Lacetti HB - diesel 2.0 - spotřeba :-(
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Dneska jsem jel s Lacetti 1,6 z Budějic do Prahy přes Hlubokou. Natankoval jsem u Benziny plnou a potom v Říčanech u Shellu. Nevěřil jsem vlastním očím. Na tuto trasu si to vzalo 5,8.javascript:emoticon(':shock:')
Shocked
Ještě dotaz: nezkoušel někdo Vervu 100? Je stejně drahá (ne-li levnější) než V-Power a má také čistící aditiva.
Shocked
Ještě dotaz: nezkoušel někdo Vervu 100? Je stejně drahá (ne-li levnější) než V-Power a má také čistící aditiva.
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
pekrtek píše: Natankoval jsem u Benziny plnou a potom v Říčanech u Shellu. Nevěřil jsem vlastním očím. Na tuto trasu si to vzalo 5,8.
Myslím, že aby mělo větší smysl měřit spotřebu, je optimální tankovat na stejné pumpě a hlavně na stejném stojanu. Je docela dobře možné, že při tankování na jiném stojanu udělá rozdíl v náplni nádrže třeba kolem litru nebo i víc díky jednak rozdílné citlivosti vypínacího mechanismu pistole, druhak díky rozdílné rychlosti čerpání (zpěnění paliva v nádrži, rychlost odvzdušňování nádrže...) atd. Také uvedená vzálenost (cca 160 km) je docela krátká na to, aby vypověděla něco dostatečně přesného o spotřebě auta. Pokud je to pravda, jistě nebude problém to někdy zopakovat. Takže uvedené výsledky jsou fakt super, gratuluju, ale je potřeba je považovat za silně orientační.
Pokud přidám litr, vyjde to cca na 6,3. To je také bezva.Jura píše:pekrtek píše: Natankoval jsem u Benziny plnou a potom v Říčanech u Shellu. Nevěřil jsem vlastním očím. Na tuto trasu si to vzalo 5,8.
Myslím, že aby mělo větší smysl měřit spotřebu, je optimální tankovat na stejné pumpě a hlavně na stejném stojanu. Je docela dobře možné, že při tankování na jiném stojanu udělá rozdíl v náplni nádrže třeba kolem litru nebo i víc díky jednak rozdílné citlivosti vypínacího mechanismu pistole, druhak díky rozdílné rychlosti čerpání (zpěnění paliva v nádrži, rychlost odvzdušňování nádrže...) atd. Také uvedená vzálenost (cca 160 km) je docela krátká na to, aby vypověděla něco dostatečně přesného o spotřebě auta. Pokud je to pravda, jistě nebude problém to někdy zopakovat. Takže uvedené výsledky jsou fakt super, gratuluju, ale je potřeba je považovat za silně orientační.
no jo to me samotneho docela mrzi ze to auto jezdi za tolik.
ja at sem mel co jsem mel naftoveho jezdilo vsecko kolem 5,5.treba se to jeste snizi ted az zacne byt teplo.v zime si vsecko vezme minimalne o pul litru vic.
ted mam pujcenou octavii a to je docela prijemny na palubnim pc sviti prumer 4,7 a asi to tak je i ve skutecnosti.a to s tim jezdim trate kolem 7 km a po ranu jeste casto mrzne.
takze ti preju alespon o litr mensi spotrebu
ja at sem mel co jsem mel naftoveho jezdilo vsecko kolem 5,5.treba se to jeste snizi ted az zacne byt teplo.v zime si vsecko vezme minimalne o pul litru vic.
ted mam pujcenou octavii a to je docela prijemny na palubnim pc sviti prumer 4,7 a asi to tak je i ve skutecnosti.a to s tim jezdim trate kolem 7 km a po ranu jeste casto mrzne.
takze ti preju alespon o litr mensi spotrebu
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Já už jem v klidu Mě šlo stejně hlavně o to, že oficiální stanovisko je spotřeba od 4,8!!!! A nejvyšší je udávaná 7,2 - což bych čekal vre městě. Ne průměrnou... A jezdit ECO nemíním. Mám rád klidnou jízdu za volantem a ne nahánění litrů a spotřeby. prostě se sekli v dokumentaci. Vše bych tam navyšil o 30 % a bude to reálnější...phalanx píše:Tych 4,7 je na commonrail dost nerealna spotreba, tak PeS-a zbytočne neznechucuj este viac nez je Tych niekolko kW naviac a par % exhalatov menej sa proste musi niekde pretaviť .... (aj ked teda o nejaky ten litrik mensiu spotrebu by to auto mohlo mat ...)
ja se nerad hadam ale nikoho neznechucuju.mel jsem 4 roky peugeota s HDI ckem a v pohode to jezdilo za 5,1.tak nevim proc by tyhle motory nemohly jezdit stejne.(asi nemohly kdyz to v GM neumi vyrobit)
P.S mensi spotreba se vetsinou rovna nizssi emise.vyssi vykon zas tak rozdilny neni.
P.S mensi spotreba se vetsinou rovna nizssi emise.vyssi vykon zas tak rozdilny neni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Nafta je klepotraktor co se tyce HDI a TDI rachot hnus ale ted jsem slysel crdi a krasa no ve srovnani sklepacema samo na benzin se to nechyta zvukem ale tvrdit ze neuni kdyz kazde auto co jsem mel a sahli na motor francouzi byl srot a to mluvim za 4 auta z toho 2 benziny nafty!
A tvrdit ze nekdo neumi motory jen kvuli spotrebe je si myslim hodne kratkozrake dle meho nazoru...
A tvrdit ze nekdo neumi motory jen kvuli spotrebe je si myslim hodne kratkozrake dle meho nazoru...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG