Ak teda nastartuješ potom -keď to trochu vychladne,môže byť čidlo na teplotu motora v prdeli,lebo ten dáva info či sa má sytič vypnuť,alebo nie . Čiže ak je studený,je to ok,no ako nahle sa motor zohreje a to "pokazené čidlo" mu dáva udaje,že je ešte motor studený,tak je prakticky sytič stále v činnosti a tak to potom samozrejme zdochne.(Ale mňa neber na 100%,len niečo podobného som mal na oplovi(r.v.1995).Myslím si,že toto by malo ísť na diagnostiku-tam ti to ukáže hneď a vyjde ta to možno lacnejšie,ak by si triafal na slepo...
Ale ten rozdelovač by bolo tiež potrebné kuknúť.Ale to ti už neporadím.To víš-elektronika je sviňa nevyspitatelná a obzvlášť na tých supermoderných autách,kde si napr.bez zap.pásov ani neškrtneš-tam je to potom krížovka(ale chvala bohu v matízovi sa to stať nemôže..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať..
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať
![Sad :-(](./images/smilies/smilie2.gif)
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
![Obrázek](http://img708.imageshack.us/img708/3924/018h.gif)