prodej NubiraII 2002
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř dub 26, 2006 09:03
prodej NubiraII 2002
Máte někdo přehled je-li prodatelná NubiraII sedan r.v.2002 v benzinu a za kolik? 165 tis.km, první majitel.Na protiúčet dávají hrozně málo.Poraďte prosím kam s ní
Nubira 1.6 sedan těsně po záruce a je to hustý, to jsem ještě nezažil a nikdo neumí odstranit příčinu jen pokus omyl za prachy.
- Reklama
vymysli si cenu, kolik by jsi asi tak za ni chtěl a dej inzerát na internet třeba na www.sauto.cz nebo tak a uvidíš.
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Nejsem si jistý tím, jestli to půjde, tahle mechanická klima je jen o zapnutí a následně maká furt na plný koule a pokud chceš něco změnit, musíš si "přitopit". Kdežto automatická je schopna měnit plynule výkon kompresoru dle potřeby, tedy tam asi budou jiné komponenty (hlavně kompresor) a navíc řídící jednotka. Takže to dle mě bude dost rozsáhlý zásah do auta.... ale určitě jde udělat všechno
Existuje taková poučka: Když něco nejde, najde se vždy nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to!!
Existuje taková poučka: Když něco nejde, najde se vždy nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to!!
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
jsi vedle jak ta jedle. Digi klima má to co manuál akorát má serva a má teplotní čidla podle kterých se šteluje. To znamená že místo manuálních táhel jsou tam servomotorky. Našteluješ teplotu a serva podle teplotních čidel naštelujou klapky a nastaví zimu. Výkon kompresoru nejde měnit je tam el.mag spojka a ta je vyp. zap . Teplota se zase šteluje klapkama od topení akorát že servama.
Přesně takhle to říkal i palix, když jsme byli u Řezníka na srazu že jede pořád , akorád sama nastaví klapkylenintom píše: jsi vedle jak ta jedle. Digi klima má to co manuál akorát má serva a má teplotní čidla podle kterých se šteluje. To znamená že místo manuálních táhel jsou tam servomotorky. Našteluješ teplotu a serva podle teplotních čidel naštelujou klapky a nastaví zimu. Výkon kompresoru nejde měnit je tam el.mag spojka a ta je vyp. zap . Teplota se zase šteluje klapkama od topení akorát že servama.
Pro Ivoše : už bylo psáno že jde vše, ale je jiná řídící jednotka
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová