Otvaranie kufru
Moderátor: Blue Lanos
Otvaranie kufru
Zdravim,
Mam taku otazocku, existuje nieco take ako je otvaranie nadrze s tou packou pri sedadle vodica aj na otvaranie kufru???
Pretoze ja ked chcem otvorit kufor musim stale vypnut motor a vytiahnut kluc a len nim otvorit kufor....
Je to dost neprakticke...
Mam taku otazocku, existuje nieco take ako je otvaranie nadrze s tou packou pri sedadle vodica aj na otvaranie kufru???
Pretoze ja ked chcem otvorit kufor musim stale vypnut motor a vytiahnut kluc a len nim otvorit kufor....
Je to dost neprakticke...
- Reklama
- Robert Znojmo
- Příspěvky: 67
- Registrován: stř říj 27, 2004 19:03
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
ahoj
ano je.mám to v mým Matízkovi.
Re: Otvaranie kufru
Ano jistě - já to tak mám ve svým Matízkovi - jsou tam prostě 2 páčky - jedna na kufr a druhá na nádrž - myslel jsem že je to standart - tak asi není - jak tak sleduji forum tak je strašně moc verzí Matizů!!Máme s Vazounem stejný ročník a on nemá cyklovač stěračů - což považuji za standart u takhle nového auta...Jaký máš rok?Addithem píše:Zdravim,
Mam taku otazocku, existuje nieco take ako je otvaranie nadrze s tou packou pri sedadle vodica aj na otvaranie kufru???
Pretoze ja ked chcem otvorit kufor musim stale vypnut motor a vytiahnut kluc a len nim otvorit kufor....
Je to dost neprakticke...
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Niektoré matízky to majú,ja tiež nemám to šťastia,na TICu sme to mali,mne sa ale najviac páčil ten systém,čo mal GETZ,páčka pod krytom osvetlenia ŠPZ,IBIZA mala presne ten systém ako Trabant či Wartburg, a vôbec väčsšna nemeckých vozov,tlačítko vzadu,na zámok,ale nebolo to šikovné,chytalo to prach a špinu,navyše sa to blbo otváralo s plnými rukami. Matej má systém,ako mali kedysi Fiaty,otvor kľúčom a pribuchnutím sa zamkne,veď ono je to pôdom karosérie FIAT (Luciolla,to tu už bolo)
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Záleží jakou máš výbavu.Ve standartu otevírání kufru nebylo, modely SE otevírání mají. Cyklovač typ SE má také, ale pouze pevnou hodnotu. Modely SE dále mají nárazníky v barvě vozu,elektrické stahování předních oken,centrál na klíček ale pouze dveře řidiče. Pozdější modely měly ještě Hágusy. Píši o modelu SE r.v.1999 a novější.
Dále se ještě dovážely modely CD, které měly navíc posilovač řízení a další vychytávky. Na přání bylo toto možno doplnit i u výbavy SE.
Dále se ještě dovážely modely CD, které měly navíc posilovač řízení a další vychytávky. Na přání bylo toto možno doplnit i u výbavy SE.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
páčka kufru
Tak já teda taky páčku nemám na Matízkovi a taky mě to štve,takže bych byla vděčná za každou radu jestli to lze dokoupit sólo.Díky
Tak na dodatečnou montáž táhla otevírání kufru
jsem se ptal už při první garančce,tedy někdy před cca osmi lety.Tenkrát za to chtěli 1500,- včetně materiálu.Nakonec jsem zašel do zámečnictví a nechal vybrousit kopii origo klíče za 100,- a když se mi zrovna nehodí vytahovat klíček ze zapalování,šáhnu po něm No a za ty roky už je docela solidně ošoupanej
jsem se ptal už při první garančce,tedy někdy před cca osmi lety.Tenkrát za to chtěli 1500,- včetně materiálu.Nakonec jsem zašel do zámečnictví a nechal vybrousit kopii origo klíče za 100,- a když se mi zrovna nehodí vytahovat klíček ze zapalování,šáhnu po něm No a za ty roky už je docela solidně ošoupanej
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Jednoduché a geniální!!!Gratuluji a jdu dělat klíčMikeš píše:Tak na dodatečnou montáž táhla otevírání kufru
jsem se ptal už při první garančce,tedy někdy před cca osmi lety.Tenkrát za to chtěli 1500,- včetně materiálu.Nakonec jsem zašel do zámečnictví a nechal vybrousit kopii origo klíče za 100,- a když se mi zrovna nehodí vytahovat klíček ze zapalování,šáhnu po něm No a za ty roky už je docela solidně ošoupanej
Jenom s ním nesmí manželka startovat,protože by mi hned volala,že matýzek nechce jet.
Hehe...tak na podobnou záměnu klíčů jsem upozorňoval mou ženušku taky Stejně tam jednou ten duplikát šupla a.....světe div se....motor běží Po pár vteřinách si toho sice všimla a klíčky prohodila,ale taky sem na to dost čučel Inu,asi není imob. jako imob.
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP