Pomoc a rady pre iné typy áut a odkazy na iné auto cluby.
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- Reklama
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Ja som te "Stoptime" zažil ešte na škodovke,aj s novou baterkou,ale bolo to vo väčších mrazoch z dôvodu stuhnutého oleja,ale už počnúč IBIZOU som nemal problémy ani pri mrazoch pod -15°C,či tam už bol olelej 10W,alebo 15W (na škodovke som používal MADIT UNIOL API SF, SAE 15W/40 http://www.vurup.sk/english/madit/uniol/slovak.html
,ale na novších vozoch aj s 15W,pravdaže vyššej triedy,počnúc API SG (IBIZA,TICO) štartovalo bez problémov,mimo prípadu,čo baterka odišla úplne...
,ale na novších vozoch aj s 15W,pravdaže vyššej triedy,počnúc API SG (IBIZA,TICO) štartovalo bez problémov,mimo prípadu,čo baterka odišla úplne...
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Ja som mal vr.1995 tiež S120 a tento problém som mal na nom tiež a pri tom baterka bola dobrá...vymenili sa nejaké puzdra ,uhlíky či čo ,a neviem čo ešte v startery,vyčistilo sa to celé a točilo to potom ako keby bolo 20stupnov...Tento prípad to ale asi nebude.Beriem to ešte aj tak,že mám len 4700km a ešte nejaké tie veci ešte možno nebudú "dozreté"..On je inak slušný a poslušný a nastartuje hneď na prvý šup