Shell V-power 95

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
ajofo
Příspěvky: 133
Registrován: sob pro 08, 2007 16:45
Bydliště: Moravský Svatý Ján

Příspěvek od ajofo »

No ja nechcem ohovarat nase esperka su to dobre auta pokial jazdia.
Ale do takehoto stareho veteranu liat kvalitny a hlavne 45 korunovy benzin je skoda aspon podla mna,ale to je vec nazoru.Radsej kup kvalitne sviecky a kvalitny olej alebo setri na generalku karoserie. :lol: :lol: :lol: :lol:
Daewoo Espero, 1,5 DOHC 66 kw 147000 Km GLX CD.r.v.1997 resp.uvedene do prevadzky.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

No V-Power tankuju uz pres rok...a nic jineho...ze zacatku jsem bral cokoliv co bylo levne...pak jsem zkusil V-Power a je to znat...je to znat i na spotrebe...dlouhodobe na delsi trasy...na kratkych to nepoznas...motor lepe tahne to je taky pravda... ;)
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

Daval som to do môjho espera asi týždeň a nič.
Uživatelský avatar
mino
Příspěvky: 1471
Registrován: čtv pro 22, 2005 22:41
Bydliště: Rimavská Sobota

Příspěvek od mino »

Už je toho tu o tom popísané množstvo, len treba hľadať. ;)
Škoda Roomster TSI
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

V-Power je znát na chodu motoru. Berem ho do obou aut a pohoda...je sice skoro nejdražší, ale motor ho má rád :lol:
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 146
Registrován: sob lis 25, 2006 17:57
Bydliště: Bratislava SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hardy »

Ja tankujem OMV 100 oktanovy a je to oproti obyč. 95 cítit...
1.5/16V modrá metalíza 14" Elektrony Borbet, sanie Kingdragon, JVC radio with USB,Xplod Sony repro atd
Uživatelský avatar
janodvt
Příspěvky: 190
Registrován: pon čer 05, 2006 15:10
Bydliště: Vranov nad Toplou

Příspěvek od janodvt »

dzanoka píše:Daval som to do môjho espera asi týždeň a nič.
ked to tam predchadzajuci majitel predtym nedal nikdy tak ty teraz este len cistis system, ale zmeni sa to neboj.......... aj do espera aj do leganzy davam shel a to sa neda porovnat s inymi benzinami.
Daewoo Leganza 2.0 CDX (1998),
Daewoo Espero, 1.5 DOHC(1996),
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Ja som ho tiez pouzival v Nubire pretoze som mal hlavne v meste nizsiu spotrebu. ked som ho vyskusal v Evande tak som nevidel ziadny rozdiel. Rozdiel som videl az ked som nalial V-Power Racing, lenze uspora paliva nebola taka ako bol rozdiel v cene. Ale vseobecne kupujem iba benzin Shell lebo sa mi zda lepsi ako ostatne benziny.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Uživatelský avatar
Adro
Příspěvky: 108
Registrován: stř led 30, 2008 18:02
Bydliště: Košice

Příspěvek od Adro »

Mojej nexi to nic nerobi.
Uživatelský avatar
Rasťo
Příspěvky: 97
Registrován: sob říj 22, 2005 10:59
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rasťo »

Cim vyssie je oktanove cislo, tym vyssia je odolnost benzinu voci samozapalu. To je vsetko. Ziadna vyssia vybusnost, alebo nieco podobne. Odolnost voci samozapalu sa odvija od tlaku v spalovacom priestore, ked je piest v hornej uvrati, teda od kompresneho pomeru motoru. Ak ma motor vyssi kompresny pomer, potrebuje benzin s vyssim oktanovym cislom. V pripade ze by pracoval na benzin s nizkym oktanovym cislom, dochadzalo by k samozapalu zmesi skor ako preskoci iskra na elektrodach sviecky a motor by mal maly vykon. Je to poznat klepanim piestnych capov. Ak by motor s nizsim kompresnym pomerom dostal benzin s vyssim oktanovym cislom, neudeje sa ziadna zmena. Napr. LPG ma oktanove cislo okolo 120 (neviem presne),ale motor pracujuci na LPG ma nizsi vykon ako na benzin. Myslim ze je uplne jasne ze oktanove cislo nezvysuje vykon motora.
Espero 1,5; LPG; r.v.:1996
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Rasťo píše:Cim vyssie je oktanove cislo, tym vyssia je odolnost benzinu voci samozapalu. To je vsetko. Ziadna vyssia vybusnost, alebo nieco podobne. Odolnost voci samozapalu sa odvija od tlaku v spalovacom priestore, ked je piest v hornej uvrati, teda od kompresneho pomeru motoru. Ak ma motor vyssi kompresny pomer, potrebuje benzin s vyssim oktanovym cislom. V pripade ze by pracoval na benzin s nizkym oktanovym cislom, dochadzalo by k samozapalu zmesi skor ako preskoci iskra na elektrodach sviecky a motor by mal maly vykon. Je to poznat klepanim piestnych capov. Ak by motor s nizsim kompresnym pomerom dostal benzin s vyssim oktanovym cislom, neudeje sa ziadna zmena. Napr. LPG ma oktanove cislo okolo 120 (neviem presne),ale motor pracujuci na LPG ma nizsi vykon ako na benzin. Myslim ze je uplne jasne ze oktanove cislo nezvysuje vykon motora.
Tohle přesně jsem zde někde prezentoval i já. Mám Nubi 2.0 16V a tam je předepsán benzin min. OČ 91. Tak jsem ho tam nalil a světe div se auto jelo úplně normálně, čekal jsem větší spotřebu, taky se nic nestalo. Ta poznámka s LPG je pochopitelná a proto je právě u LPG nejdůležitější zapalovací soustava. Auto na benzin jede ale na LPG už ne, nebo škube atd. Na 90% je to svíčkama. A důvod vysoké okt. číslo a tím horší zapalování je třeba silná kvalitní jiskra. Do auta jsem už nalil všechny benzíny, Shell, pak i zcela obyčejný z Hypernovy a auto jelo dle mě furt stejně....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Rasťo
Příspěvky: 97
Registrován: sob říj 22, 2005 10:59
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rasťo »

Myslim ze to, ze motor ma na LPG nizsi vykon nesuvisi s oktanovym cislom, ale s vyhrevnostou paliva.
Espero 1,5; LPG; r.v.:1996
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Oktanove cislo sice nezvysuje vykoin motora ale umozni zostrojit (a niekedy dokonca iba nastavit) motor tak aby pracoval ucinnejsie.
Uživatelský avatar
Rasťo
Příspěvky: 97
Registrován: sob říj 22, 2005 10:59
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rasťo »

To sa nevylucuje s tym co som napisal :)
Espero 1,5; LPG; r.v.:1996
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“