Shell V-power 95
Moderátor: Blue Lanos
No ja nechcem ohovarat nase esperka su to dobre auta pokial jazdia.
Ale do takehoto stareho veteranu liat kvalitny a hlavne 45 korunovy benzin je skoda aspon podla mna,ale to je vec nazoru.Radsej kup kvalitne sviecky a kvalitny olej alebo setri na generalku karoserie.
Ale do takehoto stareho veteranu liat kvalitny a hlavne 45 korunovy benzin je skoda aspon podla mna,ale to je vec nazoru.Radsej kup kvalitne sviecky a kvalitny olej alebo setri na generalku karoserie.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC 66 kw 147000 Km GLX CD.r.v.1997 resp.uvedene do prevadzky.
- Reklama
No V-Power tankuju uz pres rok...a nic jineho...ze zacatku jsem bral cokoliv co bylo levne...pak jsem zkusil V-Power a je to znat...je to znat i na spotrebe...dlouhodobe na delsi trasy...na kratkych to nepoznas...motor lepe tahne to je taky pravda...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
ked to tam predchadzajuci majitel predtym nedal nikdy tak ty teraz este len cistis system, ale zmeni sa to neboj.......... aj do espera aj do leganzy davam shel a to sa neda porovnat s inymi benzinami.dzanoka píše:Daval som to do môjho espera asi týždeň a nič.
Daewoo Leganza 2.0 CDX (1998),
Daewoo Espero, 1.5 DOHC(1996),
Daewoo Espero, 1.5 DOHC(1996),
Ja som ho tiez pouzival v Nubire pretoze som mal hlavne v meste nizsiu spotrebu. ked som ho vyskusal v Evande tak som nevidel ziadny rozdiel. Rozdiel som videl az ked som nalial V-Power Racing, lenze uspora paliva nebola taka ako bol rozdiel v cene. Ale vseobecne kupujem iba benzin Shell lebo sa mi zda lepsi ako ostatne benziny.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Cim vyssie je oktanove cislo, tym vyssia je odolnost benzinu voci samozapalu. To je vsetko. Ziadna vyssia vybusnost, alebo nieco podobne. Odolnost voci samozapalu sa odvija od tlaku v spalovacom priestore, ked je piest v hornej uvrati, teda od kompresneho pomeru motoru. Ak ma motor vyssi kompresny pomer, potrebuje benzin s vyssim oktanovym cislom. V pripade ze by pracoval na benzin s nizkym oktanovym cislom, dochadzalo by k samozapalu zmesi skor ako preskoci iskra na elektrodach sviecky a motor by mal maly vykon. Je to poznat klepanim piestnych capov. Ak by motor s nizsim kompresnym pomerom dostal benzin s vyssim oktanovym cislom, neudeje sa ziadna zmena. Napr. LPG ma oktanove cislo okolo 120 (neviem presne),ale motor pracujuci na LPG ma nizsi vykon ako na benzin. Myslim ze je uplne jasne ze oktanove cislo nezvysuje vykon motora.
Espero 1,5; LPG; r.v.:1996
Tohle přesně jsem zde někde prezentoval i já. Mám Nubi 2.0 16V a tam je předepsán benzin min. OČ 91. Tak jsem ho tam nalil a světe div se auto jelo úplně normálně, čekal jsem větší spotřebu, taky se nic nestalo. Ta poznámka s LPG je pochopitelná a proto je právě u LPG nejdůležitější zapalovací soustava. Auto na benzin jede ale na LPG už ne, nebo škube atd. Na 90% je to svíčkama. A důvod vysoké okt. číslo a tím horší zapalování je třeba silná kvalitní jiskra. Do auta jsem už nalil všechny benzíny, Shell, pak i zcela obyčejný z Hypernovy a auto jelo dle mě furt stejně....Rasťo píše:Cim vyssie je oktanove cislo, tym vyssia je odolnost benzinu voci samozapalu. To je vsetko. Ziadna vyssia vybusnost, alebo nieco podobne. Odolnost voci samozapalu sa odvija od tlaku v spalovacom priestore, ked je piest v hornej uvrati, teda od kompresneho pomeru motoru. Ak ma motor vyssi kompresny pomer, potrebuje benzin s vyssim oktanovym cislom. V pripade ze by pracoval na benzin s nizkym oktanovym cislom, dochadzalo by k samozapalu zmesi skor ako preskoci iskra na elektrodach sviecky a motor by mal maly vykon. Je to poznat klepanim piestnych capov. Ak by motor s nizsim kompresnym pomerom dostal benzin s vyssim oktanovym cislom, neudeje sa ziadna zmena. Napr. LPG ma oktanove cislo okolo 120 (neviem presne),ale motor pracujuci na LPG ma nizsi vykon ako na benzin. Myslim ze je uplne jasne ze oktanove cislo nezvysuje vykon motora.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502