otáčky motora
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
No asi Ti tam prerážá elektrika teda fachčí to ako ten zapalovač Pozri káble a cievky to je najlepšie v tme aby si videl kde to preráža a hádže iskry no a to spôsobuje výpadok motora takže Ti potom ide na 2-3 valce no a v tedy sa rossvietí check Takže závada je 1-sviečky,2-sviečkové káble(tie asi určite),3-cievka
- Reklama
lenze ten motor mi ide vkuse na 4valce hmmm isiel mi sem tam na 3 ale to bola chyba ze bola zle zatlacena fajka na sviecke a to je uz odstranene teraz stale fakci na 4 hmm tak asik tym to nebude ..myslim..-peha- píše:No asi Ti tam prerážá elektrika teda fachčí to ako ten zapalovač Pozri káble a cievky to je najlepšie v tme aby si videl kde to preráža a hádže iskry no a to spôsobuje výpadok motora takže Ti potom ide na 2-3 valce no a v tedy sa rossvietí check Takže závada je 1-sviečky,2-sviečkové káble(tie asi určite),3-cievka
Leganza 2.0L r.2000 proste super auto v koži a ful.
Re: Otáčky motora
Oživím tému, mám podobný problém, otáčky po naštartovaníLaxi píše:Zdravím. Mám relatívne podobný problém s otáčkami motora. Akurát, že otáčky mojho motora sú vysoké hlavne po naštartovaní - keď je studený motor, ale nesvieti žiadna kontrolka. Otáčky držia 1500. To by nebolo nič vynimočné (pri studenom motore) - teda aspoň dúfam, že nie
Problém je v tom, že otáčky neklesnú ani keď sa motor zohreje. Proste, keď od naštartovania auta so studeným motorom idem bez zastavenia (hoc aj 25 km) a za jazdy vyradím rýchlosť, otáčky klesnú len na 1500. Normálnu hodnotu (okolo 800) dosiahnu až keď na chvíľu zastanem - teda auto sa prestane hýbať a vtedy otáčky motora klesnú ( pod 1000) a už ďalej aj počas jazdy je všetko OK.
Prosím Vás o radu, čo môže byť príčinou takéhoto správania sa otáčok v motore? Stretliste sa s tým niekedy? Nechápem, ako môže pohyb vozidla ovplyvňovať otáčky motora.
Auto inak funguje bez problémov. Motor ide plynule. Menil som sviečky, sviečkové káble, vyčistil rozdelovač, aj škrtiacu klapku, aj krokovy motorček...
Ďakujem za každú radu.
okolo 1300ot/min. Po zahriatí motora takisto voľnobežné otáčky
okolo 1100, na 780 klsenú až po dlhšej dobe voľnobehu - cca 30s.
To by mi ani nevadilo, ale že sa mi spotreba zdvihla z cca 7l /100km
na 9 litrov, to mi už vadí.
Uvedený problém nastal keď mi začalo trhať auto pri pustenom plyne -
výmena zapaľovacích káblov - trhanie prestalo, vyššie voľnobežné otáčky
ostali. Vyčistené viko rozdeľovača, palec, ukostrená lambda, pred rokom
vyčistená klapka. Ináč ida auto v pohode.
Máte niekto nejakú návrhy?
Ďakujem.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- Honza Beneš
- Příspěvky: 370
- Registrován: sob bře 03, 2007 01:44
- Bydliště: Uhelná Příbram
Ahoj, můj dotaz se váže k citaci (viz výše): Jak se dá nastavit vzdálenost špičky od dosedací plochy na krokovém motorku? Tak že ten krokáč po vymontování připojím zpátky ke konektoru? A po zapnutí zapalování by měl "povylézt"? Ale co dál, tam se přeci nedá "ručně" nic nastavit(?)palikx píše:...tak zkus jeste vyndat krokovy motorek a od dosedaci plochy ke spicce nastav hodnotu 28mm...
btw: Nevím, jak moc je můj krokáč při vědomí. Čistil jsem ho dvakrát, poprvé ponořením do petroleje - to bylo k horšímu. Podruhé čistým hadříkem stříknutým WD-40 - to už bylo lepší. Teď ještě vyzkouším zmiňovanou aretaci po odpojení baterky a trojím otočením klíčku. Jestli to chudák ještě dá..
