ventili
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jednoducho indiáne lebo ventilky dvíhajú hydrošteli a tak tam velmi záleží na kvalite oleja a pokud je to -Made in LIDL-tak sa nečuduj že rapoce Takže na kvalite záleží :lol:KUKUK
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=8184&start=0
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=8184&start=0
tak toto je zaujimave, potom ako som trochu rozvrtal elektrinu v espere a preto som sa marne pokusal nastartovat (aj ked mozno bola skutocne na vine pumpa ja uz neviem), mi po nastartovani neskutocne trieskalo nieco v motore, s najvyssou pravdepdobnostou dvihatko. V pondelok som takto klepajuci isiel do roboty a po asi 5km to konecne prestalo klepat. Potom sa to uz neozvalo a ani dnes rano, aj ked zima bola rovnaka ako vcera. Tak neviem ci sa nieco zaseknute odseklo, alebo co, ale hlavne ze je uz ticho.
Teraz je najhlucnejsie benzinove cerpadlo. Ale tomu zapcham hubu relatkom.
Teraz je najhlucnejsie benzinove cerpadlo. Ale tomu zapcham hubu relatkom.
na espere sa nevypina, je tam regulator tlaku ktory prebytocny benzin vrati spat do nadrze
mimochodom, mne cerpadlo pri liste tlaci teda skor netlaci slaby potocik benzinu tak deci za 5 sekund, z obtoku nejde ani kvapka a napriek tomu auto startuje a este som zistil, ze ked startujem okamzite po otoceni klucika do polohy zapnute, cize ked cerpadlo este nestihne povrcat tak nastartujem, inak tak na 2 alebo 3ti raz. Tak neviem. Ci to fakt ma byt take slabe alebo kde je pes zakopany. Pretoze z uvedeneho mi vyplyva ze a to proste uchlastava aj ked tlak v sustave nie je ziaden .
daznoka -> co mas za system lpg ? ja mam lovato lov eco a staci ked napichnem rozpinacie rele na privod k cepradlu a zapinat ho budem modrym drotom z lpg ovladacej krabicky. Ak mas iny system tak je to ten drot, ktory ide k elektromagnetu na splynovaci, k elektroventilu na lpg a k rele na odpojenie vstrekov.
mimochodom, mne cerpadlo pri liste tlaci teda skor netlaci slaby potocik benzinu tak deci za 5 sekund, z obtoku nejde ani kvapka a napriek tomu auto startuje a este som zistil, ze ked startujem okamzite po otoceni klucika do polohy zapnute, cize ked cerpadlo este nestihne povrcat tak nastartujem, inak tak na 2 alebo 3ti raz. Tak neviem. Ci to fakt ma byt take slabe alebo kde je pes zakopany. Pretoze z uvedeneho mi vyplyva ze a to proste uchlastava aj ked tlak v sustave nie je ziaden .
daznoka -> co mas za system lpg ? ja mam lovato lov eco a staci ked napichnem rozpinacie rele na privod k cepradlu a zapinat ho budem modrym drotom z lpg ovladacej krabicky. Ak mas iny system tak je to ten drot, ktory ide k elektromagnetu na splynovaci, k elektroventilu na lpg a k rele na odpojenie vstrekov.
Samozřejmě, že čerpadlo se vypíná. Je tam taková tepelná pojistka. Když se zvýší odběr proudu způsobený tlakem v potrubí nad určitou mez. čerpadlo je "bimetalovým" odpojovačem vypnuto.vaculcim píše:Nemělo by čerpadlo samo po natlakování systému vypnout?
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
Myslis priamo v cerpadle? Lebo mimo cerpadla nic take nie je.Hynek píše:Samozřejmě, že čerpadlo se vypíná. Je tam taková tepelná pojistka. Když se zvýší odběr proudu způsobený tlakem v potrubí nad určitou mez. čerpadlo je "bimetalovým" odpojovačem vypnuto.vaculcim píše:Nemělo by čerpadlo samo po natlakování systému vypnout?