zvětšený výkon se často projevní až ve vyšších otáčkách
cili ja kdyz ho takhle pomazlim, tak nakonec musim povolit i omezovac, aby to vubec melo smysl? Myslel jsem, ze pujde hlavne o to, ze otacek dosahne rychleji, vzhledem k nizsimu odporu odlehcenych casti ...Ondras píše:nejsnáze dosáhneš větší výkon větším objemem, přeplňováním nebo zvýšením otáček. Takže proto by popsané úpravy měly být následovány posunutím omezovače. Jen otáčky ti nepomůžou, protože se motor do nich stejně nevytočí, ale když mu pomůžeš, tak by se zase nevytočil bo omezovač
takhle, abych upresnil jak to myslim:petrm píše:Ty ventily byli jako extrémto sem samozřejmě nemyslel že bys běžně udělal doma taky sem psal že by to asi stálo balík . To co popisuješ jde samozřejmě udělat a nijak moc bys ani neměl snížit životnost motoru teda když ho nebudeš neustále drtit v max otáčkách jo a jak píše Ondra zapoměl sem na vačku ale tohle všechno chce profíky to nejde udělat doma na koleni ani to co popisuješ ty a pár lidí už tady má myslím že dva jeden stopro přečipovanou Nexii takže i matiz asi půjde to je totiž to nejednodušší
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |