Nenastartujem HELP

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Nenastartujem HELP

Příspěvek od Dark69 »

Po nefukcnosti ventilatorov a klimy uz nexia nechce ani startovatt :twisted: :twisted: motor toci toci a nic mozno az po 2 minutach trapenia naskoci a pocas tocenia klucikom na palubovke preblikne motor a baterka alebo brzda nevsimol som si presne ...a ked nastartujem tak pocas jazdy preblikava baterka a brzdy naraz spolu kontrolka....kurnik ved vsetko mam menene kable rozdelovac palec..zapalovaci modul ,sviecky...cerpadlo funguje pretoze ak nakopnem motor tak pocas jazdi ide auto velmi dobre a netrha proste cerpadlo je ok ...len sa jej nechce startovat ako chce to robi :( poradte lebo uz nemam na to nervy a rano ju dam do SROTU!
Reklama
 

-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Teda neviem prečo Ti tam preblikávajú kontorlky ale takto už 2 Nexie a 1 Esperko sme mali s takým problémom že nechceli naštartovať ale keď chytli tak potom šlapali ako hodinky no a chyba bola v čerpadle lebo sa stávalo vlastne dačo také že púštalo tlak keď dlhšie stálo tedy od večera do rána no a abych nehanil našu značku tak ten istý problém má šéfík v servise so svojim VW Passatom a aj jeho syn s Esperkom takže aj oni majú ráno problém štartnúť len vlastne majú výhodu že majú LPG takže štartujú na plyn no a potom už jim to funguje :)
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

-peha- píše:Teda neviem prečo Ti tam preblikávajú kontorlky ale takto už 2 Nexie a 1 Esperko sme mali s takým problémom že nechceli naštartovať ale keď chytli tak potom šlapali ako hodinky no a chyba bola v čerpadle lebo sa stávalo vlastne dačo také že púštalo tlak keď dlhšie stálo tedy od večera do rána no a abych nehanil našu značku tak ten istý problém má šéfík v servise so svojim VW Passatom a aj jeho syn s Esperkom takže aj oni majú ráno problém štartnúť len vlastne majú výhodu že majú LPG takže štartujú na plyn no a potom už jim to funguje :)
no aj tato alternativa moze byt spravna..skusim neake cerpadlo zohnat a prehodit....zatial diki ...a este jedna vec auto mi stalo od vcera a nastartoval som ho dnes po obede na prvy krat v pohode bez najmensich problemov.....po cca 2 km jazde po meste som zastavil a o 15 minut uz som nemohol nastartovat tocilo tocilo a nic..a ked tocilo a nechytlo dlho-tak naskocil motor az vtedy ked mi preblikla kontrolka motora a baterky alebo brz neviem presne co to bolo a hned ako zhasli tieto kontrolky aj motor mi naskocil ale to som musel tocit cca 15 sekund a 5 krat kym to prebliklo pocas startovania a nasskocil motor...a auto sapalo ako hodinky potom len pocas jazdy blikala kontrolka baterky a brzd :roll:
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Nemohol by byt problem v spinacke? Ja mam taky blby dojem z toho co tu pises, ze sa ti zaplo zapalovanie neskor ako si zacal startovat. Aspon ja tomu tak rozumiem.
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

ferino28 píše:Nemohol by byt problem v spinacke? Ja mam taky blby dojem z toho co tu pises, ze sa ti zaplo zapalovanie neskor ako si zacal startovat. Aspon ja tomu tak rozumiem.
oooo ferino mozno si trafil dobre!!!nedavno som rozoberal spinacu skrinku lebo mi s tamadial dymilo..zistil som ze bola slabo zasunuta ta koncovka v zadu co je uchytena takymi srubkami bez hlaviciek z oboch stran..tak neviem co konkretne teraz skontrolovat
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Nevahaj a kup novy oriesok do tej spinacky. Ta sa tu uz rozoberala myslim, ze viackrat a ak ti z nej dymilo tak je tam zly kontakt, ktory ma velky prechodovy odpor a preto to tam hori. Kedze je zly kontakt, tak ti nejde napr. nastartovat. Ta tvoja nessia je nejaka prekliata. Uz aby si bol z toho vonku a netrapila ta.
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

