otáčky motora

Moderátor: Blue Lanos

stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Nevidím problém v termostate. Na vyššiu spotrebu OK, ale na zvýšené
voľnobežné otáčky pri studenom motore?
Mne sa zahreje tiež asi za 5 min, test rukov na hadici od termostatu je OK.
Skôr môže byť problém s tepltným čidlom pre RJ alebo niečím iným
čo spôsobuje zvýšené otáčky pri studenom motore a vyššiu spotrebu.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Honza Beneš
Příspěvky: 370
Registrován: sob bře 03, 2007 01:44
Bydliště: Uhelná Příbram

Příspěvek od Honza Beneš »

Hlásím, že odpojení baterky a trojí otočení klíčku v zapalování pomohlo. Sice teď mám po nastartování otáčky 1750 a po ohřátí motoru volnoběh na 1300, ale stále lepší než když mi padaly na 500 nebo i zhasínal motor při dojezdu do křižovatky a vyřazení rychlosti. Spotřebu budu sledovat, dlouhodobě mám 10,5 LPG. Díky moc za radu Palicxovi! 8)
Espero 1.8 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

Pre všetkých čo sledovali moje problémy z otáčkami. Včera sme konečne našli chybu. Po výmene polovice motora som ešte v ymenil aj snímač rýchlosti. Ani tri nezávislé diagnostické stanice ani kopec mechanikov neodhalil vadný SNÍMAČ POLOHY ŠKRTIACEJ KLAPKY. Neveril som že to môže mať niečo spoločné. Apropo neviete niekto čo to stojí?
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“