Motor kape pocas jazdy.
Moderátor: Blue Lanos
Motor kape pocas jazdy.
Zdravim vsetkych.
Nedavno som si konecne spravil vodicak a kupil jazdenu leganzu. Vyse mesiaca bola v servise lebo som dal opravit kopu veci po predchadzajucom majitelovi (servis bol suchtavy tak preto im to tolko trvalo). V piatok som ju konecne dostal, nacapoval plnu nadrz a trochu si na nej pojazdil. Velmi skvele auticko to je. Velke, pohodlne, uplna parada :)
Cez vikend sme objavili 3 zavady.
Rucicka tachometra nahodne ukazuje a neukazuje, podla jej nalady :) To tipujeme na sensor alebo nejaku drobnost. Pri najhorsom sa vymeni cely tachometer a bude klud.
Druha vec je ze sem tam nechce nastartovat. Imobilizer sa nevypne takze asi v tom bude problem. Alebo bude problem vomne a blbo tocim klucom :)
Posledna najvaznejsia vec je ze to sem-tam zdochne pocas jazdy. Zasliapnem spojku a motor zdochne. Prvy predpoklad bol, ze bude chyba v medzikuse (medzi sedadlom a volantom :). Nakolko som cerstvy vodic tak to je mozne. Potom to soferoval kamarat co uz nieco odsoferoval a aj jemu sa to stalo takze v medzikuse chyba nebude. Zaujimave je ze to robi od jazdy k jazde. Cize nastartujem, prejdem trasu, zaparkujem, vypnem motor a celu cestu ide ako hodinky. Takto idem napriklad 5x a vsetko je ok. Potom zrazu celu jazdu to kape. Idem 80 a zrazu zdochne (po zasliapnuti spojky). Nakopnem to a potom zase. V sobotu som isiel asi 6x z bodu A do bodu B a len pocaj jednej jazdy to robilo. V nedelu to iste.
V pondelok som to dal do servisu (tentokrat do ineho) a som vazne zvedavy v com moze byt problem a ci to vobec najdu a opravia.
Je to leganza r.v. 97.
Som zvedavy co si o tom myslite a privitam vase nazory.
Nedavno som si konecne spravil vodicak a kupil jazdenu leganzu. Vyse mesiaca bola v servise lebo som dal opravit kopu veci po predchadzajucom majitelovi (servis bol suchtavy tak preto im to tolko trvalo). V piatok som ju konecne dostal, nacapoval plnu nadrz a trochu si na nej pojazdil. Velmi skvele auticko to je. Velke, pohodlne, uplna parada :)
Cez vikend sme objavili 3 zavady.
Rucicka tachometra nahodne ukazuje a neukazuje, podla jej nalady :) To tipujeme na sensor alebo nejaku drobnost. Pri najhorsom sa vymeni cely tachometer a bude klud.
Druha vec je ze sem tam nechce nastartovat. Imobilizer sa nevypne takze asi v tom bude problem. Alebo bude problem vomne a blbo tocim klucom :)
Posledna najvaznejsia vec je ze to sem-tam zdochne pocas jazdy. Zasliapnem spojku a motor zdochne. Prvy predpoklad bol, ze bude chyba v medzikuse (medzi sedadlom a volantom :). Nakolko som cerstvy vodic tak to je mozne. Potom to soferoval kamarat co uz nieco odsoferoval a aj jemu sa to stalo takze v medzikuse chyba nebude. Zaujimave je ze to robi od jazdy k jazde. Cize nastartujem, prejdem trasu, zaparkujem, vypnem motor a celu cestu ide ako hodinky. Takto idem napriklad 5x a vsetko je ok. Potom zrazu celu jazdu to kape. Idem 80 a zrazu zdochne (po zasliapnuti spojky). Nakopnem to a potom zase. V sobotu som isiel asi 6x z bodu A do bodu B a len pocaj jednej jazdy to robilo. V nedelu to iste.
V pondelok som to dal do servisu (tentokrat do ineho) a som vazne zvedavy v com moze byt problem a ci to vobec najdu a opravia.
Je to leganza r.v. 97.
Som zvedavy co si o tom myslite a privitam vase nazory.
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tákže v prvom rade výtej
Ten tachometer-skus ho vybrať lebo môžu byť zaoxidované kontakty(je to hračka na palubke je 5x samorezka a ostatné je len nacvaknuté)
To štartovanie -no nie si prvý čo sa mu to stalo a môže to robiť imobilizér,spínačka(tam je to dosť časté) a lebo kontakty na štartéry.
A to zdochýnanie -já bych typoval krokový motorček (zašpinený)alebo čidlo otáčok.
Takže pri týchto problémoch je treba najprv vyčistiť čo sa dá no a keď to nepomôže tak buď výmena alebo servis(aj keď aj diagnostika sem tam pomôže)
Takže hurá do roboty ale neboj Legyna je jinak spolahlivé auto a súčiastky nie sú tak drahé takže hlavne nech Ti slúží a vela km
Ten tachometer-skus ho vybrať lebo môžu byť zaoxidované kontakty(je to hračka na palubke je 5x samorezka a ostatné je len nacvaknuté)
To štartovanie -no nie si prvý čo sa mu to stalo a môže to robiť imobilizér,spínačka(tam je to dosť časté) a lebo kontakty na štartéry.