Espero 1.8 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
ja by som privital polopatisticky navod ako rozobrat krokac, ten navod co som nasiel na nete uz ukazoval len na nekvalitnej fotke jednotlive casti, ale ako ich od seba oddelit a neznicit, to netusim. Bola tam akurat fotka prevodovky a upozornenie ze vyschnuta vazelina v nej sposobuje to ze sa zasekava.
Nejaké nápady k mojmu problému? Podivné je že pri zahriatom
motore je všetko OK, voľnobeh 780. Iba pri studenom motore
voľnobeh 1250.
motore je všetko OK, voľnobeh 780. Iba pri studenom motore
voľnobeh 1250.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
stefan.... spotreba zacala trapit aj mna... tak ako pises mam aj ja, cca 9-10 l Aspon nie som sam... ale inak auto jazdi v pohode
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Podle mého názoru se zvýší spotřeba úměrně s poklesem teploty vzduchu. Jezdíme holt delší dobu s "otevřeným sytičem". Tomu odpovídá i počet otáček, který je zpočátku vyšší a po prohřátí motoru klesnou otáčky do normálu. S tím se toho asi moc dělat nedá , snad jen co nejrychleji zahřát motor. Ale ne tak, že by měl motor dostat zabrat, ale třeba tím, že budeme zahřívat auto pomalou jízdou. Hlavně v mraze se uvolní ztuhlá ložiska kol, promíchá se olej v převodech atd. Pokud zahřejeme motor na místě, tak to dlouho trvá , ale hlavně se ohřeje jen motor a ostatní agregáty zůstanou "zatuhlé". Motor pak podává maximální výkon a ostatní zařízení vozu je pak namáháno enormní zátěží.
Jen pro představu. Š 125 pětikvalt,namontovaný ekonoměr : Mráz - 17, spotřeba prvních 5 km v rozmezí 17 - 22 litrů!!!!
Jen pro představu. Š 125 pětikvalt,namontovaný ekonoměr : Mráz - 17, spotřeba prvních 5 km v rozmezí 17 - 22 litrů!!!!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
Nepísal by som to keby to tak bolo stále. Začalo to na jar a trvá
to stále. V minulosti aj po naštartovaní studeného motora bol
voľnobeh na 800. Teraz tesne po naštartovaní vybehnú otáčky
na 2000 a potom klesnú na 1250.
to stále. V minulosti aj po naštartovaní studeného motora bol
voľnobeh na 800. Teraz tesne po naštartovaní vybehnú otáčky
na 2000 a potom klesnú na 1250.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Nebral som to ako napadnutie ale ako o tvoju snahu pomôcť,
iba som upresnil definíciu problému. Ďakujem za akýkoľvek
príspevok so snahou pomôcť.
Štefan.
iba som upresnil definíciu problému. Ďakujem za akýkoľvek
príspevok so snahou pomôcť.
Štefan.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
stefan, sme na tom rovnako, ja tiez priblizne od leta pocitujem zvysenu spotrebu. Nieje to tym ze je vonku chladno.... tam bude problem v niecom inom...
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- vladimir fodor
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned led 27, 2008 11:04
- Bydliště: Selce pri BB
Dost sa uz popisalo o vsemoznych vymenach pri vysokych otackach motora no zatial sa este nik nezmienil za ako dlho sa mu zohreje motor na prevadzkovu teplotu a ci sa vobec zohreje ,teplomer stupne neukazuje,takze kontrola je prakticky len orientacna.Mal som podobny problem a vymena termostatu vyriesila spotrebu,otacky a v neposlednom rade aj vykonmotora.
no mne sa motor na prevazdkovu teplotu zohraje po cca 3-4 km normalnej jazdy
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo