Lacetti HB - diesel 2.0 - spotřeba :-(

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Takže od Daewa nebo Chevroletu už nic?
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Reklama
 

Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

Ivoš píše:Takže od Daewa nebo Chevroletu už nic?
Já vkládal velké naděje do tohohle dieselu. 1.6 crdi je vzkoušený kvalitní motor s nízkou spotřebou. Přece jen diesel, co chlastá jak bezdomovec... Ale zatím nic neříkám - uvidím, jak se to spraví teď. Jestli nebnudu mít na dálkových kolem 5,5, jde po 3 letech Lacetti z domu... :-( I když jsem s jízdními vlastnostmi spokojen...
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Chápu Tě....tak uvidíš tu garančku a pak tu reklamaci třeba....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

PeS píše:
Ivoš píše:Takže od Daewa nebo Chevroletu už nic?
Já vkládal velké naděje do tohohle dieselu. 1.6 crdi je vzkoušený kvalitní motor s nízkou spotřebou. Přece jen diesel, co chlastá jak bezdomovec... Ale zatím nic neříkám - uvidím, jak se to spraví teď. Jestli nebnudu mít na dálkových kolem 5,5, jde po 3 letech Lacetti z domu... :-( I když jsem s jízdními vlastnostmi spokojen...
napis presny oznaceni motoru. Tudle spotrebu mi pripomina jeden VW golf, manik taky se stezoval ze mu to zere jako prase, byl to 4 roky stary autak, a ze nevi co stim, sme mu vysroubovali vstrik a nestacili se divit, misto toho aby se nafta rozprasovala tak z toho vtriku strikala jako z vodni pistolky, museli mse mu obednat novy vstriky, spotreba pak klesla o 2,5 litru.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no ale to muselo mit sileny zvuk a navic to nejelo.(taky jsem to zazil)tohle je divny.8,6 je na diesela uplny nesmysl.to bych to tam nechal v servisu at to cele projdou a najdou chybu.a nebo se nekde zeptej nekoho kdo ma to same za kolik jezdi.
ja bych to nechtel ani vterinu
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Spotřeba po servise

Příspěvek od PeS »

Tak jsem tankoval plnou po servise. Spotřeba 7,39 - sice je o litr menší, ale prosím Vás, je nějak napadnutelné, že spotřeba ani jednou nedosáhla ani té nejvyšší možné udávané spotřeby? Vždyť se přece jedná o klamavou reklamu. Já nevím, co mám dělat. V serise se na mne dívají jako na blba, protože jim počítač ukazuje vše v pořádku, ale tankuju já a naftu taky platím já. A auto jsem kupoval s tím, že snad alespoň přibližně bude spotřeba podle techniských údajů - tam je dokonce udávaná pro HB pod 5 l (4,8l !!!!!)
To je prostě k uzoufání. Co s tím? Asi počkat na konec leasingu a pryč s ním :twisted: Prosím, poraďte, jak postupovat.

P.S.: Jezdit si myslím, že umím. S Tdi 1,9 od Škody jsem schopen jet na Hradec Králové kolem 4 litrů!!!
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Zkus napsat přímo importérovi do ČR, kterej pak auta přeposílá do jednotlivých salónů....jednou jsme měli problém (zrcátko).,..ještě v záruce a importér to vyřešil rychle a pro nás skvěle ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Satik
Příspěvky: 76
Registrován: ned zář 26, 2004 10:27
Bydliště: Police nad Metují

Příspěvek od Satik »

Zatím mám najeto hrozně málo. Je škoda, že na toto téma nereagují další majitelé nafty. Snad jsem chytil dobrý kus nebo "Pes" naopak špatný, ale ať počítám jak počítám po první najeté tisícovce je spotřeba 6,6l. Po městě jezdím na čtyřku, což na tacháku představuje, při otáčkách 1500, asi 58km/h. Nejdelší dálková - Police nad Metují - Špindl - Hradec Králové - Police, nejkratší - každodenní popojíždění do práce. Odhadem 450m tam a 450m zpět. Můžu to odkrokovat přesně :-D. Styl jízdy " POHODA ", ale několikrát jsem nechal 121 koníku pod kapotou řádně zařechtat. Onehdá mi nějaká šáde lízala výfuk, tak jsem jí ukázal......:-) Až zase dotankuji, spotřebu upřesním.
Lacetti S.W. 2.0 16V TCDi, mint green, r. v. 2008, Magicar M100AS, Panasonic CQ-VX100N.
martincakl
Příspěvky: 89
Registrován: čtv čer 07, 2007 08:49
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martincakl »

Já sice nemám naftu...takže bych asi měl držet "hubu a krok"...
Nicméně k té spotřebě "papírové a skutečné" něco napsat mohu...
U své staré Š105 jsem dokázal jet na delší vzdálenosti za cca 5,8 l/100km a nikdo mi to nechtěl věřit...přitom motor měl cca 90tis a jezdil jsem v rámci možností a předpisů max.možnou rychlostí..tj.90-110 (ono to s Š105 ani moc víc nešlo).

U Avea mám najeto cca 4000km a spotřeba se pohybuje mimo město opravdu kolem 5,6 l/100km při 3 lidech v autě a plném kufru...(papírová je 5,2 l/100km).

Nicméně jsem četl v jednom testu Avea 1,2 že si redaktor stěžoval jak to žere až 12 l/100km...Opravdu netuším jak prasácky s tím musel jezdit...

Možná bych být tebou vyzkoušel do toho auta posadit nějakého jiného řidiče...dát mu plnou nádrž a ať ukáže co dovede...Buď bude chyba opravdu v autě...nebo zjistíš že je "někde jinde":-)
Chevrolet Aveo 1,2 sedan-sunset orange metalíza
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

spotřeba

Příspěvek od Serpico »

...inu vážení dnes se dle EU měří udávaná měrná spotřeba na válcích ( tedy odpadá odpor vzduchu - jízda do kopce a i s kopce ) podle váhy v gr. CO na 1km - odpovídá spotřebě paliva...ale skutečná reálná spotřeba může být vyšší až o třetinu ( i když jsem se setkal ve SM u renaultu se shodou reálné spotřeby s udávanou... ) - navíc v testech nejsou vždy auta tzv. zajetá pokles spotřeby v průměru 1litr / 100km.
Moje vlastní letitá zkušenost Š120, jízdy 100% po Praze při proběhu 4tis. km / měsíc spotřeba dlouhodobá a na několika autech 8litrů / 100km - po přechodu na " běžné " ježdění tedy maximálně 20 - 30 denně jízda do práce atd. na 9litrů / 100km a je to o logice studený starty, neprohřátý motor... a dieselu se to musí týkat taky, dokonce si myslím, že je náročnější na provozní teplotu - ale zkušenosti nemám mimo NA.

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

To máš spotřebu pomalu jak já s plynem - průměr za 91500 km mam 8,78 l/100 plynu... no dobrá + 0,8L benálu.
Máš palubní počítač ? Ukazatel aktuální spotřeby asi naučí člověka jezdit úsporně. Co sem jezdil s koktou tak mě to i překvapilo. Třeba jedeš 130 ustálenou rychlostí a koukáš, leze tam 8L. Ale stačí malilinko ubrat nohu z plynu, motor se přestane jakoby uchlastávat, jede furt stejně ale aktuální spotřeba klesne třeba o 2L. To sem vypozoroval jak u naftoňů tak u benálovců. Škoda že PC nemam.
Každopádně s TDičkem sme se v průměru nikdy nedostali přez 8L, to se prostě nedá... ale ani pod 6,5, to se taky nedalo.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

Krtek píše:To máš spotřebu pomalu jak já s plynem - průměr za 91500 km mam 8,78 l/100 plynu... no dobrá + 0,8L benálu.
Máš palubní počítač ? Ukazatel aktuální spotřeby asi naučí člověka jezdit úsporně. Co sem jezdil s koktou tak mě to i překvapilo. Třeba jedeš 130 ustálenou rychlostí a koukáš, leze tam 8L. Ale stačí malilinko ubrat nohu z plynu, motor se přestane jakoby uchlastávat, jede furt stejně ale aktuální spotřeba klesne třeba o 2L. To sem vypozoroval jak u naftoňů tak u benálovců. Škoda že PC nemam.
Každopádně s TDičkem sme se v průměru nikdy nedostali přez 8L, to se prostě nedá... ale ani pod 6,5, to se taky nedalo.
Myslím, že řízením to nebude. Mám najeto dost kilometrů a vím, jak ůšlapat" na pedál plynu. S tím, že se při stejné rychlosti dá jet o 2l nižšší spotřebu, to vím - i když to je přehnané ;-)
Fakt je, že dost využívám tempomat - při ustálené rychlosti 95 km/h nahodím tempomat v domnění, že počítač lépe udrží nejnižší hladinu paliva potřebnou pro daný výkon.Že by byl zakopaný pes v tempomatu? Zkusím jednu nádrž jezdit bez něj. Pak uvidím...
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Tempomat vždycky spotřebu zvyšuje...je to tím, že narozdíl od řidiče nepředvídá...například z kopce zbytečně přibržďuje a pak do následného kopce se za každou cenu snaží udržet rychlost...a tak dále...prostě tempomat je nemyslící poleno a podle toho pak ta spotřeba vypadá...i když by to zas nemělo dělat až takové rozdíly...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

Kessler píše:Tempomat vždycky spotřebu zvyšuje...je to tím, že narozdíl od řidiče nepředvídá...například z kopce zbytečně přibržďuje a pak do následného kopce se za každou cenu snaží udržet rychlost...a tak dále...prostě tempomat je nemyslící poleno a podle toho pak ta spotřeba vypadá...i když by to zas nemělo dělat až takové rozdíly...
Máš částečně pravdu. V kopcovitém terénu je nesmysl používat tempomat, ale na rovince, např. cesta z Rychnova do hradce pro silnici č. 11 je tempomat skvělá věc - a na té silnici určitě nižší spotřebu než "noha řidičova" má ;-) Jinak s Tebou souhlasím.
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

Skus jeste restart ridici jednotky, a zacni od zacatku, nebo at ti ji resnou natverdo v servisu treba se nauci trochu na jinou spotrebu, nevim jestli to pomuze ale je to financne zanedbatelny a za pokus so stoji, ovsem jestli si jiz toto delal tak v tom pripade bude neco zle s davkovanim paliva.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“