boucháná klepaní na přední nápravě
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
boucháná klepaní na přední nápravě
na hladké silnici je ticho na nerovný nebo hrbolatý nepříjemné bouchání rachtání
vyřešeno nejdřív sem si myslel že to jsou kulový čepy řízení tak sem je vyměnil za hodinu obě strany cena jednoho čepu 300 korun
ale nic bouchání rachot pokračuje ale né tolik jen při naklápění
vyřešeno stojící auto sem nechal rozhoupat a sledoval spodek a zjistil že to jsou tyčky stabilizátoru tak sem je objednal jedna tyčka 300 korun
za hoinku a pul vyměněno
to je ale ticho žádný klepání a bouchání
snad to někomu pomuže mějtese pic
vyřešeno nejdřív sem si myslel že to jsou kulový čepy řízení tak sem je vyměnil za hodinu obě strany cena jednoho čepu 300 korun
ale nic bouchání rachot pokračuje ale né tolik jen při naklápění
vyřešeno stojící auto sem nechal rozhoupat a sledoval spodek a zjistil že to jsou tyčky stabilizátoru tak sem je objednal jedna tyčka 300 korun
za hoinku a pul vyměněno
to je ale ticho žádný klepání a bouchání
snad to někomu pomuže mějtese pic
- Reklama
Jo našel jsi to spolehlivě, ale jen upozorňuji, že se klepot "kostí stabilizátoru" roznáší po autě a obtížně se určuje ta správná tedy porouchaná. Obvykle prasklá prachovka spolehlivě určí, kterou měnit. Jinak já si myslel, že to klepe vzadu a byla to kost vpravo ve předu. (vyměnil jsem pak stejně všechny)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Jen v rychlosti jsem to přelítnul , řeší se to na mnoha místech , ale přece jenom mě zarazilo , píšeš , že jsi měnil čepy řízení , to jde velice snadno , ale nezapomeň na geometrii , jinak budeš mít po gumách .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Mám podobný problém s búchaním na prednej náprave. Najskôr som vymenil
silenbloky ramien lebo boli odtrhnuté a myslel som si že to je príčina búchania. Ale búchanie pri prejazde nerovností pokračuje. Skontroloval som aj tyčky stabilizátora aj čapy. Nikde nevidím ani necítim vôľu, ani na zadnej náprave. Môže byť niektorá tyčka stabilizátora zlá aj keď naoko sa zdá byť v poriadku? Kúpil som novú za 370 Sk v autodieloch FARO a po rozobratí som zistil, že je dlhšia asi o 5 mm. Pôvodná bola dosť tuhá tak som ju dal späť. V obchode boli veľmi ochotní a tovar vzali bez problémov späť. Na moju nubiru ich nemajú (r.v. 2001) lebo náhrady majú iba pre nubiry do r.v. 1999 a v carexe jedna stojí okolo 800 Sk. Nechcem len tak naslepo skúšať kvôli tej cene. Má vôbec zmysel meniť ich po jednej alebo je lepšie ich vymeniť obe naraz? Ďakujem.
silenbloky ramien lebo boli odtrhnuté a myslel som si že to je príčina búchania. Ale búchanie pri prejazde nerovností pokračuje. Skontroloval som aj tyčky stabilizátora aj čapy. Nikde nevidím ani necítim vôľu, ani na zadnej náprave. Môže byť niektorá tyčka stabilizátora zlá aj keď naoko sa zdá byť v poriadku? Kúpil som novú za 370 Sk v autodieloch FARO a po rozobratí som zistil, že je dlhšia asi o 5 mm. Pôvodná bola dosť tuhá tak som ju dal späť. V obchode boli veľmi ochotní a tovar vzali bez problémov späť. Na moju nubiru ich nemajú (r.v. 2001) lebo náhrady majú iba pre nubiry do r.v. 1999 a v carexe jedna stojí okolo 800 Sk. Nechcem len tak naslepo skúšať kvôli tej cene. Má vôbec zmysel meniť ich po jednej alebo je lepšie ich vymeniť obe naraz? Ďakujem.
Nubira II. 1,6 16V, sedan, r.v. 10/2001, 86000 km, LPG Lovato, disková nádrž 47 l, klima, spotreba LPG okolo 10 l
Asi to budou tyčky stabilizátru, už jsem zde psal, bouchání se ozývalo vpředu a poškozená tyčka byla vzadu Vyměň všechny a jestli jsou o 5mm delší či kratší asi nemá vliv, hlavně že jsou stejně dlouhý. Pokud si pamatuju jsou jiné vpředu a jiné vzadu.... Vyměň i gumy stabilizátoru... Jinak už vpředu nemá co bouchat, snad jen utrženej silentblok ramene a tlumič...
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
aaa
pri tomto probleme ktorý sa mne už vyskytol 2x za 2roky a stale to boli tyčky stabilizatora a niektorý silentblok utrhnutý.
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř bře 04, 2009 10:23