Scháním součástku řízení, prý je to hydraulika - součást řízení, na nubiru
1.6 r. 1998. Nemáte to někdo? compro@email.cz
Nubira řízení
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
řízení nubira
Mělo by to být to co posiluje řízení - né čerpadlo, ale nějaké hydraulické písty v pouzdře co jsou k nim připojené táhla ke kolům, nevim jak to nazvat - možná to je ten hřeben řízení ale nevim to přesně.
Mrkni do ang. manuálu nebo do tý polský knihy, nevzpomínám si, že by někdo měl problém s hřebenem, nebo s těmi písty, spíš blbne čerpadlo, nebo ten kloub na tyči řízení u podlahy
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Než začneš zkus pořádně zkouknout a ev. promazat ten kloub ve sloupku řízení co je u podlahy u řidiče tam mělo několik lidí problém který servis diagnostikoval jako chyba těch posilovacích pístů, ev. hřebenu, pokud si pamatuju po promazání bylo vše vyřešeno.... držím palce aby to bylo tohle.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Je to sice u podlahy řidiče , ale v motorovým prostoru , dostaneš se tam docela slušně - je to pod posilovačem brzd - preventivně bych to prostříknul WD , ale vazelína ve spreji je asi lepší - ono to má totiž na těch kloubových ložiskách ( jako kardan ) gufera - moc toho mazadla se tam asi stejně nedostane .....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e