
Mám Matýska 1 rok a zjišťuji, že asi opravdu nebude stačit lít do něj pouze benzín a měnit olej. Když jsem jej před rokem koupil, dostal komplet prohlídku a výměnu oleje atd. při 75 000 km v autorizovaném servisu v Brně. Dnes jsem se byl poptat na prohlídku při 90 000 a div jsem se nesložil, když jsem se dozvěděl, co by to stálo - zhruba 8 tis. Kč. Takže to Mates bude muset zvládnout jinde, než v autoriz. servisu. Výměny olejů a dalších tekutin a filtrů mi udělá mechanik v jednom menším servisu, takže to nebude stát tolik. Výměnu rozvodů ale neudělá. Nakonec budu muset aspoň na ty rozvody k Chevroletům. Díly budu mít vlastní (z Krče).
1. Rád bych se zeptal, co je na výměnu rozvodů potřeba - v servisu jsem se dozvěděl, že určitě se musí vyměnit napínací kladka rozvodového řemene a rozvodový řemen. Prý bude možná potřeba vyměnit i vodní pumpu - další 2tis. - myslíte že tohle bude nutné? Nerad bych si nechal nutit věci, které nejsou opravdu potřebné a nutné vyměnit a sponzoroval tím tu velkou nenažranou potvoru (nemyslím Matýska, ale servis)

2. Co všechno by se mělo při 90tis. vyměnit, abych na něco důležitého nezapomněl?
Rozvody, klínový řemen, motorový olej + filtr, brzdovka, chladící kapalina, vzduch. filtr?
3. Neměl by někdo tip na menší servis nebo automechanika z Brna či okolí, který by dobře a spolehlivě (a přitom ne tak draze) ty rozvody, případně i další věci, udělal?
Díky, že jste dočetli až sem i za vaše následující rady na kteroukoli z mých otázek.♦