A to zdochýnanie -já bych typoval krokový motorček (zašpinený)alebo čidlo otáčok.
Takže pri týchto problémoch je treba najprv vyčistiť čo sa dá no a keď to nepomôže tak buď výmena alebo servis(aj keď aj diagnostika sem tam pomôže)
Takže hurá do roboty ale neboj Legyna je jinak spolahlivé auto a súčiastky nie sú tak drahé takže hlavne nech Ti slúží a vela km
Diki moc za odpoved a za privitanie.
Tieto prve veci dam spravit servisu nech mam svaty pokoj na zaciatok :) Chvilu mi potrva kym ju prerobim na svoj obraz. Predsalen ju malo predomnou 5 majitelov. Da to trosku roboty ale i to malo co som na nej zatial odjazdil bolo super. Taky korejsky medved pohodlny :P
Ked sa servis ozve tak napisem co na to povedali :)
Tieto prve veci dam spravit servisu nech mam svaty pokoj na zaciatok :) Chvilu mi potrva kym ju prerobim na svoj obraz. Predsalen ju malo predomnou 5 majitelov. Da to trosku roboty ale i to malo co som na nej zatial odjazdil bolo super. Taky korejsky medved pohodlny :P
Ked sa servis ozve tak napisem co na to povedali :)
Je to modra metaliza podla technicaku. Momentalne je to modro spinava :) Este nebol cas to v klude umyt, ale chystam sa nato. Trochu navoskovat, vysamponovat a tak. Aspon okna som umyl cez vikend lebo cez ne nebolo skoro nic vidno.-peha- píše:Jiste nie každý je automechanik a tak než dačo pokaziť je lepšie to zveriť odborníkovi :D Ješte akú máš farbu a výbavu lebo 97 tu asi ani nemáme :lol:
Je to 2.0 DOHC 16V, vsetky okna v elektrike, central na dialkovom (asi dorabany), zrkadla v elektrike (ci aj vyhrievane netusim, ale to sa zisti casom), 2x airbag, abs, vyskovo nastavitelny volant, automaticka klima (na jar ju dam naplnit), hmlovky predne aj zadne, servo (to ja asi standart vybava :). Manualna prevodovka 5 stupnova... a to je asi vsetko co ma napadlo.
Ked to servis opravi a umyjem to, tak spravim aj nejake to foto.
To neni zcela presne, vzhledove ma Leganza vzdalene koreny v Jaguaru a mechanicky to je zase spis Opel riznuty Holdenem. "Pravym" korejskym medvedem je pouze a jedine model Chairman (at uz pod znackou Daewoo nebo spis SsangYong).djneo píše:Taky korejsky medved pohodlny
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
To je pravda. Ja som skor myslel nieco velke, chlpate a makke (nie zrovna mercedes) :PSlam píše:To neni zcela presne, vzhledove ma Leganza vzdalene koreny v Jaguaru a mechanicky to je zase spis Opel riznuty Holdenem. "Pravym" korejskym medvedem je pouze a jedine model Chairman (at uz pod znackou Daewoo nebo spis SsangYong). 8)djneo píše:Taky korejsky medved pohodlny :P
Otestovali mi motor, skontrolovali elektriku, povozili sa na tom a vymenili mi snimac (sensor) na ten tachometer. Co sa toho zdochynania tyka tak podla nich bola vadna cievka imobilizera a vymenili ju. Takze by to malo slapat jak hodinky teraz. Za tu cenu (ak to naozaj fixli) to vazne nieje zle.
Mozem sa vozit a vozit a vozit... a skocit niekam kde mi zistia v akm je stave voda v chladici. Nakolko som to kupoval a fakt neviem co tam je a v zime aby mi to zamrzlo, to zabavne nebude :)
PS: Pri servise boli hned aj chlapici od skiel tak som si nechal opravit dva dlabance po kamenoch na celnom skle. 800SK je fer cena a mali to za 40 minut hotove.
To ma vobec nenapadlo. Dobry napad.-peha- píše:No tak bravo :lol: Jo okno opravovali aj mne za 1000 sk ale mal som tam aj prasklinu takže som bol rád že to tak dobre zrobili :lol: Jo s tou vodou takto -vôbec to nemeraj ale vypusť to a nalej novú to ťa vyjde na 500 sk ale budeš mať klud :idea:
Dnes som na tom siel do prace a zatial to vyzera dobre. Som zvedavy aku budem mat spotrebu pri mojom zatial nie moc dobrom jazdeni. Zatial som najazdil okolo 280km a mam este cez pol nadrze benzinu.
Neboj, ta rucicka bude v druhe polovine ukazatele klesat mnohem rychleji...djneo píše:Zatial som najazdil okolo 280km a mam este cez pol nadrze benzinu.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)