Vstrekovac
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Jednoducho. Ten konektor ma istenie proti vypadnutiu takou kovovou zapadkou (tenky ocelovy drot). Ten tenkymi kliestami vytiahnut a potom ten konektor sa da rozpojit (smerom hore). Motoru sa nemoze nic stat, ked to rozpojis, iba bude viac vybrovat. Horsie to je ked je odpojena sviecka.stefan píše:Ako sa najjednoduchšie dajú odpojiť vstreky pri behu motora?
Myslím po jednom.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
nexia
...to JRD McLaren to určitě víš - existuje stolice na čištění vstřiků - součástí je i diagnostika ( dáli se to tak nazvat...je to otázka vyčistění a stavu gumových ventilů...), dle SM asi z loňska...von jeden vstřik je docela drahá záležitost od 2tis. do 10tis. Kč
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
trafish na trnavku ..??Granko píše:vyborne, co za ne chces? resp., ak si niekde blizko BA a bol by si ochotny, tak by som mohol k tebe dobehnut aj s karou a rovno by si mi povedal, ci to je alebo nie je ono, a pripadne aj vymenil ). co by som este nechcel, ze....? radsej dam love tebe ako servisu, ty obcas das aj pouzitelnu radu
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Preco to neslo (alebo "Zatisie zo vstrekovacom"...)
http://www.granko.sk/vstrek.jpg
...este zistit, co je to za svinstvo a ako to ocistit, ked sa mi zaseru aj tie zvysne 3...
http://www.granko.sk/vstrek.jpg
...este zistit, co je to za svinstvo a ako to ocistit, ked sa mi zaseru aj tie zvysne 3...
tak gyus, v carexe samozrejme okrem vymeny toho jedneho nic ine nespravili, aj ked som im vravel, nech vycistia aj ostatne, takze hned na druhy den sa ozval dalsi. tak som sa nasral a za telefonickej podpory JRD McLARENa (ma u mna pivo! ) som to rozobral a vsetky vycistil. bolo to cez 2 hodiny gynekologickej prace, ale kazdy z nich bol zasraty ako na tej fotke.... tak som to vysparchal hodinarskym srobovakom (na hento aditiva a cistitka na 99% nepomozu), nejako znova poskladal dohromady a naskocilo to na 1x. okrem toho, ze sa chvalim (som na seba hrdy ), tak odporucam vsetkym plynarom, co s tym maju problem, raz a poriadne to vycistit....
mno, mam 16V, na 8V neviem ako to vyzera...:
Treba najst vstreky - su to 4 veci, do ktorych vedu po 2 kable medzi "motorom" a potrubim sania. Su uchytene na zeleznej liste, ktora je o blok motora prisrobovana dvoma 13kami srobmi - odsrobovat, nestratit. Odmontovat velku hadicu nasavania nalavo, ma 2 velke otvory a jednu malu odbocku - vsetko odmontovat a dat hadicu prec.
Pod skrtiacou klapkou (ak je to ona ), nalavo od vstrekov su 2 benzinove rurky pripojene k liste, na ktorej su vstreky - privod paliva od cerpadla, je to spojene takym umelohmotnym konektorom. Podlozit handrou, prilis to toho nepozerat a odpojit, moze to vystreknut a vytecie trocha benzinu (cca. 1 deci). Na druhej strane listy zo vstrekmi je taka mala hadicka, ktora je pripojena na potrubie sania, odpojit. To bola ta jednoducha cast.
Netreba sa pokusat vybrat tu listu zo vstrekmi, lebo to nejde. Vstreky su jednym koncom zapichnute do hlavy valcov, druhym koncom do tej listy. Ked je lista povolena, tak sa tym celym da par cm hybat - vhodny cas, odpojit konektory. Konektory maju od motora taky drotik - zatlacit smerom k vstreku a vytiahnut vsetky 4, kabel s konektormi odtiahnut niekam napravo k rozdelovacu, aby nezavadzal.
Vstreky su prichytene k liste takym plieskom - treba ho opatrne zatlacit dozadu a vybrat - davat bacha, lebo okolo kazdeho vstreku su 2 diery do motora, kam moze padnut - mne nastastie padol az na zem, ale ak ho tam niekde vnutri stratite, mate smolu (aj ked sa to da zlozit aj bez neho - klasicky priklad kurvitka ).
Ok, ked su pliesky prec, tak vstreky su zastrcene medzi motorom a listou a da sa s nimi trocha hybat - tu je len jedna rada, postupne ich odtial vybrat - je to trocha na nervy, hlavne ten uplne nalavo.
Ja som mal na nich take cierne one, co je na obrazku - je to suche a tvrde, ta sa to vysparchat malym srobovakom - pozor na trysku, sparchat len jemne a po obvode, nie v strede - maju tam byt 2 male dierky, nie jedna velka. Vysparchal som, zapol na baterku, trocha tym pocvakal, strekol dnu cistic na brzdy a retaze (ine som po ruke nemal), zapojil na baterku, fukol dnu, a ked pekne vystrekli 2 prudy toho cistitka, tak bolo dobre. Takto treba vycistit vsetky styri.
