Otáčky motora

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
jajoconti
Příspěvky: 47
Registrován: sob čer 11, 2005 07:40
Bydliště: Púchov

Otáčky motora

Příspěvek od jajoconti »

Cavte.Mám problém.Teraz cez sviatky mi začali blbnut otáčky.Hrozne pomali klesaju na 1000 ot.Aj ked je auto zohriate trva asi 15sek pokial klesnú(na volnobehu.Co moze byt pricina poradte.DIK
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..toto..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
jajoconti
Příspěvky: 47
Registrován: sob čer 11, 2005 07:40
Bydliště: Púchov

Příspěvek od jajoconti »

Je to nejak zavazna oprava oprava?
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

zmontuj klapku..
rozober , vypicuj, zloz,
namontuj nas5..
a je po 50% problemoch s chodom motora..

len tesnenie si niekde zozen novee..
stare bud roztrhash /lebo tesnilo/
alebo to zneho dash dole az moc lahko /lebo netesnilo/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
michal67
Příspěvky: 15
Registrován: stř led 16, 2008 12:49

Příspěvek od michal67 »

Caute.
JRD McLAREN tak som vycistil klapku aj tu elektormagneticku trysku. Nefungovala a ked som ju rozobral tak som zistil ze su odtrhnute kable. Ked som ich priletoval asi tak ako smerovaly kable tak sa pri zapnutom zapalovany namiesto vysuvania zasuvala. Zohnal som druhu, ale teraz nastal problem cislo dva. Po nastartovany vyletia otacky hned na 2000 a stale sa tam drzia. Aj ked sa motor zohreje tak stale 2000 otacok. Ked som ho vytocil do 6000 tak potom pomalinky klesly na 900. Resetoval som aj pociotac ako to tu bolo spomynane. Dnes mi jeden chalan vravel ze mu vravel nejaky automechanik, ze ked sa vycisti klapka tak ze motor bude mat vysoke otacky a ze treba ist do servisu a dat to na pocitac.
Neviem ci neblbne ten potenciometer co snima polohu klapky. Ked som ho pri nastartovanom motore odpojil tak otacky z tych 2000 mierne stuply a ked som ho zapojil tak pekne klesly na 900. Inac je citi ze sa nieco udialo . Ze to vycistenie pomohlo. Auto je zivsie, motor ide kludnejsie a viac reaguje na plyn. Netreba mu ho tolko stlacat.
Poradte co dalej.
Dik.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..jake kable ..??
co si letoval ..???

..co chodilo opacne ..???
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
michal67
Příspěvky: 15
Registrován: stř led 16, 2008 12:49

Příspěvek od michal67 »

Ten krokovy motorcek nechodil. Ked som ho rozobral tak som zistil ze su vo vnutry kabliky ktore boly priletovane na svorkovnicu. Boly odtrhnute. Lenze uz sotva zistim ktory kam isiel. Tak som to len tak zhruba skusil, asi kam vychadzaly. A ked som ho potom pripojil a zapol zapalovanie, tak namiesto toho aby sa ten pastorok z motorceka vysuval tak sa zasuval.
Ale to je jedno. Len neviem preco drzi take vysoke otacky. Motorcek je tam dany druhy.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“