ferino28 píše:Nevahaj a kup novy oriesok do tej spinacky. Ta sa tu uz rozoberala myslim, ze viackrat a ak ti z nej dymilo tak je tam zly kontakt, ktory ma velky prechodovy odpor a preto to tam hori. Kedze je zly kontakt, tak ti nejde napr. nastartovat. Ta tvoja nessia je nejaka prekliata. Uz aby si bol z toho vonku a netrapila ta.
boze moj tak to uz ma privadza pomaly ale isto do hrobu...ajaj ....co stoji ten oriesok?alebo kde ho objednam?kde presne je?idu do neho kable ?a co s kablami urobit neviem preco dymia ved su OK.. :(
olin
Příspěvky: 47
Registrován: pon bře 13, 2006 19:16
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od olin »

oříšek stojí asi 250Kč ,např autodilykrč taky mi to dýmalo ze spínací skříňky po výměně ok olin
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

vdaka tak to vymenim
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

No po dvoch dnoch som mudrejsi...zistil som ze auto si naskoci ako chce to je jedno ci je zima alebo horuco alebo motor studeny alebo zohriaty proste raz nakopne druhy krat nie piatykrat ano atd uz ma to stve...proste startujem startujem kontrolky pocas startovania cize tocenia motora su zhasnute a az ked prebliknu kontrolka motora a brzd a hned zhasnu hned mi aj naskoci motor ale trva kym to urobi aj 5 startovani :( moze to byt lamba?alebo chcem sa opytat nemoze to robit ta cievka v rozdelovaci???alebo sa opytam takto ak je ta cievka zla da sa auto nastartovat ?alebo vobec nie....dalej mam podozrenie ze odchadza cerpadlo ako zistim ci odchadza alebo nie?aj ho vyberem len neviem ako preskusat ci fici na 100 % alebo odchadza....alebo pomozte aky postup zvolit a co kontrolovat vsetko pomoze diki :(
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

i kdyby si mel odpojenu lambdu tak auto naskoci, kdyz je spatna civka v rozdelovaci nebo palec tak to nedava spravny impulz a nehazi to jiskru, jasne auto nenaskoci, cerpadlo v domacich podminkach nezkontrolujes jestli je na 100% vporadku musel by si zmerit tlak. Zkontroluj jestli nemas pripaleny uhliky v rozdelovaci
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

Slavek píše:i kdyby si mel odpojenu lambdu tak auto naskoci, kdyz je spatna civka v rozdelovaci nebo palec tak to nedava spravny impulz a nehazi to jiskru, jasne auto nenaskoci, cerpadlo v domacich podminkach nezkontrolujes jestli je na 100% vporadku musel by si zmerit tlak. Zkontroluj jestli nemas pripaleny uhliky v rozdelovaci
kable veko rozdelovaca palec vsetko nove aj modul zapalovania co je pri blatniku... nemenil som akurat tu cievku a vyzera dost staro aj taka zaoxidovana je podoba sa to na hrdzu na tych kablikoch na nej takze asi ona je chybna alebo to cerpadlo :(
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

No tak dnes som zistil ze cerpadlo je na 100 % v poriadku...Auto nastartujem raz za cas a zistil som ze problem je v elektrike :( :( niekedy odpali iskru na sviecke niekedy nedava iskru tak preto nenastartujem na vlastne oci som to skusal...ak zaiskrila sviecka auto naskocilo a potom na druhy krat ked som skusal uz neiskrila a auto nenaskocilo ...takze otazka znie v com moze byt problem chalani??odpaluje sviecky sem tam ako sa jej zachce..... kable,sviecky,veko + palec rozdelovaca je nove aj ten modul zapalovania co je pri blatniku je novy...tak neviem co este vymenit alebo skontrolovat napiste prosim uplne vsetko co sa toho tyka ze to skontrolujem alebo vymenim este raz VDAKA
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

Nejspis problem bude v rozdelovaci, hod SZ na JRD on ti poradi co jeste tam mas vymenit. Pak uz nevim
Mel sem pripad ze nebyla prvidelna jiskra kvuli rele rizeni motoru, je na nem engine relay control po vymene rele vsechno fungovalo dobre ale to zjistila diagnostika, tak mozna by si mel taky projit diagnostiku
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
phalanx
Příspěvky: 247
Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od phalanx »

mozno kecnem uplne odveci, ale nemohol by to sposobovat blbnuci imobilizer (ak ho tam mas)?
Honda Accord 1997 2.0 96kW Obrázek
Ford Mondeo 2004 96kW TDCI - to keď zneužívam otcove :)
EX: Espero 1.5 66kW, Leganza 2.0 98kW - obe bývalé rodinné
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“