Sklada sa to v opacnom poradi. Drziace pliesky nasunut na vstrek do spodnej drazky smerom zozadu dopredu, vstrek strcit do hlavy valcov, nastrcit na neho listu a zacvanut do nej ten pliesok. Postupovat z lava doprava (od nasavania k rozdelovacu). Keby to do ten listy neslo zasunut, treba to testenie niecim trocha namastit alebo naolejovat. Pozastrkovat a pozacvakavat vsetky 4 vstreky. Zasrobovat 13ky sroby, pripojit konektory, pripojit benzin a tu malu hadicku napravo, dat spat hadicu nasavania a vsetko skontrolovat. Ja som 2-3 krat otocit klucikom, aby to cerpadlo dotlacilo a naskocilo to za cca 2 sekundy.
Hlavne hinty - nestratit sroby a tie pliesky, neposkodit vstrek a ked ho davate naspat, skuste sa trafit co najskor, lebo chodite prave vycistenou castou po zasratom motore, tak aby ste si to nezasrali skor, ako to tam date. Zelam vela trpezlivosti
Treba najst vstreky - su to 4 veci, do ktorych vedu po 2 kable medzi "motorom" a potrubim sania. Su uchytene na zeleznej liste, ktora je o blok motora prisrobovana dvoma 13kami srobmi - odsrobovat, nestratit. Odmontovat velku hadicu nasavania nalavo, ma 2 velke otvory a jednu malu odbocku - vsetko odmontovat a dat hadicu prec.
Pod skrtiacou klapkou (ak je to ona ), nalavo od vstrekov su 2 benzinove rurky pripojene k liste, na ktorej su vstreky - privod paliva od cerpadla, je to spojene takym umelohmotnym konektorom. Podlozit handrou, prilis to toho nepozerat a odpojit, moze to vystreknut a vytecie trocha benzinu (cca. 1 deci). Na druhej strane listy zo vstrekmi je taka mala hadicka, ktora je pripojena na potrubie sania, odpojit. To bola ta jednoducha cast.
Netreba sa pokusat vybrat tu listu zo vstrekmi, lebo to nejde. Vstreky su jednym koncom zapichnute do hlavy valcov, druhym koncom do tej listy. Ked je lista povolena, tak sa tym celym da par cm hybat - vhodny cas, odpojit konektory. Konektory maju od motora taky drotik - zatlacit smerom k vstreku a vytiahnut vsetky 4, kabel s konektormi odtiahnut niekam napravo k rozdelovacu, aby nezavadzal.
Vstreky su prichytene k liste takym plieskom - treba ho opatrne zatlacit dozadu a vybrat - davat bacha, lebo okolo kazdeho vstreku su 2 diery do motora, kam moze padnut - mne nastastie padol az na zem, ale ak ho tam niekde vnutri stratite, mate smolu (aj ked sa to da zlozit aj bez neho - klasicky priklad kurvitka ).
Ok, ked su pliesky prec, tak vstreky su zastrcene medzi motorom a listou a da sa s nimi trocha hybat - tu je len jedna rada, postupne ich odtial vybrat - je to trocha na nervy, hlavne ten uplne nalavo.
Ja som mal na nich take cierne one, co je na obrazku - je to suche a tvrde, ta sa to vysparchat malym srobovakom - pozor na trysku, sparchat len jemne a po obvode, nie v strede - maju tam byt 2 male dierky, nie jedna velka. Vysparchal som, zapol na baterku, trocha tym pocvakal, strekol dnu cistic na brzdy a retaze (ine som po ruke nemal), zapojil na baterku, fukol dnu, a ked pekne vystrekli 2 prudy toho cistitka, tak bolo dobre. Takto treba vycistit vsetky styri.
Sklada sa to v opacnom poradi. Drziace pliesky nasunut na vstrek do spodnej drazky smerom zozadu dopredu, vstrek strcit do hlavy valcov, nastrcit na neho listu a zacvanut do nej ten pliesok. Postupovat z lava doprava (od nasavania k rozdelovacu). Keby to do ten listy neslo zasunut, treba to testenie niecim trocha namastit alebo naolejovat. Pozastrkovat a pozacvakavat vsetky 4 vstreky. Zasrobovat 13ky sroby, pripojit konektory, pripojit benzin a tu malu hadicku napravo, dat spat hadicu nasavania a vsetko skontrolovat. Ja som 2-3 krat otocit klucikom, aby to cerpadlo dotlacilo a naskocilo to za cca 2 sekundy.
Hlavne hinty - nestratit sroby a tie pliesky, neposkodit vstrek a ked ho davate naspat, skuste sa trafit co najskor, lebo chodite prave vycistenou castou po zasratom motore, tak aby ste si to nezasrali skor, ako to tam date. Zelam vela trpezlivosti
nexia
...to Granko já jsem uvedl cenu SRBA - OPEL - CHEVROLET ( Daewoo ) a to jsou " loupežníci "...jinak jsem rád že si to uvedl na pravou míru a taky dodávám ta cena byla z roku 2004 a u výběhových typů klesá, na nessii stál rozdělovač 12tis. Kč taky u Srby v roce 2004 a teď stojí okolo 4tis. Kč...no obchod a ceny jsou proměnlivé veličiny, tedy v časovém horizontu...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico