ťažké otáčanie volantom
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
ťažké otáčanie volantom
Zdravím
mám nexiu 1,5 8 v a ide mi veľmi ťažko volant. Pozeral som pod kapotu a vidím tam vodorovne uchytený valec /pripadá mi to ako hydraulický valec / , ale nevidím k nemu žiadnu hadičku, tak teraz neviem, či má nejakú náplň / hydraulický olej, alebo je napájaný brzdovou kvapalinou/. Neviem. Ak ste skúsenejší poradte mi. sím
Ďakujem
mám nexiu 1,5 8 v a ide mi veľmi ťažko volant. Pozeral som pod kapotu a vidím tam vodorovne uchytený valec /pripadá mi to ako hydraulický valec / , ale nevidím k nemu žiadnu hadičku, tak teraz neviem, či má nejakú náplň / hydraulický olej, alebo je napájaný brzdovou kvapalinou/. Neviem. Ak ste skúsenejší poradte mi. sím
Ďakujem
- Reklama
- Do-bby
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát lis 20, 2009 18:54
- Bydliště: Chomutov, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ťažké otáčanie volantom
zdravim ja bych se k tomuto tematu pridal
mam dva problemy ten druhy s tim asi nesouvisi a mozna ani ten prvni
dnes jsem jel a odbocuju. vyradim a prijizdim na krizovatku a vidim ze nic nejede. tak zaradim dvojku a jedu. uplne mi stuhl volant a ja musel fakt zabrat abych se dostal z protismeru a pak to slo. a tohle se mi stalo nekolikrat a jeste to pak vzdycky cuklo.
a druhej problem ktery se projevil chvili po tom. zastavil jsem u kraje silnice a kamos vystoupil a najednou koukam ze nebezi motor. tak jsem si rekl ze je to divny,nastartuju a jedu dal. ale prijizdim na semafory, vyradim a dojizdim a motor zase chcipne. a takhle pokazde. a kdyz jsem nastartoval tak mi to vzhledem k drivejsku prislo jako nizke ty otacky.
tyhle dve veci se mi dely celou cestu domu. asi 2 km.
nevite nekdo?
mam dva problemy ten druhy s tim asi nesouvisi a mozna ani ten prvni
dnes jsem jel a odbocuju. vyradim a prijizdim na krizovatku a vidim ze nic nejede. tak zaradim dvojku a jedu. uplne mi stuhl volant a ja musel fakt zabrat abych se dostal z protismeru a pak to slo. a tohle se mi stalo nekolikrat a jeste to pak vzdycky cuklo.
a druhej problem ktery se projevil chvili po tom. zastavil jsem u kraje silnice a kamos vystoupil a najednou koukam ze nebezi motor. tak jsem si rekl ze je to divny,nastartuju a jedu dal. ale prijizdim na semafory, vyradim a dojizdim a motor zase chcipne. a takhle pokazde. a kdyz jsem nastartoval tak mi to vzhledem k drivejsku prislo jako nizke ty otacky.
tyhle dve veci se mi dely celou cestu domu. asi 2 km.
nevite nekdo?
Nexia GTX 96. 1.5 16V
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)
Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)
Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: ťažké otáčanie volantom
Vime...
ked ti chcipne motor, nejde servo...
cize servo je OK...
a k chcipajucemu motoru...
pozri archiv, ... priznaky ake popisujesh ty, tu mal uz hadam kazdy..
napr. "Vycistenie klapky" , alebo "rozdelovac" ci "cievka v rozdelovaci" ..
krokovy motorcek" atd..
nemienim to tu uz 1000x opakovat...rozoberat v 50tich temach a tak...
ked ti chcipne motor, nejde servo...
cize servo je OK...
a k chcipajucemu motoru...
pozri archiv, ... priznaky ake popisujesh ty, tu mal uz hadam kazdy..
napr. "Vycistenie klapky" , alebo "rozdelovac" ci "cievka v rozdelovaci" ..
krokovy motorcek" atd..
nemienim to tu uz 1000x opakovat...rozoberat v 50tich temach a tak...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: ťažké otáčanie volantom
...to JRD McLaren, oč je snadnější dát dotaz namísto " hledání "....
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Do-bby
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát lis 20, 2009 18:54
- Bydliště: Chomutov, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ťažké otáčanie volantom
no ja prosel asi prvnich 10 stranek. asi hodinu a pul jsem tu prochazel nasi sekci. a jestli jste si toho nevsimli tak jsem nove tema nezakladal ale pokracoval jiz v zalozenem vlakne prave na te 10. strance takze prosim klid panove!! sice tu nejsem moderator na tomto foru, ale na jinem ano a vim jak co chodi. prise se prosim podivejte nez neco pisete. zapostoval jsem do rok stareho vlakna...
nicmene je to asi studenym motorem. mam problemy s termostatem. vcera jsem to jeste zkusil projet a dnes take a vse v pohode.
nicmene je to asi studenym motorem. mam problemy s termostatem. vcera jsem to jeste zkusil projet a dnes take a vse v pohode.
Nexia GTX 96. 1.5 16V
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)
Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)
Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)
Re: ťažké otáčanie volantom
caute, viem ze je to trochu neskoro, ale mam podobnu vec, ba povedal by som ze tu istu. S tym vyradenim a dojazdom do krizovatky, chcipnutie a tak dalej... (urobilo mi to asi 3x, potom zase nic. Pripisoval som to spine v benzine. Tankoval som na takej nezvycajnej pumpe. (BATAX) Nie je to ani v klapke ani v motorceku ani palivovy filter, sviecky ani nic s elektrikou.... dnes sa mi to stalo zase po dlhsom case pri parkovani po prichode z roboty. Cela jazda v pohode a pri parkovani to chciplo. Nastartuje "na prvy zub", zaradim, pohnem sa ( bez plynu!) a zase. Tak som sa s tym trochu pohral a zistil som ze to suvisi so servom. Akonahle bez plynu otocim, aj ked len minimalne, volant, tak to chcipne. Takze ho zadusi servo. Vraj to nexie zvykli robit pri natoceni volantu na doraz, ze bez plynu to proste chciplo. (Asi ked bolo malo oleja). Ja som to nezazil, ale kedysi davno mi to hovoril brat. Ked som pozrel do nadrzky na olej do serva, bolo tam dost malo. Otvorene hovorim ze som to pozeral naposledy asi pred tromi rokmi. V poslednom case som sice mal pocit ze mi ide tazsie volant, ale neriesil som to. Teraz, ked je tam malo oleja, sa to asi uz dost zavzdusnilo a asi to bude suvisiet aj s tym zhasinanim motora. Teda suvisi to na 100%, lebo ked sa nedotknem volantu, tak ide uplne v pohode, vobec nekolise ani nic ine. Najmensi pohyb, a uz ide dole s otackami a samozrejme kontrolky - baterka, motor, ... Ked tocim dalej, skape. Ked ho hned pustim (ten volant), znizia sa otacky, zatrasie sa, ale potom sa hned chyti. Ak mate niekto nejaku skusenost s niecim podobnym, prosim dajte vediet...
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
Re: ťažké otáčanie volantom
skús to ešte poriadne ovzdušnit vytoč pri naštartovanom motore plný do prava a potom do lava a kontroluj olej v nádržke či je po risku a nie je zapenený urob tak viacej krát potom by sa to malo zlepšit
Re: ťažké otáčanie volantom
ok, vsetko v pohode, servo doplnene (zozralo prekvapivo vela oleja). okrem toho som vybral aj skrtiacu klapku aj s ventilom volnobehu a poriadne vycistil. ten krokovy motorcek sa da v pohode otvorit ale nie je tam v podstate co riesit. akurat vycistit a premazat. vlozit naspat a zasunut kolicky... zmontovat. na supu nastartovalo, a zistil som ze rychlejsie padnu otacky na volnobeh. teoreticky by sa mohla znizit spotreba. este som to odpojil od baterky a uvidim co to spravi. malo by sa to cele ponastavovat ked to opat pripojim. zatial vsetko, zajtra dam vediet.
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
Re: ťažké otáčanie volantom
vsetko ok, plus som nalial do nadrze injector cleaner a uplne super
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0