Zdar všichni.
Začal mi téct olej přesně uprostřed mezi 2. a 3. válcem pod výfukovým těsněním na hlavě. Nemá někdo zkušenost, zda to bude jen olejová zátka, která je v těchto místech na hlavě mezi výfuky, nebo bude špatné těsnění pod hlavou?
Olejová zátka
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte led 13, 2009 18:48
- Bydliště: Mělník
Olejová zátka
Omlouvám se, mám Nubi 1,6 r.1998, těsnení pod ventilovým víkem jsem dával nové na jaře-tam není ani náznak úniku. Po umití jsem nechal motor běžet cca 5 min v různých otáčkách a žádný únik nebyl vidět, ale potom jsem jel asi 30km už bylo vidět cca 10cm steklého oleje na bloku mezi 2. a 3. válcem (jak už jsem psal.)
Žádná olejová zátka v těchto místech na hlavě není - u žádného motoru . podle mě to tam stéká zvrchu z těsnění víka . Těsnění pod hlavou většinou teče voda do motoru , nebo tlaky do oleje , ale , že by jen tak vytékal olej a nic se na jízdě neměnilo ....to asi ne .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte led 13, 2009 18:48
- Bydliště: Mělník
mě taky to těsnění nesedí ale neřikám že nemůže bejt špatný ale ještě bych se kouknul na štefty co jsou našroubovaný na hlavě na kterejch je přišroubovaný výfuk.potrubý,už jsem se setkal že vytékal olej okolo závitu toho šteftu tak to pořádně prohlídni
Daewoo Nubira 1,6 16v kombi stříbrná metal rv.1998